|
|
MMM
|
|
|
quote: Sparta uit wel lastig |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Vanaf eind april wil ik het nog wel zien. Dan hebben ze verreweg het zwaarste programma. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Echt niemand grijpt in xD. Ook een gouden greep om een linksbuiten als verdediger in te zetten op de beste speler van Ajax. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
"Ik hoop dat Heerenveen degradeert" |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Voor ons is alles lastig. Zeker met Europees erbij. Kwestie van erin blijven hangen en hopen dat we 5 wedstrijdjes voor t eind nog steeds kansrijk zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Helpen Bergwijn terug in vorm. Speelt het hele seizoen al slecht en nu lijkt hij opeens op Messi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze wedstrijd is verkocht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een gejammer weer bij ESPN. Geen pingel, hahaha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga wel ff wat anders doen nu, ben hier wel klaar mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik hoop dat ze zsm die Sarahoui ophalen bij Heerenveen. Die is al snel niet meer te betalen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2023 - 15:56 schreef Alexmem het volgende:Ik hoop dat ze zsm die Sarahoui ophalen bij Heerenveen. Die is al snel niet meer te betalen. Speelt nog als een F pupil. Kijk even wat hij doet bij de 0-2 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was al afgehaakt na 1-0, als het alsnog gelijk werdt was ik wel weer ff gaan kijken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tweede helft Heerenveen gelijkwaardig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tijd van de cadeautjes lijkt voorbij |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
WTF Cambuur .. die 2e mocht er best wel in hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die speler kreeg de schuld van de verslaggever maar ik vond het meer de fout van die keeper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV moet ook een beetje in t spoor blijven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Om het spannend te houden? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Precies, moeten het gaan doen tegen ajakkes straks, dus moeten nog beetje bij blijven ter motivatie |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En uiteraard om ons weer mogelijk dan aan kop te zetten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2023 - 18:09 schreef bijft007 het volgende:Precies, moeten het gaan doen tegen ajakkes straks, dus moeten nog beetje bij blijven ter motivatie Ah ja dat is waar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Al hoop ik uiteraard geen nederlaag volgende week, maar zwaar hoofd in |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2023 - 18:09 schreef bijft007 het volgende:Precies, moeten het gaan doen tegen ajakkes straks, dus moeten nog beetje bij blijven ter motivatie We moeten het zelf doen dat lijkt me veel fijner ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Inderdaad, zo goed als al je eigen wedstrijden winnen, en dan kijken en hopen standen elders goed uitpakken, dat heb je altijd nodig als je kampioen wil worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Publiekswissel Haaland ,scoort ff 5x in een CL wedstrijd tegen Leipzig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 maart 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Penalty was wel een kadootje. Maar wat een moordenaar hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Penalty was echt schandalig weer . Heel treurig zelfs haha ,maar Haaland idd een killer maar de Bruyne maakte de mooiste van de avond |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Penalty was echt schandalig weer . Heel treurig zelfs haha ,maar Haaland idd een killer maar de Bruyne maakte de mooiste van de avond In de Conference league zie ik net een hattrick binnen 4,5 minuut . Onbekende speler, Orban van AA Gent tegen Bakeshir. En dan nog uit in Turkije ook. Inmiddels staat t daar 0-4 nog voor de rust. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 15 maart 2023 - 18:44 schreef tomson het volgende:[..] In de Conference league zie ik net een hattrick binnen 4,5 minuut . Onbekende speler, Orban van AA Gent tegen Bakeshir. En dan nog uit in Turkije ook. Inmiddels staat t daar 0-4 nog voor de rust. Dat gaat Erdo niet leuk vinden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Carolientje van de BBB kreeg net een complete hartverlamming van de schrik. Zoals het er nu uitziet gaat de coalitie een ongekend pak slaag krijgen. Winst werd verwacht maar als dit bij de 2e kamer doorzet hebben we onze 1e vrouwelijke premier, en ze heet niet Kaag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 maart 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Super-Carooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
D66 krijgt m keihard in de kont vanavond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 maart 2023 - 18:44 schreef tomson het volgende:[..] In de Conference league zie ik net een hattrick binnen 4,5 minuut . Onbekende speler, Orban van AA Gent tegen Bakeshir. En dan nog uit in Turkije ook. Inmiddels staat t daar 0-4 nog voor de rust. In 3 minuten 3 goals is wel erg bizar haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kijken wat AZ er van maakt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tussenstand penningmeester loopt ook weer op, 1,8 miljoen. En weer extra recettes en TV gelden.
De waarde van de selectie is vanavond zomaar met 10 20 30 miljoen (zeg t maar) gestegen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson