|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verwijdert, zal er wel te mooi hebben uitgezien, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo dan, hebben ze een hele boot uit China laten komen :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We gaan er dit weekend eens lekker voor zitten. Benieuwd naar de potjes van vanavond. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
1 van weinige wedstrijden dat ik hoop psv gewoon wint eerlijk te zijn, en dan volgende week het feest In ieder geval mooie potten vanavond:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2023 - 18:45 schreef bijft007 het volgende:1 van weinige wedstrijden dat ik hoop psv gewoon wint eerlijk te zijn, en dan volgende week het feest In ieder geval mooie potten vanavond:) Zo denk ik er ook over, lekker in eigen huis feesten.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is wel het mooist voor de feestvreugde in de Kuip natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2023 - 17:46 schreef tomson het volgende:We gaan er dit weekend eens lekker voor zitten. Benieuwd naar de potjes van vanavond. Zeker waar. Interessante wedstrijden vanavond! Lekker op ‘t bankie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep.. ik heb er al 2 weken zin an ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sportief potje, en toch weer 2 x die luc huilen en kaarten vragen. Geef m rood |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Rood is misschien overdreven maar wel resoluut geel. Ga je eerst ff denken lijkt me. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat ben ik blij dat Til niet meer bij ons zit als ik hem weer bezig zie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
V Nistelrooy kon het zeker ook niet meer aanzien ? @ VVout / geile
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Juichte n beetje voor die goal, is dat echt heel erg, waar je nu morg geen kampioen wordt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2023 - 20:22 schreef bijft007 het volgende:Juichte n beetje voor die goal, is dat echt heel erg, waar je nu morg geen kampioen wordt HAha en hey wie juichte er niet vorige week toen Fabio Silva de beslissende pingel scoorde😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat was een gigantische kans op 1-1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daarna een gigantische penalty niet gegeven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AZ had hier op 0-1 moeten komen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
HAHAHA die smoelen op de tribune.. lijkt wel een begrafenis 🤣 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
AZ is ook aan t ploeteren en Odegard eruit is ook een duidelijke verzwakking |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha Cillessen ook in topvorm zag ik:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die gaat dë hele wereld over in de blooper afdeling |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wat een enorm matige eredivisie avond man man man |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat was gewoon rood voor Bergwijn, krijgt niets. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als AZ wat wil wat betreft plek 3 moeten ze toch winnen zou je zeggen. Of ze gokken dat ze zelf alles winnen na vandaag en ajax.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heel matig inderdaad. Geen moment goed voetbal gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En weer rood voor Alvarez WTF |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Var koffie halen zeker. Hoe kan dit? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mexicaanse drugskartels |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Spelen meer om niet te verliezen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gek gezien de achterstand op plek 3. Of ze hopen op de laatste 3 wedstrijden.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Of bezig met wedstrijd tegen West Ham |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Perez zei t ook, beetje meer lef… |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Schande, maar ook Bergwijn daarvoor, doe normaal man. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als we morge winne dus 13 punten voor op Ajax, bizar hoe snel t verschil in 2 jaar omgedraaid kan worden op het veld en stand, grote lering is dus wel dat je moet blijven scouten als je genoeg cente hebt, en juiste spelers halen iig 3 van de 5 goeie spelers die passen in je systeem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2023 - 23:10 schreef bijft007 het volgende:Als we morge winne dus 13 punten voor op Ajax, bizar hoe snel t verschil in 2 jaar omgedraaid kan worden op het veld en stand, grote lering is dus wel dat je moet blijven scouten als je genoeg cente hebt, en juiste spelers halen iig 3 van de 5 goeie spelers die passen in je systeem Eerst maar eens winnen. |
|
|
|