|
|
MMM
|
|
|
17.00 United - Liverpool! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeker alleen achter paywall? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik heb geen ViaPlay meer dus moet ook even op zoek. Op internet genoeg te vinden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Balen jullie er niet van dat je Feyenoord uit in de CL kan zien? Alleen op Ziggo, ik heb Espn en om nu lid te worden van Ziggo. Of kun je daar ook per wedstrijd bestellen ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 10:23 schreef piet de paler het volgende:Balen jullie er niet van dat je Feyenoord uit in de CL kan zien? Alleen op Ziggo, ik heb Espn en om nu lid te worden van Ziggo. Of kun je daar ook per wedstrijd bestellen ? Via ziggo go kun je toch alle nl clubs in Europa zien? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb Kpn en Espn En als inkoppertje voordat jullie het roepen adult channel hahahaha, maar daar mag ik niet naar kijken als de vrouw er is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 10:23 schreef piet de paler het volgende:Balen jullie er niet van dat je Feyenoord uit in de CL kan zien? Alleen op Ziggo, ik heb Espn en om nu lid te worden van Ziggo. Of kun je daar ook per wedstrijd bestellen ? Ziggo is gewoon gratis |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk daar kan ik iets mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je hebt alleen de Ziggo Go app nodig Die kun je streamen naar de tv of op laptop kijken via de webvariant |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 10:23 schreef piet de paler het volgende:Balen jullie er niet van dat je Feyenoord uit in de CL kan zien? Alleen op Ziggo, ik heb Espn en om nu lid te worden van Ziggo. Of kun je daar ook per wedstrijd bestellen ? Had ik ook, iets van 125 zenders inclusief espn. Dat heb ik teruggedraaid naar 50 zender maar wel inclusief alle voetbalzenders en betaal 10€ per maand meer.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 11:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Je hebt alleen de Ziggo Go app nodig Die kun je streamen naar de tv of op laptop kijken via de webvariant Maar streamen naar de tv heb je weer een apparaat voor nodig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan bij mij niet iig. Het is echt consumentje pesten door het onhandig te maken zodat ze overstappen. Belachelijk dat hiermee akkoord is gegaan (nl clubs in Europees verband moeten voor iedereen te bekijken zijn). |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 11:14 schreef MightyAce het volgende:[..] Kan bij mij niet iig. Het is echt consumentje pesten door het onhandig te maken zodat ze overstappen. Belachelijk dat hiermee akkoord is gegaan (nl clubs in Europees verband moeten voor iedereen te bekijken zijn). All about the money |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wedstrijd op je laptop aanzetten, HDMI kabel naar je tv en hoppa kijken maar is ook een optie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan dat ook met blue tooth ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 11:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Je hebt alleen de Ziggo Go app nodig Die kun je streamen naar de tv of op laptop kijken via de webvariant Je hoeft geen klant te zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, wel een account maken volgens mij. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja zodat ze je kunnen spammen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jij hebt toch ook wel een dump mailaccount? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jawel, wilde mijn intense haat voor Ziggo spuien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lopen best aardig te ballen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, leuke wedstrijd! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zit even een stukje Club Brugge te kijken. Maar Skov Olsen zit wel op voetballen. Dan zal hij best wat blessuregevoelig zijn. Of wat inconsistent. Maar aan de bal kan hij wel wat. Net een type als Stengs. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker . Nep Bayern heeft punten laten liggen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Die voorzitter praat inderdaad of hij werkt voor een wereldploeg. Lijkt me een moeilijke man |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijk nou, zie net dat viaplay in mijn abo zit. Lekker man, wat een verrassing. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik heb alleen het open net van ze. Dus alleen Newcastle- Tottenham vandaag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ah zie dat ik die ook heb. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De wedstrijd van Arend tegen die gnoom dus pas vanavond bij MOTD beschikbaar :( |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Yep ik ook Maar daar hebben we toch niks aan dan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tottenham zien verliezen is wel n bonus |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat zeker! En ook omdat ik een zwak heb voor de magpies. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Behalve die wedstrijd die ze in de arena wonnen. Die was van harte gegund 😆 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeker ook de manier waarop 😄 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch maar ff Viaplay geactiveerd weer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tikkie naar Arne gestuurd? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vinden jullie psv ook niet gemakzuchtig spelen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nah. Die paar euro per maand merk ik niet echt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die vind ik wat minder scherp ogen dan vorig jaar ja. Maar goed, ze hebben voor eredivisie begrippen meer dan genoeg kwaliteit om kampioen te worden. Dus ze kunnen het zich misschien wel veroorloven.
Dit is overigens gebaseerd op vorige wedstrijden dat ik ze heb zien spelen. Hier staat United tegen Liverpool op ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Werd united ff helemaal weggespeeld |
|
|
|