|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zakt een beetje weg de eerste helft |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
United - Liverpool valt niet mee |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een waanzinnige goal! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leuk voor Arend Martijn. Tweede goal was ook echt prima. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bizar dat Casemiro ook nog steeds gewoon een basisspeler is bij United. Daar gaat echt zoveel mis. Die is geen schim meer van de speler die hij was bij Real. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lopez kreeg rood vandaag 🤣 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Na ingrijpen van de VAR, direct rood voor dit...
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slot maakt ten Hag he-le-maal af |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Alledrie de goals snel gescoord na balverovering op de helft van united. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liverpool zet zo hoog en zo goed druk |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Salah leeft helemaal op onder Slot. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die zie ik alsnog zijn koffers kunnen pakken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die tackle van De Ligt een minuut of 5-10 terug, was trouwens niet ver van rood denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker hoor Ten Hag in de stront |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan kun je wel stoppen met voetbal, de tering |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV oogt nog sterker dan afgelopen jaar. Alleen de Jong viel na een halfuur uit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jup, plek 1 is vergeven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kunnen ook vrijuit spelen. Voelen geen enkele druk van enige concurrentie. Maar buiten dat, als je de spelers, en goals die ze zouden kunnen maken gaat tellen, dan zit je zo op 100. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 19:30 schreef van geil het volgende:Kunnen ook vrijuit spelen. Voelen geen enkele druk van enige concurrentie. Maar buiten dat, als je de spelers, en goals die ze zouden kunnen maken gaat tellen, dan zit je zo op 100. Dit seizoen team smeden, volgend seizoen weer kans. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Saai seizoen weer ja vrees ik, de Cl moet de kleur brengen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Of PSV sterker is dan vorig jaar, moet ik nog zien. Ook als de weerstand wat hoger wordt. En misschien dat in de loop van het seizoen het juist ook wat minder wordt, juist omdat ze al regerend landskampioen zijn. Die druk (of het gebrek eraan) kan twee kanten opwerken.
Maar goed, dat ze de voornaamste kandidaat zijn om de titel te pakken is wel duidelijk. Wij moeten druk proberen te houden. En in de onderlinge confrontaties meer afdwingen dan vorig jaar. Maar vooral ook weer CL halen, das het belangrijkst. En in die CL ten minste competitief zijn. Kan je er misschien alsnog uitliggen na 8 wedstrijden, ook gezien het programma, maar toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat ze wel minder punten gaan halen door de Cl. Maar nog makkelijker kampioen worden,omdat wij meer punten minder halen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat zou goed kunnen inderdaad. Denk niet dat wij weer op 84 punten eindigen. 5 tot 10 punten minder als ik zou moeten gokken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV heeft zijn verdediging nog niet op orde en gaan ook niets meer halen. Maar ze zijn offensief zo sterk dat ze nauwelijks in de problemen gaan komen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook dat ja. PSV (maar ook Feyenoord) en daarvoor Ajax zijn in recente jaren een stuk sterker geworden, maar de rest van de eredivisie is niet veel meegegroeid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:PSV heeft zijn verdediging nog niet op orde en gaan ook niets meer halen. Maar ze zijn offensief zo sterk dat ze nauwelijks in de problemen gaan komen Twee gehaald vandaag toch. En er kwamen er terug zei Bosz |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:On Sunday 01 September 2024 - 19:58 T-FeYeN00rD wrote the following:Whether PSV is stronger than last year, I have yet to see. Even if the resistance increases a bit. And perhaps it will decrease a bit during the season, precisely because they are already reigning national champions. That pressure (or lack thereof) can work both ways. But it is clear that they are the main candidate to win the title. We have to try to keep up the pressure. And enforce more in the mutual confrontations than last year. But above all, reaching the CL again, that is the most important thing. And at least be competitive in that CL. You might still be out after 8 matches, also considering the schedule, but still. Seen bits of the second half but GAE really wasted some decent chances. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Uhh ? Geen idee wat hier gebeurd is 😂 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ehmm Leon is een bot denk ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met al die buitenlandse spelers, is Engels spreken op dit forum best een goed idee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD