|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maakt ook de 0-2. Dubbel cashen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Topper, zoals we allemaal gezegd hebben natuurlijk π |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij heeft met Santi afgesproken dat hijzelf alleen scoort voor zijn land en Santi alleen voor zijn club. Wel zo eerlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Penalty en van richting veranderd schot π
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2024 - 19:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij heeft met Santi afgesproken dat hijzelf alleen scoort voor zijn land en Santi alleen voor zijn club. Wel zo eerlijk. Heeft Santi dan verkeerd begrepen zeker.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zijn Japans is niet zo goed.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tegen de lamme en de blinde daar scoort iedereen.
Wat een belachelijk niveau waar Japan steeds tegen speelt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tja dat wisten we allang he. TOPSCHUTTERT ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fini, die rechtsbuiten bij Excelsior lijkt me een leuke voetballer. 18 jaar jong en is lekker bezig. Jammer dat t een gehuurde speler anders kon je misschien wel wat zaken doen met Excelsior.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 september 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 20:54 schreef tomson het volgende:Fini, die rechtsbuiten bij Excelsior lijkt me een leuke voetballer. 18 jaar jong en is lekker bezig. Jammer dat t een gehuurde speler anders kon je misschien wel wat zaken doen met Excelsior. En Dordrecht? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Weer puntverlies zag ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou PSV zit ook in t zadel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
NEC na 8 minuten al met 10 man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Penalty psv rode kaart NEC. Wedsrrijd gespeeld.
1-0 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pfff, zat heel even te kijken begonnen aardig nec nu wedstrijd voorbij al,, echt te bizar die dubbele straffen,, ga nu andere kijken twente of op ziggo sport |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het word gewoon weer zoβn seizoen voor hun. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dit is vergelijkbaar met vorig seizoen bij ze ,, ook vrij vaak op momenten het lastig leek ze rooie kaart tegenpartij of tegenpartij paar opgelegde kansen en 1 kans 1 goal en wedstrijd kon uitgespeeld worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 16:43 schreef bijft007 het volgende:Pfff, zat heel even te kijken begonnen aardig nec nu wedstrijd voorbij al,, echt te bizar die dubbele straffen,, ga nu andere kijken twente of op ziggo sport Was geen poging de bal te spelen, dus dan is t rood |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik vind in 16 meter gebied alleen straf pingels of echt zware overtreding uiteraard, buiten de 16 is dit ook nooit rood dus vandaar, is gewoon to much en je kilt ook wedstrijden zo voor (neutraal) publiek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 16:48 schreef bijft007 het volgende:Ik vind in 16 meter gebied alleen straf pingels of echt zware overtreding uiteraard, buiten de 16 is dit ook nooit rood dus vandaar, is gewoon to much en je kilt ook wedstrijden zo voor (neutraal) publiek Buiten de 16 is t ook rood want t is ontnemen van een scoringskans. Das t probleem. In de zestien heb je dan zelfs nog clementie dat je geen rood krijgt als je de bal probeert te spelen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mits er geen verdediger in de buurt is die er mogelijk nog bij zou kunnen dan he, anders nooit rood maar goed blijft zonde dit ongeacht voor welke club je bent of of je voordeel uit haalt,, het zou uit de boeken moeten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Twente 0-1 achter dus een leukere pot, nu alπ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lang gepromoveerd naar de tribune. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was ik ook al aanbeland hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb n uitgezet π€£ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik kwam van viaplay, Man City - Brentford. Daar is de tweede helft net begonnen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook nu ff glurenπ ik zag dat morgenmiddag 3 uur er op open kanaal viaplay spurs-arsenal uitgezonden wordt ook leuk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik gooi om 6 uur de eretribune op want verder staat er geen voorbeschouwing voor onze wedstrijd op t programma |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaat niet vanzelf voor Arend Martijn vandaag. Thuis tegen Nottingham. Lijkt op puntenverlies uit te gaan lopen vlak voor tijd en Liverpool speelt niet goed. Krijgen ook behoorlijk wat kansen tegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik ook wel danπ die savinho nu bij city die 2 jaar terug bij psv zat,,maar er nooit echt kans kreeg doet het echt super goed bij het grote city best bizar wel.
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 17:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Gaat niet vanzelf voor Arend Martijn vandaag. Thuis tegen Nottingham. Lijkt op puntenverlies uit te gaan lopen vlak voor tijd en Liverpool speelt niet goed. Krijgen ook behoorlijk wat kansen tegen. Klote welπ zie het thuis tegen op papier kleintje forest 0-1 das aardig pijnlijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ook gezien het veldspel. Erg slordig. Nottingham hebben echt nog goede kansen op meer gehad ook. Het is niet alsof die goal uit het niets kwam. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan zijn de wittebroodsweken nu voorbij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ja joh. En dan zie ik 4 keer Parrott. Onze spitsen komen uit Mexico, Japan en Argentinie. Maar na Dallinga is dit de 2e keer dat je beter de Brienenoord over kan rijden en gelijk rechts er weer vanaf als je een spits zoekt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja die papagaai is zo slecht nog niet . Vorig seizoen al eens aangegeven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij AZ spelen spitsen altijd goed. Die worden volop bediend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AZ ook al aardig wat punten voor plus extra punt voor het doelsaldo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tja volgens sommigen had die t moeten gaan doen bij ons |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sodeju wat een vernedering |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerenveen had er tot nu slechts 2 tegen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tering. Maar goed dat hij (RvP) dit soort ervaringen in Heerenveen op doet dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo dan ik had gekeken tot de 1 - 1 maar dit kan niet joh hahaha |
|
|
|