|
|
bijft007
|
|
|
En wij allersterkste had ik gelezen en dat gaat ook wel kloppen denk ik, als je uit zwakkere potten Praag en Lille en sakzburg enzo loot haha,, als Nederlandse clubs hoef je dan geen illusie te maken je playoffs kan halen denk/ vrees ik |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je dan ziet wat psv heeft geloot uit de mindere potten das enorm verschil eigenlijk😲 en hogere coëfficiënten ranking club doet er dus al niet meer toe dan als je zo weet te loten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Als we nu "affluiten" zijn we door naar de volgende ronde toch? Nu al zenuwachtig voor vanavond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is te wijten aan ons eigen 'Succes' de afgelopen jaren. Het algoritme hield daar rekening mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja dat wel ja. Maar de favoriet weet tot nu eigenlijk altijd wel te winnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goed gelukt uiteindelijk. Toch een mooie 35ste plek al vast. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Lichtpuntje. En het was thuis he, handicap. En zoals Timber zei, ze namen gelijk gas terug, konden we weer wat controle krijgen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Uit tegen City kunnen we nog voor een grotere uitslag gaan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Progressie geboekt in deze wedstrijd..
4 doelpunten tegen in de eerste 45 minuten, 0 doelpunten tegen in de tweede helft...
Sterke verbetering, prima toch! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leverkusen had geen zin meer |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je als Helmond of volendam zijnde in de wedstrijd ongezien extra mannetje erin wilt zetten is het nu mogelijk😏 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Slory de anschlusstreffer gemaakt voor Dordt, nu 2-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch maar ff Liverpool-Bournemouth kijken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Liverpool nog niet indrukwekkend, maar de keeper van Bournemouth werkt mee. 1-0. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En meteen de 2 ook Geen beste wedstrijd wel 2 goals |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Liverpool bijzonder effectief. Niet helemaal terecht op basis van veldspel, maar goed, de goals tellen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Voetballen de 2e helft een stuk beter en sneller. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer die kut Klaasssen hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Worden al 25 minuten weggespeeld door Eagles en scoren dan uit het niets. En weer die eikel inderdaad.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De afloop kun je alweer uittekenen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We staan virtueel in het rechterrijtje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel handig die turkse pruik van Klaassen. Nu kan hij de aanstekers veel beter terug koppen 😄 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
100% penalty Eagles. Kijken wat de VAR doet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niks dus. Haha. Ongelooflijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Huh, volgens huidige regels dus gewoon pingel,, echt gematst dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet volledig tegen lichaam dus pingel leek me,, misschien zijn voor dit seizoen regels daarin veranderd geen idee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die scheids stond openlijk in het veld Klaassen te feliciteren met zijn doelpunt.Dan weet je het wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En 5 minuten erbij.
Nagtegaal heeft een bepaalde voorkeur.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lag er dik bovenop ja. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vreselijke scheids. Slechtste man op t veld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En dat was gewoon de trainert van Sparta he 😆 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Die scheids stond openlijk in het veld Klaassen te feliciteren met zijn doelpunt.Dan weet je het wel Inderdaad ja! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kinderlijk voorbij gelopen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sebaoui mag iets meer zelfzuchtig zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tijdrekken Groningen echt irritant |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sebaoui, fijne voetballer |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Na afgelopen seizoen lag het in lijn der verwachting Heerenveen seizoen later zou degraderen aangezien het echt flink stuk minder allemaal werd,, maar moet zeggen v persie juiste moment komt en ondanks kritieke naïef aanvallend,, vooral door zn manier van spelen ben ik van mening ze keurig erin gaan blijven denk ik,, want uiteindelijk denk ik dat ze meer punten gaan halen door zo te spelen dan voor pot gaan hangen tactiek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|