|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ze lijken hem toch te gaan winnen. Althans, AZ komt voor. 2-1 vlak na rust.
Ik geloof het verder wel. Weinig boeiende wedstrijd. Elfsborg is ook brandhout. AZ heeft echt ook niet het sterkste team in recente jaren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En dan is het direct 2-2 ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop dat DTK niet de keepers noteert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aantekening, de keepers vielen op. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ is een wat meer ingespeeld elftal, maar op basis van kwaliteit moet je echt altijd boven ze eindigen als Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laatste kwartier kon AZ wel 6x scoren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2024 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:AZ is een wat meer ingespeeld elftal, maar op basis van kwaliteit moet je echt altijd boven ze eindigen als Feyenoord. Qua begroting 20 punten. Mare dat wordt n hele kluif er uberhaupt boven te eindigen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eindelijk wat puntjes voor NL |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sow daar was bijna de 0-1 😳 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moeilijk om wakker te blijven bij United - Twente |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wake up call Eriksen 😛 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind er ook niet veel aan . Vraag me wel af waar ik een grotere hekel aan heb Twente of Ten Hag . Ik denk toch Ten Hag al scheelt weinig. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik mis t schakelprogramma.. die zaten bovenop alle actie. Kut ziggo heeft de pret van de Europa league helemaal gesloopt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2024 - 22:01 schreef tomson het volgende:Ik mis t schakelprogramma.. die zaten bovenop alle actie. Kut ziggo heeft de pret van de Europa league helemaal gesloopt Ja dat, hoogtepunten blijf je nog bij wakker. Als het Feyenoord niet is die speelt ben ik er al gauw klaar mee. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2024 - 22:08 schreef VVout het volgende:[..] Ja dat, hoogtepunten blijf je nog bij wakker. Als het Feyenoord niet is die speelt ben ik er al gauw klaar mee. Inderdaad, als de betrokkenheid er niet is, zijn zo'n wedstrijden niet om aan te gluren. Kijk er dan ook niet naar, alle highlights van alle wedstrijden op een rijtje is meer dan genoeg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het wordt misschien nog interessant. 1-1. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou hebben we toch wat opwinding 😆 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er zit nog meer in. United is kwetsbaar. En dat is niet nieuw. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een ongelofelijke puinzooi heeft Ten Hag er van gemaakt bij United met het binnenhalen van alleen maar middelmatige vriendjes |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die Ten Hag met z'n half miljard aan spelers.. sta je er niet best op. Ook al winnen ze hier uiteindelijk het is gewoon een gefaalde onderneming. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik weet niet of vd Beek uit ten Hags koker kwam maar das ook zo'n success story. 35 miljoen pond aankoop, 3 jaar later 500.000 verkoop |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2024 - 22:33 schreef tomson het volgende:Die Ten Hag met z'n half miljard aan spelers.. sta je er niet best op. Ook al winnen ze hier uiteindelijk het is gewoon een gefaalde onderneming. hij is nog bezig met een proces😛
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Op z'n Trumps : een concept van een plan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Bronckhorst speelt wel heel slecht voetbal met zijn selectie. Ziet er niet uit dat Besiktas |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ziet er inderdaad niet uit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Of gewoon een offday van dat team,, er lukt iig weinig vanavond |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Keeper en achterhoede zijn niveau Heracles. Armoe. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gelukkig dus voor ze dat meeste teams ze de bal laten turkije want zonder bal is het vanavond iig echt brandhout |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
In ieder geval een productieve week voor de Nederlandse teams. Is ook nodig want met een beetje pech zak je behoorlijk weg op de coëfficientenlijst. Portugal staat al dicht bij. Maar met name bij België, Tjechië en Turkije vallen mindere jaren weg. En volgend seizoen idem. Frankrijk, dat boven NL staat, is ook nog niet totaal uit zicht, maar die moeten een minder seizoen hebben.
Nederland staat 6de. 1 plaats zakken en de nummer 3 speelt geen voorrondes CL mee. Nog een plaats zakken en de nummer 2 is niet meer direct geplaatst en speelt voorrondes CL. En voor de nummer 11 tot 15 moeten zowel de nummer 1 als 2 voorrondes spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, laten we eerst zelf maar wat punten pakken. Zorgen dat we er überhaupt wat te zoeken hebben. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wij verwacht ik het minst van eerlijk gezegd, puur door de loting overgens, verwacht ons niet uit de onderste regionen,, leuke grote wedstrijden maar weinig eer te behalen eerlijk gezegd voor überhaupt nlse clubs,, en wij hebben die pech. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als een Praag leipzig en Lille de minste zijn van de 8 tja dan wordt je ook niet geholpen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Loting zat niet mee, maar het is altijd lastig. Je loot eigenlijk altijd een stuk of 3 hele sterke tegenstanders. En dan nog handvol die minstens gelijkwaardig zijn of sterker zijn. Je bent op voorhand misschien favoriet in een wedstrijd of 2, ongeacht de loting. Daarvoor ben je hier. En dan zul je ergens een overwinning moeten halen. Uit bij Benfica, Lille of Girona waarschijnlijk. Als je van Salzburg en Praag kan winnen thuis.
Het kan iets gunstiger, zoals PSV lootte, maar dan nog moet je op niveau zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Arsenal - Leicester City is een hele leuke pot geworden : 2-2 na een uur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij Ajaks loop je tegen een elleboog. Bij ieder andere club geef je een elleboog. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zij en Twente winnen wel gewoon.
5e plek, als we dat al halen, is echt niet gek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kom op heb je 020 gezien. Was ook niet best |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Twente ook niet maar we moeten snel stappen maken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De andere concurrenten voetballen nu tegen elkaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Atletico-real maar opgezet, je moet keuzes maken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Net of tijd 1-2 kunnen zien Utrecht goeie goal |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leuk potje. Beide ploegen weigeren te scoren sinds de 1-2. Aantal grote kansen dat gemist wordt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ten Hag is nu toch ook wel een keer daar bij United denk ik haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2024 - 21:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Leuk potje. Beide ploegen weigeren te scoren sinds de 1-2. Aantal grote kansen dat gemist wordt... Was zeker een mooie pot |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Die ten Hag heeft altijd ook schijt aan goedbedoelde tips uit Nederland gehad he,, elk seizoen 2-3 ex spelers uit Nederland of of oud club van hem, bizar wel dat united leiding het allemaal toeliet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2024 - 22:10 schreef bijft007 het volgende:[..] Die ten Hag heeft altijd ook schijt aan goedbedoelde tips uit Nederland gehad he,, elk seizoen 2-3 ex spelers uit Nederland of of oud club van hem, bizar wel dat united leiding het allemaal toeliet. Is onbegrijpelijk maar hij is niet verantwoordelijk dat ze dan maar 100 miljoen neerlagen voor Antony .. Maar al met al bizar inderdaad. Als ik hem hoor praten ben ik al klaar |
|
|
|