|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook bij Twente domme wissels |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus ook Twente geeft de voorsprong weg. Net als PSV, Ajax en ook wijzelf. Al wonnen wij hem nog wel wonderbaarlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van AZ niets gezien, maar afgaande op de statistieken was dat vrij kansloos. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jup maar ik vond Twente echt goed tot de wissels . Waren heer en meester tot dat moment |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Twente was zeker een uur de betere inderdaad. En dan hebben ze bij Fener aan weinig genoeg. Typische Mourinho wedstrijd ook weer. De 1-1 was ook een mooi doelpunt natuurlijk, zeker die pass. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: We kunnen flink aan de bank zondag. Ze zitten er lekker in zoveel is wel duidelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vorig jaar ook 2x puntverlies tegen hun en het is er voor ons inderdaad al niet makkelijker op geworden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Avondje schakelen in de kaakaadee. Excelsior kan de 1e periode pakken vanavond. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
TOP - ADO vanavond de eerste wedstrijd in NL onder leiding van een vrouwelijke scheids. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kun je beter op kijken dan die kop van Higler |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Excelsior gestrand in t zicht van de haven. Feest in Den Bosch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tsja kan raar lopen soms, dus niet. Lampen wel een tikkie gekregen van die schapenkoppen :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja Feyenoord afdeling Dordt deed t weer netjes |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Schouten niet erbij bij psv, volgens mij wel de wiefer van psv eigenlijk voor balans in hun team,, Ben toch wel benieuwd hoe het ze nu vergaat met schuinoog |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat bedoel ik,, ook psv is denk ik ook een team dat stuk kwetsbaarder zal zijn ze zonder paar sterkhouders zijn die er al tijdje spelen hoor, ben dus gewoon benieuwd hoe dit uitpakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mourinho heeft deze pagina grondig verneukt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Amateur die scheids bij NAC _ NEC |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het was alweer ff geleden maar we hebben weer eens een gestaakte wedstrijd. NAC - NEC. Blijkbaar om een muntje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
NAC met 10 man langs NEC Leo Sauer veel inzet maar moet echt nog stappen maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: klopt idd, ook wel verwacht hoor,, is in alles nog wel echt een pupil wat hij overgens ook nog is natuurlijk😂, mist body duel kracht enzo nog vooral dus,, goed talent maar is goed hij verhuurd is en waar hij aan minuten Komt ook👍 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De Jong n hevige hoofdwond, moet er af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
RKC staat voor in Utrecht. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je kan niet altijd 6 gooien |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was een vermakelijke eindfase toen nac met 10 man de beuk erin gooide |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En weer n uitvaller bij PSV |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2024 - 21:17 schreef bijft007 het volgende:[..] klopt idd, ook wel verwacht hoor,, is in alles nog wel echt een pupil wat hij overgens ook nog is natuurlijk😂, mist body duel kracht enzo nog vooral dus,, goed talent maar is goed hij verhuurd is en waar hij aan minuten Komt ook👍 Ja helemaal mee eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja was mooi en eigenlijk ook wel verdient gezien de hele wedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Rood en een gebroken arm denk ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sparta verdient daar best een punt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
PSV met meer geluk dan wijsheid |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch weer het geluk van mogelijk kampioen zulke duels psv, dit zijn zulke potten waar ze het toch over de streep trekken, wat was het nu buitenspel, een teennagel waarschijnlijk buitenspel ook, en Mito niet te missen kans huizenhoog over tja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, Ze beginnen zonder Schouten. 2 spelers geblesseerd eraf, n rode kaart, allemaal vrij vroeg. Daarna zelf n bal op de lat,en n bal vd lijn gehaald. Laatste kwartier overleven, en nog winnen. 50 minuten met 10 man. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha lik me reet inderdaad met buitenspel pff |
|
|
|