|
|
tomson
|
|
|
Yep Timber de sjaak. Wieffert in z'n plek. En Malen voor Reijnders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Timber speelde echt heel slecht. Wieffer verlegde al twee keer snel t spel op zijn positie in plaats van tikkie terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Krijg je als je Timber eruit haald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had Gravenberg er eerder uit moeten halen en Timber moeten laten staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geert op het middenveld dus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja rare plek voor hem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De hond moest naar buiten .. heel die goal gemist 🐶 Edit : krijg net de herhaling hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 oktober 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wieffer is wel een kei hoor pffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op basis van de eerste helft dikverdiende overwinning. Wieffer speelde echt geweldig, maar t mocht niet baten. Een gelijkspel zat erin, maar was niet verdiend geweest. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was em weer de 2 oranje oefenweken waar er niet eens tijd is om patronen of uberhaupt systemen in te slijpen, beter alleen kwalificaties buiten de eindtoernooien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2024 - 22:41 schreef van geil het volgende:Op basis van de eerste helft dikverdiende overwinning. Wieffer speelde echt geweldig, maar t mocht niet baten. Een gelijkspel zat erin, maar was niet verdiend geweest. Je heb het eerste halfuur niet gezien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2024 - 22:42 schreef bijft007 het volgende:Was em weer de 2 oranje oefenweken waar er niet eens tijd is om patronen of uberhaupt systemen in te slijpen, beter alleen kwalificaties buiten de eindtoernooien Juistem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nou, ik las overal dat dat zeer slecht was toch. De analisten maakten er ook gehakt van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik neem niks voor waarheid aan wat ik zelf niet gezien heb haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Das een goede eigenschap, had ik vroeger op school ook. En terecht, waarom geloven in wat er in al die boekjes staat, en in elk land anders. Maar dit forum, met al die kenners kan ik echt niet omheen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2024 - 22:53 schreef van geil het volgende:Das een goede eigenschap, had ik vroeger op school ook. En terecht, waarom geloven in wat er in al die boekjes staat, en in elk land anders. Maar dit forum, met al die kenners kan ik echt niet omheen. Das ook weer zo 😂😂😂 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha heel goed punt,, zoveel kennis en kundigheid zonde om die niet te gebruiken en links te laten liggen natuurlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Allemaal top trainers, TD, en voorzitters. Moet meer mee gedaan worden ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vermakelijk avondje schakelen in de KKD. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik mis de wedstrijd VVV - Dordrecht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik heb 'm wel voorbij zien komen hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zag het in de tussenstanden maar schakelde wat later in dus waarschijnlijk heb ik het daarom gemist. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mazzelgoaltje Slory : 2-2 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Slory nog een keer met de matchwinner : 2-3. Zowel Dordt als Excelsior buigen een achterstand om in een winstpartij.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verdomme nog niks kunnen zien kreeg een telefoontje ,wel mooi twee keer Slory 👍 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heb de doelpunten gezien maar had ook een assist met een voorzet bij het eerste doelpunt ..2 goals en een assist is niet gek op een vrijdagavondje in Limburg. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Niet gezien, maar idd helemaal prima voor die jongen, en voor ons uiteindelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's weer eens gehaktdag, het Ligt gaat uit en United 0-1 achter. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Netjes de wedstrijd om te weten draaien, maar laten wel een partij kansen leggen hoor. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Arbitrage zet weer alle seinen op groen voor PSV |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vooral ook van die verdediger van AZ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had ook een gele voor een Schwalbe kunnen zijn hahaha Geen var niks @Tomson
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Goedmakertje voor Bosz |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zo ging het vorig seizoen ook pfff, ik dacht twente psv vroege rooie voor twente toen, wel ergelijk zo,, weer snel gespeeld op papier lastige pot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou echt alles geven als ik een AZ speler zou zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou Lang het ziekenhuis in schoppen ,100% |
|
|
|