|
|
tomson
|
|
|
Voorsprong vasthouden was vers 2 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tilman is niet de Tilman van vorig seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo dan , dat had de 1-2 moeten zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bang voor Lang als hij zelf had geschoten en dan had gemist
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij doet bijna alles goed, wacht goed, dwingt de verdediger een keuze te maken om of naar Til te gaan of naar Lang. Maar dan vergeet Til het tegenovergestelde, van wat de verdediger kiest, te doen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
PSG is verdedigend ook niet bepaald solide. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Psv heeft net zoveel kansen gehad inderdaad |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inmiddels heeft PSV er al een aardig aantal gehad ja. Het eerste half uur was het allemaal voor PSG. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 - 22:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Inmiddels heeft PSV er al een aardig aantal gehad ja. Het eerste half uur was het allemaal voor PSG. Eens ,best jammer dat ze er niet nog 1 ingeschoten hebben . Inmiddels word PSG weer sterker vind ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit moeten ze eruit slepen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als PSV wat rustiger is voorin dan winnen ze. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier gaan ze onderuit komen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nog ff flink tegen houwe laatste minuten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dus.. moet zeggen het is sws verdomd knap van een gestript PSV om hier PSG gewoon een kut avond te bezorgen. Al is PSG ook geen schim van wat het was. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker knap ,terechte uitslag ook |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prima resultaat voor PSV daar. Uiteindelijk had PSG meer kansen maar PSV zelf had met een beetje mazzel ook zomaar kunnen winnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je de stand bekijkt, wordt de laatste 16 bijna een formaliteit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dordtmund van 0-2 voor in de eerste helft tegen Real Madrid naar 5 - 2 verliezen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Psg is eigenlijk zelfde spul min 1 a 2 echte wereldsterren voorin die vaak t verschil maakten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Zie het ja op fotmob(waar ik uitslagen op bekijk) knap omgedraaid😲, Girona 2-0 gewonnen van Bratislava en n gemiste pingel nog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 - 23:03 schreef bijft007 het volgende:[..] Zie het ja op fotmob(waar ik uitslagen op bekijk) knap omgedraaid😲, Girona 2-0 gewonnen van Bratislava en n gemiste pingel nog Hadden wij die maar in onze poule ,Bratislava . En ja even 5 doelpunten in een 2de helft is aardig gek. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: We worden helaas 25ste op doelsaldo. Niets meer aan te doen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bizar hoe sterke potten we nog moeten he, had ook graag een shaktar geloot net als psv, door oorlog al tijdje minder sterk ze jaren geleden waren met veel Brazilianen,, ook een rode ster is zwakke broeder,, zeker nadat hwang daar weg is 😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik geloof nooit dat je 9 punten nodig hebt. Er zijn er in mijn ogen al 8 kansloos van de benodigde 12. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 - 23:14 schreef bijft007 het volgende:Bizar hoe sterke potten we nog moeten he, had ook graag een shaktar geloot net als psv, door oorlog al tijdje minder sterk ze jaren geleden waren met veel Brazilianen,, ook een rode ster is zwakke broeder,, zeker nadat hwang daar weg is 😉 Onzin, we hebben 2 hele zwakke broeders geloot, en 1 gelijkwaardige. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Al met al op voorhand echt te lastige loting, en bonus is dan gelukkig al uit overwinning bij Girona,, hopelijk morge een nog grotere stunt dan😏 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Girona was geen stunt, dat is een c ploeg. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Eerst morgen maar es zien, dan weten we meer qua graadmeter |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We gaan het zien. Nu al rekenen heeft weinig zin. Ik ga er vanuit dat je op eigen kracht een punt of 10 punten moet halen om redelijk zeker te zijn. Misschien dat 9 of zelfs 8 al genoeg gaat zijn, maar dat zien we dan wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het was een klein stuntje vanwege de vorm waarin we zaten. Verder geen bijzondere ploeg inderdaad. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Alleen dat Salzburg is denk ik op voorhand op papier echt zwakker dan ons, salzburg van dit seizoen dan, Praag gelijkwaardig ongv en Girona gelijkwaardig of beter dan ons puur omdat je uit of thuis wel mee moet rekenen, dus dat was een bonus vind/vond ik,, maar je had die ook net zo goed kunnen verliezen gezien de pot ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Iig lekkere potjes dat zoiezo 🥳 op city en of Bayern uit dan na vrees ik😉 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 - 23:15 schreef van geil het volgende:Ik geloof nooit dat je 9 punten nodig hebt. Er zijn er in mijn ogen al 8 kansloos van de benodigde 12. Probleem is misschien dan ook niet die eerste 8 van de 12 die je voor moet blijven, maar de laatste 4. Pakweg Bologna, Celtic, Brugge en Lille (of enigszins vergelijkbare clubs) zul je ook voor moeten blijven. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gosters net samenvatting real dortmund gezien,,die vinicius was weer is rete goed daar voor real niet normaal, gelijk halen als opvolger paixao 😛 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dom gedaan van die gozert. Denkt er net te makkelijk over en pakt dan maar rood. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Tegen wie is dit, waar vandaan? Nooit van gehoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Domste rode kaart van het jaar zojuist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Typisch Ajax, eerst mazzel met buitenspel goal binnen 3 minuten ,en na een kwartier al met 11 tegen 10.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: FK Qarabağ uit Azerbeidjan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wie kent t niet :0
Is dat ook al Europees, nou nou. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gaven Leverkussen vorig jaar in de achtste finale EL flink hoofdpijn . Leverkussen op hun tandvlees door toen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, jup. Kwestie van tijd tot Australië wordt toegelaten, net als bij Eurovision ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit is wel ff schakelen na het voetbal van gisteren... |
|
|
|