|
|
deoudehappel
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze zitten daar op een shitload olie en gas. Gaan daardoor mee in de vaart der volkeren. Baku heeft de laatst jaren ook al een wedstrijd van de formule 1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 - 19:15 schreef tomson het volgende:Ze zitten daar op een shitload olie en gas. Gaan daardoor mee in de vaart der volkeren. Baku heeft de laatst jaren ook al een wedstrijd van de formule 1. Kijk, de verklaring. Money. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die in het wit hebben er niet veel zin in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gewoon weer dik gematst. Ze werden het eerste kwartier ondersteboven gespeeld. Tot de rode kaart. Dan weet je eigenlijk al wat er gaat komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 - 19:31 schreef tomson het volgende:[..] Gewoon weer dik gematst. Ze werden het eerste kwartier ondersteboven gespeeld. Tot de rode kaart. Dan weet je eigenlijk al wat er gaat komen. Maar het was toch ook rood? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die puntjes zijn wel binnen voor Nl. Misschien nog n stuntje van AZ of Twente. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die gaan het allebei moeilijk krijgen denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Normaliter wel ja, zag de tegenstanders. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Erg dom weer. Kamikaze uitkomen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Unnerstall zit niet in z’n beste fase |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En bij AZ moet Van Bommel er geblesseerd af. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Fout op fout dit seizoen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zou die Poku van AZ nog te betalen zijn einde seizoen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ zit aardig in de wedstrijd vooralsnog.
Voor Twente lijkt het wel gedaan, met een achterstand en een man minder. Kansen zijn er ook eigenlijk alleen voor Lazio. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Is dat nog die Tyton van PSV destijds? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup, dat is dezelfde speler inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
AZ karretje ook de poep in gereden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ blijft gevaarlijk en nog in de wedstrijd. Maar ze moeten wel een keer gaan scoren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Met een optie op nog een rode kaart 🤪 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Scheids had er een paar over op het eind ja... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, Twente was vrij kansloos na de rode kaart. AZ zal het gevoel hebben dat met een beetje geluk er een gelijkspel in zat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Helaas pindakaas. Geen hele slechte uitslagen, maar geen punten. Volgende ronde beter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ 24ste, Twente 28ste. Die moeten punten gaan pakken, maar er zitten ook in de Europa League niet veel gratis punten tussen. Misschien maar in een paar wedstrijden favoriet, dan moet het daar gaan gebeuren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Slory scoort de 1-0 bij Dordt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zette de tv 5 minuten na de aftrap Man City- Southampton aan, en ik had de eerste goal al gemist |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zwolle in zelfdestructie modus. PSV weer een rustig avondje.
Hadden tegen 11 al 80 % balbezit, wat moet dat tegen 10 man worden ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 oktober 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is dat afgesproken met clubs dat als je tegen Psv speelt moet 1 speler een rode kaart pakken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 - 19:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Is dat afgesproken met clubs dat als je tegen Psv speelt moet 1 speler een rode kaart pakken. Echt he.. begint een patroon te worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ongelovelijk 3 van de laatste 5 wedstrijden een rode kaart . Ze maken het hun ook wel erg makkelijk zo. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
101 jarige veteraan trapt af bij NAC- RKC. De allerlaatste (bekende?) overlevende van de bevrijding van Breda. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 - 19:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ongelovelijk 3 van de laatste 5 wedstrijden een rode kaart . Ze maken het hun ook wel erg makkelijk zo. Dat vindt ik ook, morgen krijgen wij weer een thuisfluiter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel lekker als je PEC thuis krijgt na een Europese week.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Rkc in de boca juniors outfit zie ik, mooi hoor,, wel erg ongepast met zon kutelftal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hun programma is ook veel makkelijker. Spelen dinsdag tegen Psg en hebben vandaag Zwolle die onderaan in de eredivisie spelen. Dat is al een makkie maar als er dan ook nog eens 1 in de eerste helft een rode kaart pakt word het wel erg makkelijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ha die associatie had ik ook ! Dacht gelijk Boca... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zometeen el classico💪 mooi affiche🔥 die de laatste keren helaas wel erg tegenviel overgens. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Sauer pinanti gescoord zie ik |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
0-3 Barça,🔥 0-1 0-2 Lewandowski 0-3 yamal, zijn momenteel nog beter dan city of Liverpool dat Barça, staan erg hoog maar buitenspel val werkt perfect en middenveld en aanval waamzinig Op elkaar ingespeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|