|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoop kansen deze wedstrijd. 0-3 vertekent een beetje, want Real heeft er echt ook meer dan genoeg gehad. 100% kansen. Beide zijn aanvallend beter dan verdedigend. En Mbappé verbreekt het wereldrecord buitenspel staan. Die maakt trouwens de buitenspel kansen wel af, maar de echte kansen niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel echt een paar gasten uit eigen jeugd Barça van echt heel hoog niveau, doen ze toch goed daar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stuk voor stuk mooie goals van Barca |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wieffer in een totale nachtmerrie vandaag. Verneukt de kans op 3-1 om door zijn balverlies de 2-2 gelijkmaker in te leiden. Allejezus.. Edit : gister, want het is inmiddels zondag..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hup Heracles (ook al kunnen die er niks van) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat was een pijnlijke voor Benita. Krijgt elke week complimenten maar dit zijn de momenten waar hij echt van leert. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ajax met een fantasieopstelling vandaag. Die sparen duidelijk spelers n.a.v. hun uitwedstrijd in Azerbeidjan donderdag én met het oog op de klassieker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Straks trouwens Arsenal - Liverpool, wat een aardig potje zou moeten worden. Echte test voor Arne ook natuurlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2024 - 15:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ajax met een fantasieopstelling vandaag. Die sparen duidelijk spelers n.a.v. hun uitwedstrijd in Azerbeidjan donderdag én met het oog op de klassieker. Mag lijen dat t een bananenschil oplevert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Summerville slaat de laatste nagel in de doodskist van ten Hag?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2024 - 15:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ajax met een fantasieopstelling vandaag. Die sparen duidelijk spelers n.a.v. hun uitwedstrijd in Azerbeidjan donderdag én met het oog op de klassieker. Ik vind het wel slim. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Al 12 minuten extra tijd . Tis nogal wat haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En geen pingel aan de andere kant waar ze weer gematst worden door de VAR |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Paar minuten gekeken, w2 komt om te verliezen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2024 - 15:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Straks trouwens Arsenal - Liverpool, wat een aardig potje zou moeten worden. Echte test voor Arne ook natuurlijk. Game on! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zit ook klaar. Hup Arne |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Van Dijk weer op weg naar rood. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zie Timber gewoon op het veld staan, valt blijkbaar wel mee met die blessure ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Shit. Mooie goal maar niet best van Robertson |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Robertson wat slecht verdedigd. Eerst loopt ie mee terwijl ie gewoon moet stappen en dan laat ie zich echt kinderlijk uitkappen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit naar 020 te kijken................ Weet niet wat ik daar van moet vinden, hopelijk wordt Willem 2 wakker. Dit kunnen ze gewoon winnen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gebeurt in ieder geval genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arsenal staat er beter voor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2024 - 17:46 schreef piet de paler het volgende:Zit naar 020 te kijken................ Weet niet wat ik daar van moet vinden, hopelijk wordt Willem 2 wakker. Dit kunnen ze gewoon winnen Zelfkastijding |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liverpool heeft weinig aanvallende inbreng |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aardige vrije trap zeg. En 2-1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zo goed aangesneden. En niet de eerste vandaag. Benfica had ook een paar van die perfect aangesneden corners. Was Di Maria geloof ik die ze trapte. Echt een wapen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, Arsenal de betere ploeg en terecht voor. Kijken of Arne het om kan zetten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaat bij Ajax dit seizoen zeker niet vanzelf, maar ze schrapen wel telkens de 3 punten bij elkaar. Al is deze pot nog niet beslist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arsenal heeft Slotball ontmanteld. Ruimtes klein. Inzakken en snel uit counteren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En prompt 2-2 uit een snelle aanval |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gelijkspel was terecht denk ik. Arsenal beter eerste helft, Liverpool wat beter de tweede. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Man City has entered the chat. Winnaar van het weekend daar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker gewerkt AZ Kowet wordt even in het pak genaaid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Cadeautje🤔 kan niet waar zijn dit strafschop haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een dwaallichtjes weer |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Prachtige Schwalbe, helaas voor hem was been weer terug overheen vallen ging nie meer man man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV de eerste driepunter verwacht ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker schakelprogrammaatje in de bekert. Ouderwets... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Waar wordt er al gevoetbald dan? Edit : krijg net het antwoord :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2024 door tomson -- |
|
|
|