|
|
Cruzcontrol
|
|
|
De helft loopt op zijn laatste benen. Waarom een Paixao eens niet banken en een Redmond erin, beetje rouleren had best gekund over al die wedstrijden, ook met de huidige selectie. Had gewoon Osman eens op favo linker positie kunnen zetten, en Moussa op rechts en dan een Redmond invallen, En Paixao eens banken of tribune, maar nee, dan weer van die achterlijke kunstgrepen zoals gisteren, terwijl de oplossing heel simpel was. Nieuwkoop rechtsbuiten, hou toch op... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 23:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Goede uitslagen van de Nederlandse ploegen. Wat ik er van meegekregen heb, waren het ook prima wedstrijden. Jammer dat we hetzelf verkloten, maar goed. Ja, had dan bijna perfecte score geweest |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is toch een heel andere discussie. En zelf eentje die ik al in augustus aanhaalde. Dus tja, waar heb je t over? @ Cruz.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 23:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Goede uitslagen van de Nederlandse ploegen. Wat ik er van meegekregen heb, waren het ook prima wedstrijden. Jammer dat we hetzelf verkloten, maar goed. NL heeft wat punten. Maar helaas inderdaad, wij haakten af. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 23:10 schreef van geil het volgende:Dat is toch een heel andere discussie. En zelf eentje die ik al in augustus aanhaalde. Dus tja, waar heb je t over? Ging over jeugdspelers die kansen krijgen, wel bij AZ, niet bij ons. Dat Priske eerder een Nieuwkoop in de aanval zet dan een eigen jeugdspeler als Redmond.
En tja, tis niet omdat jij ôoit al eens iets gezegd hebt, dat dat niet nog eens gezegd mag worden he. 😃
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou , ik begrijp ergens wel dat je Redmond niet in de Cl in de basis zet. En 2 weken geleden zat hij niet in de selectie. AZ moest, en t pakte prima uit. Waarmee ik het zeker met je eens bent dat wij veel meer moeten durven, maar de meerderheid niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Redmond tegen Almere zou ik het vrij normaal vinden. Ook gezien het gegeven dat we nu nog krapper zitten voorin. En natuurlijk geen CL. Tenzij Carranza weer terug is oid. En dan bedoel ik echt terug, dat we niet weer een halve geblesseerde in de basis zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 23:20 schreef van geil het volgende:Nou , ik begrijp ergens wel dat je Redmond niet in de Cl in de basis zet. En 2 weken geleden zat hij niet in de selectie. AZ moest, en t pakte prima uit.; Waarmee ik het zeker met je eens bent dat wij veel meer moeten durven, maar de meerderheid niet. Tegen een kaduuk Salaburg had ik dat zeker wel aangedurfd hoor, maar gaat mij niet zozeer om die wedstrijd, maar meer over een heel seizoen. Dan moet je jeugd toch eens een kans krijgen, ook een Redmond(is maar een voorbeeld). Bijvoorbeeld tegen een Almere. Vaste waarden eerder rust geven tussendoor, zodat ze top fit kunnen zijn in de topwedstrijden.
Nu is het wachten op blessures bij spelers als Paixao, Hancko, Hwang, noem maar op... Uiteraard laat je die niet allemaal tegelijk eruit, maar beetje rouleren zo wel mogen. En ja, heb eerder de voorkeur voor eigen jeugd een kans geven, dan allerlei aangekochte middelmaat die wel volop kansen krijgen telkens, of alleen maar de bank warm houden en zo ook de jeugd doorstroming blokkeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 23:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Redmond tegen Almere zou ik het vrij normaal vinden. Ook gezien het gegeven dat we nu nog krapper zitten voorin. En natuurlijk geen CL. Tenzij Carranza weer terug is oid. En dan bedoel ik echt terug, dat we niet weer een halve geblesseerde in de basis zetten. Ja idd, is ook wat ik bedoel. Spelers half fit blijven inzetten lijdt tot langdurige blessures. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 23:29 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja idd, is ook wat ik bedoel. Spelers half fit blijven inzetten lijdt tot langdurige blessures. Zo is het. Met een beetje pech ben je Timber ook een hele tijd kwijt. Of wat te denken van Osman en Lotomba die ook nauwelijks toe waren aan meer dan een invalbeurt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 23:27 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Tegen een kaduuk Salaburg had ik dat zeker wel aangedurfd hoor, maar gaat mij niet zozeer om die wedstrijd, maar meer over een heel seizoen. Dan moet je jeugd toch eens een kans krijgen, ook een Redmond(is maar een voorbeeld). Bijvoorbeeld tegen een Almere. Vaste waarden eerder rust geven tussendoor, zodat ze top fit kunnen zijn in de topwedstrijden. Nu is het wachten op blessures bij spelers als Paixao, Hancko, Hwang, noem maar op... Uiteraard laat je die niet allemaal tegelijk eruit, maar beetje rouleren zo wel mogen. En ja, heb eerder de voorkeur voor eigen jeugd een kans geven, dan allerlei aangekochte middelmaat die wel volop kansen krijgen telkens, of alleen maar de bank warm houden en zo ook de jeugd doorstroming blokkeren. Dan zijn we het eens toch. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Utrecht verdomt t om eens een steekje te laten vallen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beetje geluk hadden ze wel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Blokzijl bij Grunn had echt een ondankbare taak. Ingebracht in minuut 93,30 terwijl er 3 minuten blessuretijd op de klok stond . 15 seconden later werd er afgefloten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bullaude doelpunt voor Fortuna |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mooi. Hoe meer hoe beter, goed voor zn zelfvertrouwen. Maar Zwolle is trouwens wel knap waardeloos. NAC- PSV inmiddels ook aan de gang. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 november 2024 - 20:12 schreef tomson het volgende:[..] Mooi. Hoe meer hoe beter, goed voor zn zelfvertrouwen. Maar Zwolle is trouwens wel knap waardeloos. NAC- PSV inmiddels ook aan de gang. Ja zojuist 3 wissels en dacht nou daar gaat hij maar mocht blijven staan . Krijgen nu wel behoorlijk op hun donder van Zwolle hoor. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oeps. had ik helemaal niet meer meegekregen joh hahaha.. Wel verassend dat Zwolle weer eens een teken van leven geeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 november 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In Breda is na een half uur alweer bekeken. Makkelijk avondje voor PSV. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 november 2024 - 20:15 schreef tomson het volgende:Oeps. had ik helemaal niet meer meegekregen joh hahaha.. Wel verassend dat Zwolle weer eens een teken van leven geeft. Was een leuke wedstrijd eigenlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zit deze nu ook te kijken maar kansloos voor NAC helaas |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar Sauer is nog heeeeel ver weg om te kunnen concurreren met Paixão |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Waarschijnlijk is RKC- NEC zometeen ook vermakelijker dan PSV |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ga ik kijken denk ik ,dit is te voorspelbaar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En vanavond als uitsmijter match of the day 😬 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat rode kaartje bij RKC hakte erin helaas |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: RKC lijdt onder Murphy's law. Alle shit die fout kan gaan gaat ook fout. Sneu voor ze, voor rust hadden ze NEC in de tang |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Arne heeft weer een waanzinnig weekend.
Zelf winnen en City verliest opnieuw. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja fanastisch, 5 punten los bovenaan!
Wat een geweldenaar toch |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 november 2024 - 22:45 schreef tomson het volgende:[..] RKC lijdt onder Murphy's law. Alle shit die fout kan gaan gaat ook fout. Sneu voor ze, voor rust hadden ze NEC in de tang Met 10 man deden ze het ook nog aardig maar het was op een bepaald moment niet te houden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bij z'n komst werd hij door sommige fans another bald Dutch manager genoemd, ten Hag 2 dat moest wel kutzooi wezen. Ze beginnen hun woorden allemaal op te eten :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goh en dat helemaal zonder meesterbrein Pusic |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, herinnert U zich deze nog! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind het knap, Sjoerd Mossou schreef dat Slot de beste Nederlandse trainer ooit gaat worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twente - ajax zometeen. Jullie voorkeur? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop gelijk maar denk dat ajax wint. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deutschland, maar denk ook neuzen winnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet boeiend Nog zo lang te gaan |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Twente winnen deze zou natuurlijk beste zijn aangezien Twente al voorbij is, maar vrees niet goed genoeg tegen Ajax dat opleving beleeft, wat hopelijk niet stand houd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het gat naar boven moet toch ergens gedicht worden. Twente dus. Maar Ajax heeft de flow gevonden dus die kans is wel klein |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Steijn hun goalen maker er niet bij scheelt ook best de rest van spelers leuk tot heel aftoe erg leuk,, maar voor niveau hoger allemaal net niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelijkspel is altijd goed. Verliespunt meer. Netjes verdeeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 14:14 schreef tomson het volgende:Het gat naar boven moet toch ergens gedicht worden. Twente dus. Maar Ajax heeft de flow gevonden dus die kans is wel klein +1 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Twente thuis of uit scheelt wel enorm dus hopelijk doorslag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uitploeg al aardig wat kansen. 1 hele grote |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Paar momentenjes ook al dat met een beetje pech de scheids moet ingrijpen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Liever dat Twente wint, die houden t zowiezo t minst lang vol.
Maar als Feyenoord gewoon naar ons zelf kijken uiteraard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|