|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik hoop voor Robin dat hij 2025 in Friesland haalt ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zag er na vorig seizoen 2e seizoenshelft al naar uit het dit seizoen tegen degradatie zou moeten knokken,, maar toen met alleen maar kont in 16 voetbal, hadden ze nu nog lager mee gestaan van overtuigt,, zon vermoeden dat ze het net gaan redden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat hoop ik ook voor hem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 november 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 november 2024 - 00:25 schreef bijft007 het volgende:Zag er na vorig seizoen 2e seizoenshelft al naar uit het dit seizoen tegen degradatie zou moeten knokken,, maar toen met alleen maar kont in 16 voetbal, hadden ze nu nog lager mee gestaan van overtuigt,, zon vermoeden dat ze het net gaan redden. Ja dit is ook weer zo ,en de selectie was sterker dan nu |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sauer begint aardig deze wedstrijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jaartje daar doet hem goed. Die gaat het normaal gesproken volgend jaar uitvechten met Igor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zijn spel ziet er goed uit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Almere mag trouwens best wel wat meer doen met de kansen die ze krijgen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Goede zaak, Sauer ziet het naar uit lijkt het steeds beter te doen en ontwikkeld zich nu zichtbaar👍
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Terugkerend probleem bij Almere |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sauer is op t moment behoorlijk belangrijk bij NAC. Toch wel een van de smaakmakers. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooie goal van Leootje idd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
FcU /psv Feyenoord had minder moeite met de fc. Maar wat is gunstiger voor ons ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ligt eraan hoe optimistisch je bent.
Als PSV niet wint en Feyenoord wint beide onderlinge wedstrijden met PSV is het verschil min of meer verdwenen.
Maar als je denkt dat je realistisch voor plek 3, misschien 2 speelt. Dan moet je hopen op een nederlaag van Utrecht.
Gelijkspelletje is bijna altijd wel prima, dan worden er maar 2 punten verdeeld ipv 3. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die nederlaag voor U is na 70 minuten al wel duidelijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja over en uit voor die natte bovenlip. Kwaliteit te kort , en nu is de geluksfactor ook weg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 2-5 en 3 doelpunten afgekeurd. Geloof niet dat PSV het moeilijk had Piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn post was eerder in de wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
NEC - 020
xG na 50 minuten: 1,95 - 0,15
Tussenstand: 1-2 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bizar hoor die slot met dat Liverpool, begint wel wonderlijke vormen aan te nemen,, wel echt lang geleden een team zo ver voor stond zo vroeg al en helemaal niet bij nieuwe trainer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
9 punten voor op de nummers 2 en 3. City al op 11 punten. Heel knap. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: NEC eindigde zelfs op een xG van 3 en Ajax nog geen 1. Geen minuut van die wedstrijd gezien, maar dat is toch wel bizar.
Vergelijkbare xG voor Liverpool en City trouwens. Ik neem aan dat jij gekeken hebt? Was het verschil daadwerkelijk zo groot? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja levensgroot Liverpool heer en meester |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Thanks, hopelijk houden ze het vol.
City schrijf ik ook nog niet af trouwens, die draaien vaak een bijna foutloze tweede seizoenshelft. Al ogen ze recent wel erg kwetsbaar. Dus misschien dat het dit jaar anders is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2024 - 19:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] NEC eindigde zelfs op een xG van 3 en Ajax nog geen 1. Geen minuut van die wedstrijd gezien, maar dat is toch wel bizar. Vergelijkbare xG voor Liverpool en City trouwens. Ik neem aan dat jij gekeken hebt? Was het verschil daadwerkelijk zo groot? Klopt, was een genot om naar te kijken. Ik vond vooral de eerste 20/25 minuten echt heel indrukwekkend van Liverpool. City is heel goed weggekomen met maar 2-0. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2024 - 19:50 schreef MMM het volgende:[..] Klopt, was een genot om naar te kijken. Ik vond vooral de eerste 20/25 minuten echt heel indrukwekkend van Liverpool. City is heel goed weggekomen met maar 2-0. Mooi, heeft Arne aardig voor elkaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geluk houd maar niet op bij die neuzen
Nog geen kans gecreëerd. Gaaei schiet de 1-1 binnen van 25 meter en de 2-1 compleet van richting veranderd door Toornstra..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ondertussen word je ook weer helemaal gek van die gozer met die microfoon. Echt niet normaal. Zelfs bij gejuich voor de goals loopt ie er nog tussendoor te blèren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Straks nog Arsenal - Man United, met Malacia in de basis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rust.
Newcastle zit er echt heel goed bovenop. Liverpool eigenlijk nog niets gecreëerd. Goal Isak was geweldig. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Liverpool oogt niet fris, traag en vermoeid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2024 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Neuzen - Utrecht 2-2, niet ongunstig.
Wel weer een wedstrijd waarbij ze weinig creëren, zelfs maar 1 schot op doel.
xG 0,68 - 1,52
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR