|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die zijn gewoon meerdere keren genaaid vandaag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vanwege het zeuren van El Karwani hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twente ook niet best, gelukkige goal ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De scheidsrechters zijn van een zeer bedenkelijk niveau. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Schandalig gefloten weer voor die overtreding. Had gewoon een goal mogen zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb het nu uitgezet, die leipo met zijn megafoon is me wat te irritant aan het schreeuwen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik dacht dat ik me alleen ergerde aan die lul |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Manchester derby komt toch nog tot leven op het eind. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AZ heeft echt een heel matig elftal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kaas uit het vuistje met dion. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Van Bommel is net z'n ouwe heer met die vuile overtredingen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, vragen om een kaartje is em krijgen :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beide spelers die prima bij ons zouden passen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gek genoeg wel ja. Een beetje gif kan geen kwaad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AZ pakt m even in blessuretijd..
Slecht gekeept zeg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jammer, gelijkspel had wel gunstig geweest. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
NAC had de scheids niet bepaald mee de tweede helft |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er zijn weinig engere spelers dan Goes |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Heb t niet gezien, maar Paultje Bosvelt is furieus in ieder geval.
Bosvelt steekt middelvinger op: 'Schande, nog nooit gezien, jullie maken het voetbal kapot'
Paul Bosvelt, de technisch manager van Go Ahead Eagles, is furieus na de wedstrijd tegen FC Utrecht. In een bericht op Instagram, met een afbeelding van een opgestoken middelvinger, haalt Bosvelt uit naar scheidsrechter Sander van der Eijk en naar de KNVB.
Go Ahead kreeg in de negende minuut, bij een 0-1 voorsprong, een rode kaart. Enric Llansana moest inrukken na het neerhalen van de doorgebroken Paxten Aaronson, al leken de beelden aan te tonen dat hij eerst de bal raakte. Videoscheidsrechter Ingmar Oostrom greep niet in.
Aan het eind van de tweede helft telde de arbitrage vijf minuten blessuretijd op, waarna midden in die blessuretijd werd besloten daar nog twee minuten aan toe te voegen. Met het laatste balcontact van de wedstrijd maakte Adrian Blake er vervolgens 3-3 van.
“Wat een schandalige vertoning van de scheidsrechter vandaag”, schrijft Bosvelt. “Allereerst een belachelijke rode kaart. Daarna vijf minuten blessuretijd die niemand kan verklaren en daar ook nog eens twee minuten bij optellen. Voor het eerst vertoond! KNVB en scheidsrechters zijn een bende. Jullie maken het voetbal kapot!!” |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T zal je verbazen, maar de kaart is geseponeerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze hebben alle middelen ,hoe in godsnaam kan je het dan nog verzieken voor een club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die zouden t ons ook erg lastig gemaakt hebben (met deze line up). |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fortuna, waar Utrecht deze week naar toe moet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alweer een eredivisie club gewipt door amateurs: Noordwijk -Willem twee : 2-1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De KNVB laat zojuist telefonisch weten dat de VAR een grote fout heeft gemaakt.
Bij een hoekschop kan er geen sprake zijn van buitenspel. Het doelpunt van Nick Fichtinger is dan ook onterecht afgekeurd.
#rkcpec
Bizar… |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel een hele aparte fout ja. Buitenspel kan in die situatie niet. Aan de andere kant, dat het doelpunt werd afgekeurd is terecht, alleen deed hij het om de verkeerde reden. Die bal lag duidelijk niet stil. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het was een kort genomen hoekschop, en de goal kwam na een afgeslagen bal. Dus ontstaat er dan een nieuwe situatie waarin buitenspel wel kan? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Huh? Ik dacht ook dat klopt wel is buitenspel toch, het ging toch zo: speler a neemt hoekschop kort, maar vervolgens speelt die speler weet terug naar diegene buitenspel stond intussen de hoekschop nemer,, athans dacht dat zo ging,, maar er werd geen herhaling getoond, athans op schakel kanaal niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal dan niet zo gegaan zijn ik omschreef, want heb zelf genoeg zulke verleden zien afkeuren voor knullig buitenspel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er werd niet teruggespeeld. De corner werd kort genomen. Speler A nam de corner kort op speler B. Speler B werd afgevlagd voor buitenspel. Wat dus niet kan.
Maar de bal rolde sowieso nog, dus het doelpunt had hoe dan ook afgekeurd moeten worden, dus geen fout met grote gevolgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Herhaling in de laatste 10 seconden van het filmpje:
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Knappe goal van Villa tegen City trouwens. Met name heel goed gedaan door Tielemans. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Thanks!🤝 Haha alsnog eigenlijk dus wel goeie beslissing af te keuren gezien bal niet stil lag, al zie ik bal wel vaak nog rollen bij vooral snelle korte hoekschoppen die genomen worden, maar dat mag officieel nooit idd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wieffer in de basis vandaag. Een zeldzaamheid de laatste weken. |
|
|
|