|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren. Zij hebben vooralsnog ook 2 punten minder dan ons. En staan ook nog achter Twente. Maar goed, je leek eind vorig jaar AZ wel zo'n beetje kwijt te zijn, daar is nu geen sprake meer van. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik weet niet, mooie talenten hoor maar waarschijnlijk ook teveel talenten basis dus heel seizoen niet constant nog genoeg,, maar goed gaan het zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 - 21:00 schreef bijft007 het volgende:Ik weet niet, mooie talenten hoor maar waarschijnlijk ook teveel talenten basis dus heel seizoen niet constant nog genoeg,, maar goed gaan het zien. Verwacht ik uiteindelijk ook ja. Wij zouden beter moeten zijn, ook met de huidige selectie. Maar eerlijk is eerlijk ze hebben begin dit jaar en eind vorig goede wedstrijden gespeeld tegen sterke tegenstanders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop alleen maar dat jullie gelijk krijgen . Zolang Classie fit blijft zullen ze niet veel laten liggen. Maar als hij weer eens afhaakt doet heel AZ dat geregeld. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Goeien dag, snel eruit en die wood weer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sow Forest laat er geen gras over groeien. Lesje efficiency |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had Gimenez kunnen zijn als die er heen had gegaan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis nog vroeg, maar het gaat niet meer 'vanzelf' bij Liverpool de afgelopen paar wedstrijden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: als ze die 45 miljoen dan gewoon ff hadden overgeschreven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 32 miljoen ,zei wilde en Feyenoorde wilde alleen Santi wilde niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 - 21:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis nog vroeg, maar het gaat niet meer 'vanzelf' bij Liverpool de afgelopen paar wedstrijden. Ik kijk een keer dus laat ze aub winnen π |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook wel bijzonder op zich, eerlijk is eerlijk op voorhand denk je: forest tja keihard vechten degradatie haha,, blijkt het dit jaar de stunt ploeg van pl te zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 - 20:46 schreef tomson het volgende:Nou het is wel duidelijk als de keus tussen PSV-Excelsior of Forest- Liverpool is. Geen moeilijke keuze.. Ik heb ook excelsior aangezet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Er gaat niks boven lekker Kralings tiki taka voetbal kijken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als Excelsior voor komt maak je het pas lastig hoorπ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 - 21:17 schreef bijft007 het volgende:Ook wel bijzonder op zich, eerlijk is eerlijk op voorhand denk je: forest tja keihard vechten degradatie haha,, blijkt het dit jaar de stunt ploeg van pl te zijn Van Hooijdonck heeft er nog gespeelt ,toen noemde ze hem daarπ pineapple head |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha ja idd, scoorde ze ook daar genoeg |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Had het met collega poos terug over, die wist niet meer dat pi air daar ook ooit gespeeld had, geen echte kennert dus π
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Iedereen dacht dit wordt een Liverpool maar dit gekke Forest zou wel een gigantisch kunnen gaan stunten. Ik zie Forest al weken lang solide spelen. Terwijl Liverpool steeds meer met zichzelf in de knoop lijkt te raken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Forest is ook de enige ploeg die in de Premier League van Liverpool gewonnen heeft. Was vrij vroeg in het seizoen. 0-1 op Anfield. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 - 21:25 schreef bijft007 het volgende:Had het met collega poos terug over, die wist niet meer dat pi air daar ook ooit gespeeld had, geen echte kennert dus π Nee geen echte kennert haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 - 21:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Forest is ook de enige ploeg die in de Premier League van Liverpool gewonnen heeft. Was vrij vroeg in het seizoen. 0-1 op Anfield. Die club ligt dus niet zo goed voor Liverpool |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vrij zwak Liverpool hoor, zal ook eens een tip gevenπ
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Knap dat ze nog 0-0 staan. Jammer voor ze dat bijna niet telt in de sport hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en nu wel raak, En gelijk rust |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Joh ! Kralingse tiki taka ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Allebij aan en dan nog het forum, lekker z'n sim opstelling met 3 monitors :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het AD lijkt een stuk sneller te zijn π
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een gejank bij die lampen om een niet gegeven pingel weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh gadver Heithinga in beeld |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha krijgen we straks daar zon enorme verassing. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niks jankt zo hard als een lampie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch maar even laptop aanslingeren nu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Even wachten altijd met die VAR |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wissel
Assist en goal van de invallers binnen 20 seconde
Arne!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
1-1 hand van wisselen slot |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Begint wel heel interessant te worden he .. Ik moet zeggen dat Forest-Liverpool ook niet echt spectaculair is verder (voorlopig?) PSV op achterstand zien is altijd leuker natuurlijk.. Edit : m'n woorden alweer achterhaald π
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
2x naujoks zie ikπ
zal wat zijn oud jeugdspeler van ons die ze de das om gaat doen. |
|
|