|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien ook niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eet je woorden maar weer op tommie.. omnomnom 😆 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha, niet voor niks nog even opgezet, we krijgen een stunt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die duivestijn dat is die goeie speler vorig jaar bij Almere toch dacht ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo zie je maar hoe serieus sommige clubs de beker nemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Laatste winst Excelsior in Eindhoven was van 1985 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Liverpool ook rete dichtbij 1-2 laatste minuten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze zijn er nog niet . 2-3 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan met wat pech nog wel eens een latertje worden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Afluiten dan maar scheids |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zonde Liverpool. Hadden echt moeten winnen, wat een kansen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Spelers van Excelsior tonen nu ook teveel ontzag. Blind naar voren rossen ..Zo dom
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 januari 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het geluk dat PSV al twee jaar heeft is bizar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja nu wordt het 6-3 ofso na verlengingen dat zit er dik in, excelsior is dood |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En in de verlenging schieten ze er 5 in |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker ja. Maar goed, Forest komt ook niet dichterbij. En zowel Chelsea als City laten ook weer punten liggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij PSV-Excelsior is het nu wel klaar. Dat wordt nog een ruime score zou je zeggen inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had hem afgezet, maar ik zie dat PSV inmiddels ook voor staat. Wel een gouden kans laten liggen om voor het kampioenschap te gaan. PSV is een stuk minder dan vorig jaar. Ajax is ook nog niet terug op hun oude niveau. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 - 23:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Had hem afgezet, maar ik zie dat PSV inmiddels ook voor staat. Wel een gouden kans laten liggen om voor het kampioenschap te gaan. PSV is een stuk minder dan vorig jaar. Ajax is ook nog niet terug op hun oude niveau. Gouden kans is nooit geweest. We kunnen zelf ook nergens serieus over spreken als we onze eigen resultaten bezien Letterlijk vanaf wedstrijd 1 zijn we door de competitie gehikt en gehobbeld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 - 23:25 schreef tomson het volgende:[..] Gouden kans is nooit geweest. We kunnen zelf ook nergens serieus over spreken als we onze eigen resultaten bezien Letterlijk vanaf wedstrijd 1 zijn we door de competitie gehikt en gehobbeld. Ja zeker. Bedoel meer voorafgaand aan het seizoen. We hadden de mogelijkheden om op niveau te zijn. Dat is niet gelukt.
Vorig jaar had je ruim 80 punten en kom je nog niet bij de titel in de buurt. Met een vergelijkbaar jaar had je dit seizoen wel echt meegedaan. Maar dat bleek vanaf het begin al een illusie inderdaad. Om wat voor reden dan ook. Maar op voorhand lagen de sportieve/financiële mogelijkheden er wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
RVP kan flink aan de bak bij Quick Boys. Vlak voor rust Heerenveen op achterstand. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
1-1 Sebaoui.. z'n 2e voor Heerenveen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Noppert drama bij Heerenveen. Stef stuntpiloot. Nou RVP als dit je tactische move was 🤣 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat was de tactische ingreep? Keeperswissel? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jaha... 10 minuten voor tijd. Nooit saai met Noppert |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Diallo schiet trouwens Manchester United met een hattrick van 0-1 naar 3-1. De gelijkmaker viel pas in de 82ste minuut. Die speelde natuurlijk een paar jaar terug al praktisch een jaartje bij ons, tot hij op het allerlaatst geblesseerd raakte. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat zeker ja |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 22:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Diallo schiet trouwens Manchester United met een hattrick van 0-1 naar 3-1. De gelijkmaker viel pas in de 82ste minuut. Die speelde natuurlijk een paar jaar terug al praktisch een jaartje bij ons, tot hij op het allerlaatst geblesseerd raakte. Ook spectaculair. Wat ik hier zie is gewoon onbegrijpelijk. Ze gaan verlengen. En dat was helemaal onnodig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 23:02 schreef tomson het volgende:[..] Ook spectaculair. Wat ik hier zie is gewoon onbegrijpelijk. Ze gaan verlengen. En dat was helemaal onnodig. Ik heb hem ook maar even opgezet inderdaad. Quick Boys nog heel dicht bij de overwinning in blessuretijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik heb hem ook maar even opgezet inderdaad. Quick Boys nog heel dicht bij de overwinning in blessuretijd. Op zich is dit hilarisch maar RVP is dan weer iemand die ik dit niet gun, sympathieke gozer enzo, maar hier schiet hij zichzelf in z'n poot. En als je zijn toekomst dan ooit nog eens bij Feyenoord zou zien dan helpen dit soort fratsen er niet aan.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Waarom wisselde hij de keeper? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 23:10 schreef tomson het volgende:[..] Op zich is dit hilarisch maar RVP is dan weer iemand die ik dit niet gun, sympathieke gozer enzo, maar hier schiet hij zichzelf in z'n poot. En als je zijn toekomst dan ooit nog eens bij Feyenoord zou zien dan helpen dit soort fratsen er niet aan.. Inderdaad ja. Maar ook precies de reden waarom je dit soort jongens elders aan de slag wil hebben gezien. Zowel voor hun eigen ontwikkeling als om te zien of ze er klaar voor zijn vanuit Feyenoord perspectief. Gaat voor beginnende trainers (en spelers niet anders natuurlijk) met vallen en opstaan.
Hopelijk kan hij daar die stappen zetten. Zou natuurlijk fantastisch zijn als hij over een tijdje bij ons hoofdcoach kan worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een raadsel. Vd Hart leek absoluut niet geblesseerd. Analisten mompelden wat over lengte en hoge ballen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord was al bij die trainer van Quick Boys uitgekomen geloof ik? Die zal er nog wat beter op staan na vanavond. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 23:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Feyenoord was al bij die trainer van Quick Boys uitgekomen geloof ik? Die zal er nog wat beter op staan na vanavond. Hij mag naar de KNVB cursus dit jaar, de trainer van Rijnsburg niet. En die wacht nog op uitleg waarom niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 23:39 schreef tomson het volgende:[..] Een raadsel. Vd Hart leek absoluut niet geblesseerd. Analisten mompelden wat over lengte en hoge ballen Misschien ingegeven door bestuur en niet taktisch maar een financieel verhaal. Pakt dus dramatisch uit.
quote: Keeper Andries Noppert mag blijven hopen op Argentijns avontuur, maar krijgt stevige concurrentie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Buiten het sportpark van QB heeft er nog een handige Harry z'n klauw eraf geschoten met vuurwerk. Bij Rijnsburg zag ik ook al 5" shells de lucht in gaan, toen dacht ik nog die zijn niet goed. Een dag later is t bingo |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 - 08:00 schreef VVout het volgende:[..] Misschien ingegeven door bestuur en niet taktisch maar een financieel verhaal. Pakt dus dramatisch uit. [..] Kennelijk wel tactisch.
Leergeld betalen als onervaren coach heet dat.
Maar in de bomvolle mixed zone van Quick Boys legde Van Persie na afloop uit dat het toch echt om een tactische keeperswissel ging. "Ik keek naar de tijd die er nog te spelen was, naar de stand en naar wat zij gingen doen", zei Van Persie. "Zij gingen 3-3-4 spelen, met twee boomlange spitsen. Ik verwachtte veel voorzetten. Ik keek naar wat wij nodig hadden als team. En dat was Andries."
Van Persie deed met de keeperswissel iets ongebruikelijks. "Het komt bijna nooit voor in de voetballerij, dus ik snap dat het daardoor voor mensen onlogisch voelt. Maar dat het vrijwel nooit voorkomt, was voor mij geen reden om dit niet te doen. En we hebben dit de laatste maanden vaak besproken met Mickey en Andries." |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 - 12:50 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Kennelijk wel tactisch. Leergeld betalen als onervaren coach heet dat. Maar in de bomvolle mixed zone van Quick Boys legde Van Persie na afloop uit dat het toch echt om een tactische keeperswissel ging. "Ik keek naar de tijd die er nog te spelen was, naar de stand en naar wat zij gingen doen", zei Van Persie. "Zij gingen 3-3-4 spelen, met twee boomlange spitsen. Ik verwachtte veel voorzetten. Ik keek naar wat wij nodig hadden als team. En dat was Andries." Van Persie deed met de keeperswissel iets ongebruikelijks. "Het komt bijna nooit voor in de voetballerij, dus ik snap dat het daardoor voor mensen onlogisch voelt. Maar dat het vrijwel nooit voorkomt, was voor mij geen reden om dit niet te doen. En we hebben dit de laatste maanden vaak besproken met Mickey en Andries." In ieder geval hebben die Argetijnen het nu wel gezien dan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha ik dacht gister de minst mooiste pot/ten dus gisteren niks gekeken,,maar was dus aardig spannend en mooi potje met een goeie amateur club die doorging👍 dat keeper gebeuren weet ik niet zo wat er is gebeurd ofso.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Slory maakt een beauty voor Dordt |
|
|
|