|
|
Cruzcontrol
|
|
|
zat goed in de kruising ja |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Liverpool 16 uur op open kanaal Viaplay |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Spelen echt niet best. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Typisch Slotball ,21 spelers rondom de 16 van de tegenstander en af en toe een counter. Alleen heb ik nog maar 10 minuten gezien van de wedstrijd😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja echt een Slotball wedstrijd |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eindelijk een tik voor Psv |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zat er al zo vaak in. Dat wordt nog spannend hoor. Alles trekt straks allemaal naar elkaar toe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat Ajax morgen maar de druk opbouwen ,dan kan het inderdaad nog spannend worden. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Het trekt allemaal naar elkaar toe tussen Utrecht, Ajax en PSV bedoel je dan?
Het verschil tussen Feyenoord en de Nummer 9 is net zo groot als tussen Feyenoord en de nummer 1.
Ik hoop niet dat mensen nog een illlusie hebben dat Feyenoord gaat strijden voor de titel of de eerste 2 plaatsen.
Het maximale is plaats 3 en daar heb ik nog een hard hoofd in gezien het voetbal dat gespeeld wordt sinds Ajax thuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Let maar op.. Het is nog lang niet gespeeld. De top 4 is echt enorm wisselvallig. Degene die dat eruit krijgt gaat de winnaar zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je weet het met voetbal echt niet altijd inderdaad hoor, maar de basis is zelf winnen en goeie reeks maken, gevoelsmatig hebben wij zelf dan een fitte hwang en timber wel echt nodig voor die reeks, zal anders echt overleven worden, az twente ajax weten we wel wisselvallig normaliter zijn, als psv dat ook gaat zijn wordt het wel echt leuk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 18:34 schreef Stylzz het volgende:Let maar op.. Het is nog lang niet gespeeld. De top 4 is echt enorm wisselvallig. Degene die dat eruit krijgt gaat de winnaar zijn De nummer 5 en 6 staan 1 en 2 punten achter Feyenoord.
Feyenoord staat 4 punten achter de nummer 3.
Stoppen bij de top 4, omdat Feyenoord 4de staat is onzin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is niet te voorspellen wat jullie beide schrijven maar ik ga graag met het optimisme van Stylzz mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T maakt t seizoen alleen maar zuurder. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat zoiezo ja, omdat je juist in de competitie echt ondermaats presteert, en moet vooral zelf echt beter, en eigenlijk heel simpel: winnen als je zelf er weer tussen wilt mengen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig krijgen we vanaf 20.00 het antwoord al. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 18:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Is niet te voorspellen wat jullie beide schrijven maar ik ga graag met het optimisme van Stylzz mee. Ja hoor. Al vaker gezegd, als onze selectie compleet is zonder alle blessures hebben we geen selectie die onderdoet voor de ploegen boven ons |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 18:57 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja hoor. Al vaker gezegd, als onze selectie compleet is zonder alle blessures hebben we geen selectie die onderdoet voor de ploegen boven ons Dat denk ik ook maar die blessurevrije selectie hebben we nog geen week gehad en zullen we voorlopig ook nog niet hebben . |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 18:40 schreef bijft007 het volgende:Je weet het met voetbal echt niet altijd inderdaad hoor, maar de basis is zelf winnen en goeie reeks maken, gevoelsmatig hebben wij zelf dan een fitte hwang en timber wel echt nodig voor die reeks, zal anders echt overleven worden, az twente ajax weten we wel wisselvallig normaliter zijn, als psv dat ook gaat zijn wordt het wel echt leuk. Dit seizoen hebben we alleen nog geen 1x een goede reeks neergezet in de ED.
De beste reeks kwa winst partijen is 3x winst op een rij. Met gelijkspellen meegeteld ligt dat iets hoger, maar daar win je geen prijzen mee.
Nog mooier gemaakt;
Je speelt 18 wedstrijden en daarvan win je er 6 niet tegen teams die gewoon minder kwaliteit hebben. Als je Ajax daarbij wil scharen dan zelfs 7x, maar dat is een wedstrijd op zich.
In die 6 wedstrijden haal je een puntenaantal van 5 i.p.v de 18 die je zou kunnen hebben.
Als je de afgelopen 5 seizoenen pakt (exclusief het afgebroken covid seizoen) dan kom je met een puntenaantal van om en nabij 70 op de derde plaats.
Plaats 2 is al ongeveer tussen de 72-78 punten en 80+ is nodig om kampioen te worden.
Als je kijkt naar onze vorm dit seizoen dan kan je 2 dingen concluderen;
- Het is wisselvallig - Er wordt geen winstreeks neer gezet.
Als je de lijn doortrekt naar de komende 16 wedstrijden dan heb ik er geen vetrouwen in dat het opeens beter gaat wanneer het de eerste 18 wedstrijden gewoon huilen met de pet op is.
Om plek 3 te halen zou je dus al ongeveer 12 wedstrijden van de komende 16 moeten winnen om "veilig" te zijn.
Alle 16 winnen betekent een puntenaantal van 83, wat wellicht voldoende kan zijn om kampioen te worden, maar dat gaat gewoonweg niet gebeuren.
Mocht je 2de willen worden dan houd ik een aantal aan van 72-78 voor dit seizoen, wat betekent dat je er ongeveer 13-14 moet winnen van de 16 om daar "veilig" aanspraak op te kunnen maken.
Ik zie zelf ons ongeveer nog 8-10x winnen de komende 16 wedstrijden met daarbij nog 3x verlies en 3-5 gelijke spelen.
Een realistisch puntenaantal op basis van dit seizoen is tussen de 65-70.
Ikzelf zou het een schandalig laag aantal vinden op basis van de ambities, investeringen en de selectie. Ik heb er alleen ook geen vertrouwen in de DtK gaat ingrijpen of dat de RVC gaat ingrijpen m.b.t het falen van DtK.
Dit zijn gewoon cruciale seizoenen voor de ontwikkeling van de club. Dat je het zo weggooit kan ik met mijn hoofd niet bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 19:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat denk ik ook maar die blessurevrije selectie hebben we nog geen week gehad en zullen we voorlopig ook nog niet hebben . Klopt. AZ tegen Utrecht nu ff gelijk. Zelf winnen. Ziet t er alweer anders uit |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
3-4 keer winnen dan loop je ergens behoorlijk wat in, dat kan niet anders, alleen om eerlijk te zijn vooral voorlopig naar ons zelf kijken, moeten het komende tijd beginnend met vanavond echt zelf echt doen, winnen dus |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Lijkt een idioot seizoen te worden. Straks winnen en je doet in principe weer mee, 7 punten is veel maar niet onoverbrugbaar, met nog 15 ten gaan waaronder tegen hen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was dat dan, stroomuitval bij die lampen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kwamen nog goed weg ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze hebben al veel van dit soort wedstrijden gehad en in tegenstelling tot ons verloren ze dan geen punten Nu wel |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 19:21 schreef Bowie het volgende:Lijkt een idioot seizoen te worden. Straks winnen en je doet in principe weer mee, 7 punten is veel maar niet onoverbrugbaar, met nog 15 ten gaan waaronder tegen hen. Ja idd. En dan te bedenken dat je met een iets sterkere selectie, en ook sterkere coach, van bij de start gewoon die achterstand niet had gehad.
Zwaar zonde gewoon. PSV verliezen prachtig natuurlijk, zien of die nu verder instorten. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 19:05 schreef DMD het volgende:[..] Dit seizoen hebben we alleen nog geen 1x een goede reeks neergezet in de ED. De beste reeks kwa winst partijen is 3x winst op een rij. Met gelijkspellen meegeteld ligt dat iets hoger, maar daar win je geen prijzen mee. Nog mooier gemaakt; Je speelt 18 wedstrijden en daarvan win je er 6 niet tegen teams die gewoon minder kwaliteit hebben. Als je Ajax daarbij wil scharen dan zelfs 7x, maar dat is een wedstrijd op zich. In die 6 wedstrijden haal je een puntenaantal van 5 i.p.v de 18 die je zou kunnen hebben. Als je de afgelopen 5 seizoenen pakt (exclusief het afgebroken covid seizoen) dan kom je met een puntenaantal van om en nabij 70 op de derde plaats. Plaats 2 is al ongeveer tussen de 72-78 punten en 80+ is nodig om kampioen te worden. Als je kijkt naar onze vorm dit seizoen dan kan je 2 dingen concluderen; - Het is wisselvallig - Er wordt geen winstreeks neer gezet. Als je de lijn doortrekt naar de komende 16 wedstrijden dan heb ik er geen vetrouwen in dat het opeens beter gaat wanneer het de eerste 18 wedstrijden gewoon huilen met de pet op is. Om plek 3 te halen zou je dus al ongeveer 12 wedstrijden van de komende 16 moeten winnen om "veilig" te zijn. Alle 16 winnen betekent een puntenaantal van 83, wat wellicht voldoende kan zijn om kampioen te worden, maar dat gaat gewoonweg niet gebeuren. Mocht je 2de willen worden dan houd ik een aantal aan van 72-78 voor dit seizoen, wat betekent dat je er ongeveer 13-14 moet winnen van de 16 om daar "veilig" aanspraak op te kunnen maken. Ik zie zelf ons ongeveer nog 8-10x winnen de komende 16 wedstrijden met daarbij nog 3x verlies en 3-5 gelijke spelen. Een realistisch puntenaantal op basis van dit seizoen is tussen de 65-70. Ikzelf zou het een schandalig laag aantal vinden op basis van de ambities, investeringen en de selectie. Ik heb er alleen ook geen vertrouwen in de DtK gaat ingrijpen of dat de RVC gaat ingrijpen m.b.t het falen van DtK. Dit zijn gewoon cruciale seizoenen voor de ontwikkeling van de club. Dat je het zo weggooit kan ik met mijn hoofd niet bij. Ik ga heel erg in de buurt komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Das altijd wel n dingetje, dat laatste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Helaas. Maar zie t nog steeds niet zo somber. En als t wel zo wordt. T is maar voetbal. Er is na de zomer gewoon weer een nieuw seizoen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gaat de laatste jaren altijd mis, heb de hoop meestal vooraf al opgegeven. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Is idd zo, als de concurrentie punten laat liggen voor ons, reken je er al op dat wij dan ook t wel weer zullen verkloten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:Helaas. Maar zie t nog steeds niet zo somber. En als t wel zo wordt. T is maar voetbal. Er is na de zomer gewoon weer een nieuw seizoen We zijn volledig terug bij af. Dat word gewoon weer vechten om plek 3 de komende jaren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is dan maar zo. Je weet toch welke club je support? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja, maar nu had je wel die stap echt kunnen maken, de weg ernaar lag wagenwijd open.
Maar al het werk en geld van de afgelopen jaren is weer verpist |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de zoveelste keer. Dat is onze club. Er zal nog veel moeten veranderen voor we blijkbaar echt die stabiele topper worden.
Toch hou ik van die kut club |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Kutclub wordt zomer weer 30 miljoen rijker. Moet Dennis wel van z'n td rol afstappen. Al is ie in verkoop wel sterk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hou er ook van Trots als we presteren. Lekker azijnen als het slecht gaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies. Alleen t is nooit helemaal hosanna en t is ook nooit helemaal kut |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Morgen 9 punten achter op die neuzen. Die ook een gebrekkig elftal hebben en financieel niets meer kunnen.
Wat een puinhoop bij ons |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 22:33 schreef MMM het volgende:Morgen 9 punten achter op die neuzen. Die ook een gebrekkig elftal hebben en financieel niets meer kunnen. Wat een puinhoop bij ons Dat is het erge eraan.
Zoals gezegd, de weg naar CL kwalificatie lag wagenwijd open, gezien de staat van de concurrentie.
Maar ja Dennis te Klotezooi wist wel hoe we dat zeker zouden kunnen voorkomen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:Helaas. Maar zie t nog steeds niet zo somber. En als t wel zo wordt. T is maar voetbal. Er is na de zomer gewoon weer een nieuw seizoen Ik waardeer jou optimisme echt waar ,maar jij denkt volgens mij ook dat er niks aan de hand is als iemand al voor de vierde keer je hoofd onder water heeft geduwd . Ik hoop dat je gelijk krijgt! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik waardeer jou optimisme echt waar ,maar jij denkt volgens mij ook dat er niks aan de hand is als iemand al voor de vierde keer je hoofd onder water heeft geduwd . Ik hoop dat je gelijk krijgt! Joh er is van alles aan de hand. Maar je doet er geen ene tyfus aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ja dat kan niemand ontkennen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dat is het juist, het was zo onnodig, en er had zeker ene tyfus aan gedaan MOETEN worden.
Maar niet, dus zwaar gefaald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T mes kan altijd dieper zeg maar. Of ze blazen zijn huis op,maar he,kom op, ik heb mijn schuur nog. @ Leon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daarom. En op de man spelen is ook maar Mwah. Alsof mensen bewust de club naar de klote helpen Uiteraard niet, mensen hebben de beste intenties, alleen overschatten ze soms hun kwaliteiten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 22:39 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Dat is het juist, het was zo onnodig, en er had zeker ene tyfus aan gedaan MOETEN worden. Maar niet, dus zwaar gefaald. Dat dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 22:39 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Dat is het juist, het was zo onnodig, en er had zeker ene tyfus aan gedaan MOETEN worden. Maar niet, dus zwaar gefaald. Ja. Maar ik kan er zelf weinig aan doen. Dus waarom me druk maken over iets waar ik geen invloed op heb. |
|
|
|