|
|
MMM
|
|
|
Dit forum is toch ook gewoon een uitlaatklep. Ik ben het weer kwijt en ga zo heerlijk slapen. Voorheen zat ik er de hele week mee. Nu ben ik het kwijt.
Kan niet wachten op de zomerstop. Dit seizoen kan me niet zo snel mogelijk afgelopen zijn. Resultaten zijn ruk en eigenlijk bijna geen spelers waar ik wat mee heb. Kwalitatief ruk en geen leuke persoonlijkheden, op 2/3 uitzonderingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 22:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Maar ik kan er zelf weinig aan doen. Dus waarom me druk maken over iets waar ik geen invloed op heb. Je klinkt echt als iemand die maandenlang met een psycholoog heeft moeten praten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan zou ik dat een aantal mensen kunnen aanraden. Maar zonder dollen, nee, ik vind het vervelend en zou t graag anders zien, maar t is wat t is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het brengt je iig serieus meer rust |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zat onderwerpen die meer toe doen. En altijd blij dat Feyenoord is wat het is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Nu ja, hier is Feyenoord toch wel het hoofd onderwerp natuurlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tuurlijk, hier wel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bournemouth, met maar 14 volledig fitte spelers (9 geblesseerden waaronder Senesi en Sinistera) aangevuld met jeugdspelers, die winnen uit bij Newcastle met 1-4 . Het kan dus wel he... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2025 - 00:19 schreef tomson het volgende:Bournemouth, met maar 14 volledig fitte spelers (9 geblesseerden waaronder Senesi en Sinistera) aangevuld met jeugdspelers, die winnen uit bij Newcastle met 1-4 . Het kan dus wel he... Knap ja. Ze staan er ook aardig voor in de PL. |
|
|
|