|
|
MMM
|
|
|
Dit forum is toch ook gewoon een uitlaatklep. Ik ben het weer kwijt en ga zo heerlijk slapen. Voorheen zat ik er de hele week mee. Nu ben ik het kwijt.
Kan niet wachten op de zomerstop. Dit seizoen kan me niet zo snel mogelijk afgelopen zijn. Resultaten zijn ruk en eigenlijk bijna geen spelers waar ik wat mee heb. Kwalitatief ruk en geen leuke persoonlijkheden, op 2/3 uitzonderingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 - 22:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Maar ik kan er zelf weinig aan doen. Dus waarom me druk maken over iets waar ik geen invloed op heb. Je klinkt echt als iemand die maandenlang met een psycholoog heeft moeten praten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan zou ik dat een aantal mensen kunnen aanraden. Maar zonder dollen, nee, ik vind het vervelend en zou t graag anders zien, maar t is wat t is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het brengt je iig serieus meer rust |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zat onderwerpen die meer toe doen. En altijd blij dat Feyenoord is wat het is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Nu ja, hier is Feyenoord toch wel het hoofd onderwerp natuurlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tuurlijk, hier wel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bournemouth, met maar 14 volledig fitte spelers (9 geblesseerden waaronder Senesi en Sinistera) aangevuld met jeugdspelers, die winnen uit bij Newcastle met 1-4 . Het kan dus wel he... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2025 - 00:19 schreef tomson het volgende:Bournemouth, met maar 14 volledig fitte spelers (9 geblesseerden waaronder Senesi en Sinistera) aangevuld met jeugdspelers, die winnen uit bij Newcastle met 1-4 . Het kan dus wel he... Knap ja. Ze staan er ook aardig voor in de PL. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wie had dat gedacht, knap van Kluifje jr. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je ziet bij nac/twente dat er passie inzit. Wel gezegd ze krijgen beide veel ruimte....omdat ze willen voetballen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekker vrij voetballen en overwinning NAC zou niet verkeerd zijn voor ons |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ik zie hoe ploegen tegen ons zie ingraven. En ik kijk naar de wedstrijden van vandasg, denk ik man man wat een ruimte. Waarom spelen kleinere ploegen niet zo tegen de anderen zo? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Omdat we te voorspelbaar ons zelf daar in mee laten gaan. Als we de kans krijgen om te schakelen moet er ook regelmatig een actie voor de goal komen en niet halverwegen of eerder gevaarlijk voor eigen doel de bal al weer verspelen.
Maar nee hoor, wij spelen dan de balbreed, terug, en nog eens breed, o wacht daar stond nog een tegenstander en we hebben weer een lullige goal tegen en Stengs zit nog te denken "as je me nou???"
Nee echt hoor Piet, ruimte moet je ook creeren door vlot, geconcentreerd en effectief om te schakelen en vlot ... is een scheldwoord in de huidige selectie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ons uitverdedigen middels een snelle counter ligt al langer op het kerkhof. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaat te voorspelbaar ook allemaal, tegenstanders kunnen het goed behappen van links naar rechts of gewoon alle 16 staan., ook moet je niet altijd blind aanvallen maar tegenstanders op een slimme manier er uit zien te laten komen, lokken dus zodat er wat meer ruimtes ontstaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet altijd 1 2tjes met spits wat veel balverlies opleverd maar je kunt het ook afwisselen met een 2e spits die er net achter gepositioneerd laat staan, we spelen al wel tijdje zonder zon type, maar Stengs wat dieper of bv ueda zon rol zou ook moeten kunnen, kun je ook linietje overslaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
PSG ook nog lekker terug gekomen tegen City. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die scheids bij Twente haha. 2 heel makkelijk gegeven penalty’s. Bij de tweede riep de VAR ‘m zelfs, bizar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Net ingeschakeld voor 2e helft az |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jaja lekker voor ze. Is AZ dubbel gegund vandaag 🤪 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AZ, knap! 1-0
Aardige week voor NL zo |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Duitsers geven het nog uit handen zo! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Portugezen bijten zo in het stof |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benfica, Sporting en Porto verloren
Feyenoord, PSV, AZ en Twente gewonnen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We staan niet voor niets 6e. Onze competitie is beter dan menigeen denkt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goede zaken gedaan deze week. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waar speelt ajax in godsnaam haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Betere vraag : hoe ze spelen lol. Het is in Letland te doen trouwens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is het erg als er deze week 1 club verliest ? 😎 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is gewoon triest voor ons, we staan er gewoon 9 punten op achter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een absolute wanprestatie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En een slechter doelsaldo. Dus kan er niet om lachen. Meer schamen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja is echt kut. "We" hebben er een zooitje van gemaakt. 6 punten van maken in de arena en dan zien we wel weer verder zeker ? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Stuur een brief naar DtK. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze lui zijn niet eens in competitie ook. Trainen en wat oefenpotjes. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Het Hercules van vorig jaar wint hiervan.
Ze hebben al moeite om passes van 3 meter naar elkaar te geven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 22:44 schreef DMD het volgende:[..] Het Hercules van vorig jaar wint hiervan. Ze hebben al moeite om passes van 3 meter naar elkaar te geven. Was idd een parodie op voetbal zo slecht |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Dit is echt het niveau als toen wij tegen Wolfsberger speelde.
Jeminee hoe kan dit 2e staan in de ED. Ik kan echt niet geloven wat ik zie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De makkelijkste wedstrijd van alle nl ploegen... |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik kan het nog niet geloven. Dat RFS is 259 op de europese ranglijst.
Lachwekkend. |
|
|
|