|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Psv echt veel geluk gehad, ontsnappen aan een 100% goal op het einde en geen rood bij opzichtig natrappen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk de statistieken. Psv speelde een wedstrijd zoals wij er ook veel gespeeld hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Utrecht heeft ook echt alles mee dit seizoen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zeker, je kan wel stellen ze nu aardig kwijt zijn psv, met 3 vingers in de neus winnen is er al tijdje niet meer bij, helemaal niet erg, laat ze komende wedstrijden nog maar paar keer gelijk spelen of verliezen dan krijgen wij buiten vechten om pl 3 heel misschien hulp uit onverwachte hoek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En ook tegen Feyenoord deze stats.. Utrecht is een luizenploeg. Maar dan wel een verdomd goede.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2025 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zakt vanzelf wat weg |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja doet die Jans echt goed,, kun je niks van zeggen, maar die worden lijkt me echt nog wel 5-6e hoor wat ook prima is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gaat me niet hard genoeg |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Normaal had je je om Utrecht, Az en dergelijke geen zorgen moeten maken zelfs |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Groningen springt effe van plaats 15 naar plaats 8. En Willem 2 na puntjes tegen ons en PSV nu in 1 helft met 0-3 achter. Hoezo een bizarre competitie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij PSV breekt de CL nu ook op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twente een makkie vandaag. Die komen op een punt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O is de wedstrijd al afgelopen Ik vindt rkc best wel gevaarlijk Kom op Kramer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Huh? Lees ik dat nu goed,, vennegoor of Hesselink valt in exact zelfde naam ofwat,, zal wel foutje zijn,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oww haha voornaam Lucas, blijft verwarrend zon gehele achternaam😅 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 16:15 schreef bijft007 het volgende:Huh? Lees ik dat nu goed,, vennegoor of Hesselink valt in exact zelfde naam ofwat,, zal wel foutje zijn, Ken jij z'n vader niet ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja zeker daarom ook, maar was van veronderstelling dat zn voornaam vennegoor was😂 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze wisten niet wie van de twee zijn vader was. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat zal die gast moe zijn van een leven lang woordgrapjes rond z'n achternamen hahaha |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zouden er velen met een dubbele naam rondlopen vrees ik... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Liverpool voor tegen Villa. Nu maar eens kijken of PSV ook een ronde verder kan komen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zit een stuk lekkerder nu wij zelf door zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Anders zat ik nu niet te kijken haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zaag op Lang is wel n bonuspunt natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Erg belangrijk, weer n tik op de neus voor Portugal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Verdiende gewoon geel. Ondanks dat t Lang was |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die Mantinga is echt een slechte commentator trouwens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die lang wordt gewoon door 4 man afgeschermd steeds |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Italianen spelen best aanvallend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die ziet niks van fouten bij Juventus ,rare man |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voelt mss toch iets lekkerder voor ons als Feyenoorders als psv tegen zon team het niet red of denken jullie niet zo mannen,, wel benieuwd,, Jaja punten Nederland etc 😏 maakt mij iig niet veel uit, ik lig zulke potten toch achteruit standje relaxt voetbal kijken op de bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2025 - 22:02 schreef bijft007 het volgende:Voelt mss toch iets lekkerder voor ons als Feyenoorders als psv tegen zon team het niet red of denken jullie niet zo mannen,, wel benieuwd,, Jaja punten Nederland etc 😏 Allebei |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jezus zag je toch gelijk heen pingel of überhaupt iets in die trend was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lang nu meer in een vrije rol. PSV zet aan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Albert Mantingh komt klaar. Wel een mooie goal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bam, mooie goal zeg , Lang geweldig, eerlijk is eerlijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt mooi goal hoor kun je niks van zeggen, pass en direct op zn teen mee en goal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
PSV nu toch wel de beter spelende ploeg |
|
|
|