|
|
bijft007
|
|
|
Haha jezus, maar 2e helft lijken de jonkies er doorheen te zitten en Atletico knokt er op zn Atletico,s nog 4-4 van,, wordt vervolgt over paar weken dan Atletico thuis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker verdedigd door psv.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ze moeten Til nog geel geven voor die fopduik |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Huh wtf!! Ik dacht ben net thuis ff psv kijken,, staan ze 0-2 achter😯
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou oprecht wel heel leuk zijn een finale az go ahead ofzo hoor, een keer wat heel anders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, precies, gebeurde totaal niks.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik dacht al edvardsen die is toch verkocht,, maar bij go ahead speelden dus 2 edvardsens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan hebben ze de goede behouden..😃 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bosz had nog wel wat op z'n bank zitten. Ze gaan er niet op achteruit |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een typische pingel inderdaad. Vanaf hier is de toekomst al te voorspellen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schandalige penalty. Belachelijk. Maarja Higler en dan nog Manschot als VAR. Vragen om problemen.
Maar nu tijd voor Slotball. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pff,, kom aan go ahead💪 hoe maakt niet uit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goahead komt er niet meer aan te pas.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 21:19 schreef MMM het volgende:Schandalige penalty. Belachelijk. Maarja Higler en dan nog Manschot als VAR. Vragen om problemen. Maar nu tijd voor Slotball. Meah pingel was terecht.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laat PSV maar lekker winnen, hoe meer wedstrijden hoe beter. Was geen pingel,kin schouder arm. Altijd meer irritatie met die VAR. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 21:19 schreef MMM het volgende:Schandalige penalty. Belachelijk. Maarja Higler en dan nog Manschot als VAR. Vragen om problemen. Maar nu tijd voor Slotball. Niet in het bezit van een Slotabonnement. Ik ga het straks bij match of the day bewonderen, the next best thing. 23:40 u mochten er nog meer belangstellenden zijn 🤪 Die pingel idd onterecht. was van dichtbij eerst op de schouder geschoten btw |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 21:21 schreef van geil het volgende:Laat PSV maar lekker winnen, hoe meer wedstrijden hoe beter. Was geen pingel,kin schouder arm. Altijd meer irritatie met die VAR. Laat psv maar lekker de tyfus krijgen, waar heb je het over joh nog 1 wedstrijd ergens eind april.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 21:35 schreef tomson het volgende:[..] Niet in het bezit van een Slotabonnement. Ik ga het straks bij match of the day bewonderen, the next best thing. 23:40 u mochten er nog meer belangstellenden zijn 🤪 Die pingel idd onterecht. was van dichtbij eerst op de schouder geschoten btw Heb ook geen Viaplee. Kijk Liverpool altijd via een stream, laptop aansluiten op de tv en languit op het bankie kijken ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 21:21 schreef van geil het volgende:Laat PSV maar lekker winnen, hoe meer wedstrijden hoe beter. Was geen pingel,kin schouder arm. Altijd meer irritatie met die VAR. Eerst wel lekker verlengen als t effe kan natuurlijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, als PSV verliest dan gaat GAE, Heracles of AZ Europa in. En je wil het liefst de sterkste 6 clubs afvaardigen, om zoveel mogelijk CL plaatsen te hebben. Dus vanuit dat perspectief is het denk ik het meest gunstig als PSV of AZ de beker wint.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nooit gevoetbald zeker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 21:38 schreef MMM het volgende:[..] Heb ook geen Viaplee. Kijk altijd via stream, laptop aansluiten op de tv en languit op het bankie kijken ;) .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 21:38 schreef MMM het volgende:[..] Heb ook geen Viaplee. Kijk altijd via stream, laptop aansluiten op de tv en languit op het bankie kijken ;) Stuur 's een linkie wat t doet zonder een miljoen pop ups ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 21:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, als PSV verliest dan gaat GAE, Heracles of AZ Europa in. En je wil het liefst de sterkste 6 clubs afvaardigen, om zoveel mogelijk CL plaatsen te hebben. Dus vanuit dat persectief is het denk ik het meest gunstig als PSV of AZ de beker wint. Plus aangezien PSV bij de eerste twee eindigt en stel ze winnen de beker. Gaat het rechtstreekse EL ticket naar de nummer 4.
Moeten wij helaas ook naar kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik gebruik een adblocker, anders is het niet te doen inderdaad. Dus als je die niet heb, doe eerst installeren in je browser haha.
Zal je een PB sturen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 21:40 schreef MMM het volgende:[..] Plus aangezien PSV bij de eerste twee eindigt en stel ze winnen de beker. Gaat het rechtstreekse EL ticket naar de nummer 4. Moeten wij helaas ook naar kijken. Klopt ja. Geldt dacht ik trouwens als de bekerwinnaar bij de eerste 3 zit. Dus als AZ derde wordt en de beker wint is het ook nog relevant voor ons, als wij 4de eindigen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je kan verdomme ook nooit eens leedvermaak hebben zonder dat het je zelf ook weer benadeelt. Altijd weer regeltje zus of regeltje zo en dan weer rekenen. het is altijd wat hahaha.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 21:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt ja. Geldt dacht ik trouwens als de bekerwinnaar bij de eerste 3 zit. Dus als AZ derde wordt en de beker wint is het ook nog relevant voor ons, als wij 4de eindigen. Klopt inderdaad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel een mooie prestatie van GAE natuurlijk. Dit jaar ook weer verdienstelijk in de eredivisie trouwens. En PSV had al een wonderontsnapping nodig tegen Excelsior, wat dat betreft komt hun uitschakeling niet uit de lucht vallen. Dat was ook al een thuiswedstrijd trouwens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vraag me ook af of die trainer serieus in beeld is geweest bij Feyenoord. Hij werd door de meida al her en der op een lijstje gezet natuurlijk, maar of hij intern ook echt op een shortlist stond?
Nog een vrije jonge gozer ook, paar jaar jonger dan RVP. Nu weer 7de, op slechts 8 punten van plek 3. Bekerfinale. Team staat aardig, dat is duidelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi man go ahead!💪 Nu al mooie voetbal avond, op die open via plee tv kanaal is nu trouwens Tottenham city |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook sociedad Real Madrid naaf dat is op ziggo sport dan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2025 - 21:59 schreef bijft007 het volgende:Mooi man go ahead!💪 Nu al mooie voetbal avond, op die open via plee tv kanaal is nu trouwens Tottenham city Krijg al de evil eye van de hond maar dan zal ie toch nog een kwartiertje moeten wachten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor het Nederlands voetbal wel te hopen dat AZ de beker nu wint.
GAE of Heracles in de groepsfase Europa League zou een nachtmerrie zijn en een aanslag op alle verdiende punten de afgelopen jaren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Daar ben ik wel mee eens uiteraard aangezien andere clubs buiten trad top 3 en az en twente normaliter voorondes of groepfases niet doorkomen,, maar puur los daarvan zou het wel erg leuk zijn een go ahead beker wint. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Come on Eagles, winnen die beker! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja, eigenlijk wil ik gewoon niet veel naar andere clubs kijken mocht het beter voor ons of punten Nederland zijn,, hadden we het maar zelf beter moeten doen,, en in dit geval pakken wij maar extra punten om het te compenseren!😀 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gekmakend dat wij door dit psv zijn uitgeschakeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T feit dat PSV verloor is gewoon super ongunstig, op alle fronten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2025 - 12:21 schreef bijft007 het volgende:Daar ben ik wel mee eens uiteraard aangezien andere clubs buiten trad top 3 en az en twente normaliter voorondes of groepfases niet doorkomen,, maar puur los daarvan zou het wel erg leuk zijn een go ahead beker wint. Ze moeten ook de reglementen aanpassen. Beker winnen is gewoon een prijs. Maar stoppen om daar zo’n serieus Europees ticket aan te hangen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja en buiten de prijs en prestige wat meer geldprijs voor winnen ervan,, lijkt me dat organisaties als de knvb niet zulke hele slecht boerende organisaties zijn. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar dat is wel een moeilijke kwestie hoor, is de manier om gewoon echt Europees in te mogen voor de kleinere clubs wat echt geweldige drijfveer is voor veel clubs maar ook de betere clubs als ze een minder jaar draaien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals ons, de beker heeft ons vaak gered. |
|
|
|