|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als dat niet zo was dan kun je die prijs wel The best of the rest gaan noemen. Nietszeggend dus. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T‘s gewoon een lastig verhaal en afhankelijk hoe je er in staat. Met een druk programma en smalle selectie is het een blok aan je been. Heb je verder geen Europese verplichtingen meer en geen uitzicht hierop volgend seizoen ideaal nog aan te klampen en extra leuke wedstrijden te spelen met kans voor een prijs. Waar je hier instaat als club kan geen maatstaf zijn voor een oordeel. Wel is de beker een te respecteren onderdeel in praktisch ieder land en onderdeel van voetbal met een Europese ticket verbonden. Wat moet je daar verder aan veranderen en vinden dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
AZ zal er flink voor moeten werken in de eindfase. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
AZ heeft geen zin om de beker te pakken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker voor de coëfficiënten straks |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je kan ook het Conference League ticket er aan hangen.
Maar liever nog niets. Kijk nu eens. GAE of Heracles de Europa League in. Nachtmerrie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Normaliter had ik gehoopt op Heracles. Nu voor de coëfficiënten fijn dat AZ door is |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heracles heel dicht bij, maar dus toch AZ. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2025 - 22:46 schreef MMM het volgende:[..] Je kan ook het Conference League ticket er aan hangen. Maar liever nog niets. Kijk nu eens. GAE of Heracles de Europa League in. Nachtmerrie Moet je inderdaad ook eens kijken wat voor tegenstanders Ajax, Twente en AZ daar hebben gehad. Dat zijn echt serieuze ploegen. Een Heracles kan daar zomaar op 0 of slechts een paar punten eindigen.
Maar goed, het wordt dus of AZ of GAE. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ach komt zelden voor dat een club buiten de trad top 3 beker wint, 1 x om de 10 jaar ofzo dus gewoon mooie prijs maar aan houden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat een pingels waren dit ook nog, je denkt ja nu heeft Heracles hem maar nee hoor, hoop toch echt go ahead hem wint.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2025 - 22:53 schreef bijft007 het volgende:Ach komt zelden voor dat een club buiten de trad top 3 beker wint, 1 x om de 10 jaar ofzo dus gewoon mooie prijs maar aan houden. Recent (al dan niet toevallig) niet nee, maar dit wordt de 11x keer sinds 2000 dat een niet top 3 club de beker wint.
De topploegen zouden zich via de reguliere competitie ook bijna altijd voor een beter ticket moeten plaatsen trouwens. Zeker met het verdwijnen van de playoffs binnenkort.
En voor de mindere ploegen is een Conference League ook een mooie beloning lijkt me, naast dat de beker een prijs op zich is. Is ook meer het niveau waar zo'n club thuis hoort normaal gesproken. En dat is niet lullig bedoeld, wijzelf hebben een paar jaar terug ook een mooi Europese campagne gehad in de Conference League, wat de opmaat betekende voor meer in de jaren erna. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Malacia z’n man kwijt. Boscagli te laat.
1-0 GAE |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Malacia in de fout qua dekking 1-0 eagles |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bizarre goal. Wat een mazzel
1-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Commentator wil heel graag dat dit geen penalty is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je hoort gewoon dat ie moeite heeft neutraal te klinken. Ik zie trouwens net een PSV' er rollen en ik dacht maar 1 ding : Bilal Basicoglu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Psv wordt nogal gemazzeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Duurt echt weer achterlijk lang |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Centimeter Dit is echt belachelijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De VAR sloopt alles wat voetbal mooi maakt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Var gaat weer kijken denk ik? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt een ziekte geworden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aanvoerder Eagles is hetzelfde verhaal als Timber. Die gozert wordt tot het laatste draadje opgestookt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wel een boeiend voorgerecht zo. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zit ook met 1 oog de voorbeschouwing van ons te kijken. El Achmadi die beweert dat NEC ook gehavend is zonder Sandler (die ik het hele seizoen nauwelijks heb gezien) man ze hebben 3 geblesseerden... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2025 - 20:28 schreef tomson het volgende:[..] Ik zit ook met 1 oog de voorbeschouwing van ons te kijken. El Achmadi die beweert dat NEC ook gehavend is zonder Sandler (die ik het hele seizoen nauwelijks heb gezien) man ze hebben 3 geblesseerden... Je hebt gehavend en GEHAVEND |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908