|
|
Stylzz
|
|
|
 Lol Kijk hoe de 16m lijn loopt en de VAR lijnen 🤣 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kijk ook aan de andere kant de lijn van het gras die weer tegengesteld is, is een soort van perspectief. Kan je flink mee kloten natuurlijk, slecht te bewijzen. Bij dit mierengeneuk gewoon geen buitenspel, zoals voorheen bij twijfel het ook al was! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoe lang (no pun) het duurde zei alles over deze bullshit VAR |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Achterlijke beslissing ja. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jiptedieeee, Duitsers laten ook 2 punten in Grun leggen... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha wat een wedstrijd, hveen az joh, az scoort, maar even ervoor overtreding az in strafschop gebied,, geen goal az dus maar strafschop hveen die overgens wel gemist wordt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Even later scoort hveen alsnog 3-1, zo kan het verkeren, van waarschijnlijk 2-2 naar 3-1 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
We lopen een punt uit op AZ. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker potje om de dag te beginnen. Hebben we uiteindelijk alleen een tikkie van Utrecht gehad. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2025 - 14:13 schreef tomson het volgende:Lekker potje om de dag te beginnen. Hebben we uiteindelijk alleen een tikkie van Utrecht gehad. Allemaal leuk en aardig, maar je wint zelf nog zelden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar ben ik me terdege van bewust. Ik trek alleen de conclusie van dit weekend |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Psv krijgt gelijk een koekie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaat ineens hard bij PSV-Arsenal. Dit is wel een scenario dat we morgen moeten vermijden. Je wil ten minste nog iets van een kans hebben voor de return. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Saibari schoot net voor de 0-1 op de lat. Soms zit het ook echt niet mee he.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat dat betreft niet nee. En dit had ook gewoon een tweede gele kaart kunnen/moeten zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
PSV heeft pech (los van dat de goals te makkelijk vallen) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2025 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wat dat betreft niet nee. En dit had ook gewoon een tweede gele kaart kunnen/moeten zijn. Die eerste was makkelijk gegeven en ik denk dat die scheids dat ook besefte |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PSV loopt zelf ook wel behoorlijk te klooien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze wedstrijd hebben wij ook beleefd |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2025 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die eerste was makkelijk gegeven en ik denk dat die scheids dat ook besefte Misschien ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2025 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Gaat ineens hard bij PSV-Arsenal. Dit is wel een scenario dat we morgen moeten vermijden. Je wil ten minste nog iets van een kans hebben voor de return. Dit is wel mijn grootste angst |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
De Jong dacht even dat Makkelie floot |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die commentator is inmiddels levensmoe. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Cbs Engels commentaar! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een onzinnige penalty |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Beste pingel. Rare wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Beetje een goedmakertje misschien. Maar het is ook wel behoorlijk dom en opzichtig gedaan. Je komt met veel weg in dit soort situaties, maar hij gaf de scheids ook wel enige aanleiding in dit geval. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Moet je ook eens kijken hoe lang hij op de grond lag bij de 0-3. Zou je gek van worden als trainer denk ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Compleet op de slachtbank |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Psv is klaar en is pijnlijk zo in een knock out ronde want die gaan meer over in europa dan berge van die poule potten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Trainertje is aan de beurt in Eindhoven |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was wel te verwachten Malacia na zo lang 2-3 jaar amper te hebben gespeeld en of blessures en vooral mentale problemen waren de geruchten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wel het klassieke verhaal van hem bij al zijn clubs. Goed begin, maar op een gegeven moment is de magie uitgewerkt. En dan komt het ook niet meer goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tilman was de meest bepalende PSV schakel die is weggevallen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Goede speler ja, maar de scherpte is er vanaf bij dat hele team. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tilman is überhaupt hun beste, maar het gif is er ook uit bij psv om die vieze meters te maken defensief ook in eredivisie het geval hoor, zeker niet alleen schuld defensie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Worden wat records verbroken geloof ik. |
|
|
|