|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 - 20:37 schreef bijft007 het volgende:[..] In dit geval geef ik er morge dus echt niks om hoor, zon actie als donderdags zou voor het voetbal dus echt nooit beloont mogen worden vind ik Vind ik ook ,hoop dat ze hard afgestraft worden en volgende week nog een keer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 - 20:46 schreef tomson het volgende:[..] Tja vanuit dat perspectief zou dat zeker gegund zijn. Maar de ranglijst bepaalt hoe we er volgend seizoen voor komen te staan. Vind ik net even wat interessanter ;) Je kan alleen nog derde worden realistisch gezien, en dan het liefst dat Ajax geen kampioen word. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je kan alleen nog derde worden realistisch gezien, en dan het liefst dat Ajax geen kampioen word. Dat derde worden realistisch gezien al een hels karwei . Terwijl we allang niet stabiel kunnen presteren. Het zou een wonder zijn om er dan opeens een win streak uit te persen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Noppert weer een floppert, PSV al klaar in Waalwijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 - 20:45 schreef van geil het volgende:[..] Volledig onrealistisch als je met een kleine goede groep prijzen wilt winnen. Met hagel op van alles wat schieten,of gericht je doel kiezen. Ik noem dat gogme, hadden wij maar zuiniger geweest op onze betere spelers. Hadden we nu niet zo in de shit gezeten. Stom gelul Je gaat B elftal inzetten als je zover al gekomen bent in de EL
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Benita die Sebauoi ondersteboven kegelt.. 2 huurlingen onder elkaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Leuk ik ga een dansje doen ........:) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga pas een dansje doen als onze prestaties daarvoor aanleiding geven. Hoe vaak kwam het al voor dit seizoen dat we het nalieten punten te pakken op de concurrent. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal lastig zat zijn, kreeg je voor een gelijkspel maar meer punten haha, zonder bijster veel scorend vermogen kom je daar vrij regelmatig op uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 10:50 schreef VVout het volgende:Ga pas een dansje doen als onze prestaties daarvoor aanleiding geven. Hoe vaak kwam het al voor dit seizoen dat we het nalieten punten te pakken op de concurrent. Begin de dag met een dansje Begin de dag met een lach Hahah We gaan het zien, en tja we kunnen niet in de toekomst kijken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vooruit dan maar...
 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 10:50 schreef VVout het volgende:Ga pas een dansje doen als onze prestaties daarvoor aanleiding geven. Hoe vaak kwam het al voor dit seizoen dat we het nalieten punten te pakken op de concurrent. Te vaak idd
Hopelijk vandaag de ommekeer! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja is niet anders. Worden toch wel kampioen en gunstig als Az verliest haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee joh we redden het wel op eigen kracht. Ben ik van overtuigd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In dat geval hup kaasneuzen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja gelijk dat stadion het zwijgen opleggen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
reglementaire 0-3 nederlaag zou terecht zijn nu, hup az |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je het zelf niet weet te redden alle blaam naar jezelf, moet gewoon echt lukken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kan aan mij liggen maar is het nu ineens goed en mooi tov ons vuurwerk commentator
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 16:50 schreef bijft007 het volgende:Kan aan mij liggen maar is het nu ineens goed en mooi tov ons vuurwerk commentator Gelijk een kwartier vertraging in die pisbak |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 16:50 schreef bijft007 het volgende:Kan aan mij liggen maar is het nu ineens goed en mooi tov ons vuurwerk commentator Zo gaat dat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die parrot speelt met 020 mee tot nu toe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt gare wedstrijd man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zitten jullie daar nou serieus naa4 te kijken..???? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet serieus, maar staat wel aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay dan, das hier verboden in huis.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vanavond de topper om kampioenschap atletico-barca, ga ik wel echt goed voor zitten, en dit beetje op achtergrond |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Haha jazeker. Voor Feyenoord wel een belangrijke pot.
En ik kijk heel veel eigenlijk haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kijk ook veel, maar ben echt voor az hoor, ga me echt niet verlagen om Ajax te supporten omdat het goed zou zijn voor ons, zou farioli nu trouwens dan met b keus spelen of weet hij het ook niet meer😬
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 17:40 schreef MMM het volgende:[..] Haha jazeker. Voor Feyenoord wel een belangrijke pot. En ik kijk heel veel eigenlijk haha Ik kijk ook best veel voetbal maa4 da5 kan ik niet aanhoren/zien.. Gelijkspelletje zou mooiste zijn denk ik zo? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ach laat die neuzen maarverliezen ook,heb ik mooie dag op het werk morgen.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja prima hoor, dat of nederlaag ajax, na afloop vragen of dit dan b keus zou zijn😂 lijkt me wel een vraag voor valentijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 17:45 schreef bijft007 het volgende:Ja prima hoor, dat of nederlaag ajax, na afloop vragen of dit dan b keus zou zijn😂 lijkt me wel een vraag voor valentijn Show Some respect😂 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM