|
|
MMM
|
|
|
quote: Die worden niet eens vierde. Bizar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Utrecht inmiddels 8 punten voorsprong op Twente en 10 op AZ. AZ zat vandaag al met het hoofd in de Kuip geloof ik. Maar als Go Ahead die finale mocht winnen zal AZ nog flink aan de bak moeten voor Europees in welke vorm dan ook... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn angst scenario is, 020 gaat punten verspelen. En Feyenoord kan de scherprechter zijn, en beslissen of Pisvee kampioen kan worden brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Of 020 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet wel zo blijven tot het einde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat een kutkeeper hebben zij |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik rekende daar eerlijk gezegd al niet op hoor. Daarvoor is Willem 2 echt te zwak. De tegentreffer op zich was gewoon grappig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2025 - 20:49 schreef tomson het volgende:[..] Ik rekende daar eerlijk gezegd al niet op hoor. Daarvoor is Willem 2 echt te zwak. De tegentreffer op zich was gewoon grappig. Ik ook niet maar ik hoopte van wel haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En nu ........Fc natte bovenlip vs de neuzen Moeten we nu echt voor de neuzen zijn brrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja. Zijn toch al kampioen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja jij wel Piet. Compleet met pet op je kop en een vlaggetje in je hand bloed zweet en tranen zingen 😆 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2025 - 19:03 schreef piet de paler het volgende:En nu ........Fc natte bovenlip vs de neuzen Moeten we nu echt voor de neuzen zijn brrrrrrrrrrrrrr  |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2025 - 20:42 schreef tomson het volgende:Ja jij wel Piet. Compleet met pet op je kop en een vlaggetje in je hand bloed zweet en tranen zingen 😆 Door de megafoon he ja leuk :( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Check...
 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De VAR heeft het hele voetbal verziekt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een VAR moment van 5 minuten, echt belachelijk!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leuke potjes voor de neutrale toeschouwer vanavond. Helaas nauwelijks gunstige uitslagen voor ons. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen Bilbao nog over voor ons |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 17 april 2025 - 23:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Leuke potjes voor de neutrale toeschouwer vanavond. Helaas nauwelijks gunstige uitslagen voor ons. Voordeel van niks live kunnen zien, werken aan de backlog aan series haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2025 - 17:18 schreef piet de paler het volgende:Mijn angst scenario is, 020 gaat punten verspelen. En Feyenoord kan de scherprechter zijn, en beslissen of Pisvee kampioen kan worden brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Of 020 Slaapmiddelen kopen Piet. plaats 4 komt ook weer nabij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
@Tommy Ja kan leuk worden als Psv volgende week wint van Twente en die neuzen verliezen van Steijn en zijn Sparta
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2025 - 13:53 schreef Leon FR1908 het volgende:@Tommy Ja kan leuk worden als Psv volgende week wint van Twente en die neuzen verliezen van Steijn en zijn Sparta Nou Leon ik vind het interessanter wat wij en Utrecht gaan doen die laatste potjes. Die 3e plaats staat nog steeds op de tocht.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Had geen idee dat er eredivisie was vandaag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gisteravond ook 1 pot. Heerenveen-Almere. Nu KKD : Ado- jong psv en straks Volendam-excelsior. Gaan uitmaken wie er mee gaat promoveren samen met Volendam: Excelsior of Den Haag terug in de eredivisie |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Feyenoord kan zich geen puntenverlies veroorloven. Elke wedstrijd moet gewonnen worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2025 - 14:08 schreef tomson het volgende:[..] Nou Leon ik vind het interessanter wat wij en Utrecht gaan doen die laatste potjes. Die 3e plaats staat nog steeds op de tocht.. Nee joh dat komt gewoon goed natuurlijk 😅 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hmmzz iets met een beer en schieten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 april 2025 - 14:36 schreef tomson het volgende:[..] Gisteravond ook 1 pot. Heerenveen-Almere. Nu KKD : Ado- jong psv en straks Volendam-excelsior. Gaan uitmaken wie er mee gaat promoveren samen met Volendam: Excelsior of Den Haag terug in de eredivisie Excelsior doet weer goede zaken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk zou een ado altijd wel eredivisie moeten zitten met zon stad en stadion enzo hoor,, maar blijkbaar zit al dat budget daar in het Catshuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|