|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laat hem anders nog eens vrij schieten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV moet vanavond verliezen, wil je het in eigen hand krijgen.
Gezien het programma gaat PSV, op hopelijk in de Kuip na, niets meer verspelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, jup. Zou eigenlijk aanleiding kunnen zijn die jongen eraf te halen. Die hem moet dekken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hallo var dat is rood hoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kwestie van tijd voor de 1-2 valt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij zat al, was n goal, mazzel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat raar die VAR check voor de doellijn. Daar hebben ze toch een alarm voor op hun horloge ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PSV komt vrij makkelijk aan kansen inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2025 - 21:23 schreef tomson het volgende:Wat raar die VAR check voor de doellijn. Daar hebben ze toch een alarm voor op hun horloge ? Zou je zeggen ja. Als het systeem werkt, is het overbodig. Maar misschien zit het hem er daar in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Twente hopeloos achterin. Wordt 1-4 ofzo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De koek lijkt op bij Twente. net als tegen ons. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente inmiddels weggespeeld. En dan zit Tilman nog voor straf op de bank. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bosz kan beter een crematorium gaan leiden. Wat een ellende straalt die man uit. Alsof hij elk moment huilend in kan storten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twente heeft ook echt een hele matige selectie.
Moet je de opstelling van vandaag eens zien. Brrr |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als het tempo omhoog gaat is Steijn grassprieten aan t tellen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Telkens als ik een wedstrijd een beetje op hem let, komt ie zelden tot nooit aan de bal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2025 - 21:29 schreef MMM het volgende:Twente heeft ook echt een hele matige selectie. Moet je de opstelling van vandaag eens zien. Brrr Jup. Net als AZ. Eigenlijk vrij bizar dat je daar pas recent afstand van hebt kunnen nemen. Maar goed, dat heeft zo de eigen redenen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2025 - 21:29 schreef van geil het volgende:Bosz kan beter een crematorium gaan leiden. Wat een ellende straalt die man uit. Alsof hij elk moment huilend in kan storten. Gek he, als je zo'n voorsprong in zo'n achterstand ombuigt om daarmee het kampioenschap te verspelen.. die gast is in 3 maanden 20 jaar ouder geworden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuipers is echt het voorbeeld over de twijfels die ik heb bij spelers van GAE. Leuk voor GAE maar alles daarboven is echt te hoog gegrepen.
Perisic heeft de avond van z’n leven met zoveel ruimte. En aanvallend bakt Kuipers er niks van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plek 2 word hem niet meer. Vol voor plek 3 dus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2025 - 22:14 schreef MMM het volgende:Kuipers is echt het voorbeeld over de twijfels die ik heb bij spelers van GAE. Leuk voor GAE maar alles daarboven is echt te hoog gegrepen. Perisic heeft de avond van z’n leven met zoveel ruimte. En aanvallend bakt Kuipers er niks van. Die staat constant op meters afstand te dekken. En aanvallend alles inleveren inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En weer Perisic in alle vrijheid laten voorgeven. Bizar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heb ik ook geen moment serieus gedacht eigenlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We wisten t eigenlijk in september 2024 al. het gaat plekkie 3 of 4 worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stort in no time weer helemaal in bij Twente. Net als die wedstrijd tegen ons. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik zie het niet aangezien ik side zit maar twente zoals laatste tijd is als geheel niet echt veel om het zomaar te zegge, hoopte erop maar lijkt er niet in te zitten dus 🤬 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Inbreng van Steijn ook schrikbarend. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
PSV staat al weer met 1-3 voor tegen Twente. Plek 2 geven ze niet meer weg, dus zaak voor Feyenoord om plek 3 vast te houden. Alle wedstrijden moeten nu wel gewonnen worden omdat Utrecht nu ook geen punten morst. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Team draait voor geen meter... |
|
|
|