|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lol...van Asterix, echt classic. Wat was dat vroeger leuk he al die strips. Dankzij de schermpjes ziet de jeugd steeds minder en minder van deze dingen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is al vaker voorbij gekomen op social media idd. Volgens mij zijn er buiten het groepje eromheen weinig mensen die dit kunnen waarderen. Moet je voorstellen dat ze dat in de Kuip zouden flikken en je staat er dicht in de buurt. Heel je wedstrijd vergald door zo'n schreeuwlelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 15:44 schreef tomson het volgende:[..] Is al vaker voorbij gekomen op social media idd. Volgens mij zijn er buiten het groepje eromheen weinig mensen die dit kunnen waarderen. Moet je voorstellen dat ze dat in de Kuip zouden flikken en je staat er dicht in de buurt. Heel je wedstrijd vergald door zo'n schreeuwlelijk. De vlaggen op S zijn anders ook verschrikkelijk, je mist er een hoop door qua zicht.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 15:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] De vlaggen op S zijn anders ook verschrikkelijk, je mist er een hoop door qua zicht.. Dat is ook niet handig idd. Net als bij sommige Duitse clubs lijkt het wel een wedstrijd wie de grootste en de meeste vlaggen heeft. Onder een doek staan met een tifo helemaal prima maar als de bal rolt wil ik zichtlijnen 😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toch geen feest vanavond in het riool :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Balen, toch nog een punt... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja dat was zonde. Die schok was echt lachwekkend hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat verdomde teletekst weer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kleine tegenvaller ja. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dan is 't waar toch..
Kom, puntaftrek! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leuke wedstrijd Liverpool Tottenham |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En een mooi feest als toetje haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volendam en Excelsior terug is wel armoe. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is toch om het even Almere en RKC staan op 19 punten. Dat kunnen Excelsior en Volendam ook wel |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dat zijn nu eenmaal de heen en weer clubs idd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Excelsior is ronduit knap iedere keer weer. Goed beleid daar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2025 - 20:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Is toch om het even Almere en RKC staan op 19 punten. Dat kunnen Excelsior en Volendam ook wel Vind ik de Graafschap en Cambuur qua accommodatie en aanhang meer een aanwinst voor de Eredivisie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou qua stad meer MVV en Den Haag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Den Haag kan, al zit t daar zelden vol.
MVV heeft er als club niks te zoeken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die golfplaten langs de A12 heeft niks meer met Den Haag te maken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik Kijk ook wel puur naar de Accommodaties eigenlijk wat je meeneemt naar eredivisie en dat is natuurlijk bar weinig wat Excelsior heeft, 1 van kleinste van kkd dus word je niet vrolijk van zon team in eredivisie al is het een stadsgenoot😏 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, de accommodatie van Go Ahead is niet veel meer dan die van Excelsior. Oud, max 10.000 plaatsen. Maar wel de beker. En dat stadion moet vooral blijven wat het is. Ademt historie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik vond Feyenoord- ADO altijd mooi met de fans ( bv de actie met de knuffels) Verder idd weer de usual suspects wat promovendi/degradanten betreft. Het is steeds stuivertje wisselen met af een toe een uitzondering. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoe mooi en hoe leuk de achterban ook is ergens anders ,ik zie liever Excelsior en Ado idd .
Excelsior stunt ook best vaak thuis tegen topclubs. En als Excelsior promoveert dan vertegenwoordigd Rotterdam straks weer 3 Eredivisie clubs. Kan geen andere stad zeggen in Nederland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat laatste is leuk. De rest is allemaal niet zo boeiend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2025 - 00:02 schreef FR-Henk het volgende:Mwah, de accommodatie van Go Ahead is niet veel meer dan die van Excelsior. Oud, max 10.000 plaatsen. Maar wel de beker. En dat stadion moet vooral blijven wat het is. Ademt historie. GAE 13.000 binnenkort.
Excelsior 4.400.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zerrouki erin en het is klaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Frenkie Zerrouki staat er al in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet normaal. Wat een wedstrijd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Enorme druk van Barca, maar Inter weet ook heel goed gebruik te maken van de ruimtes.
Je kunt je afvragen wie er met een beter gevoel naar de return gaat. Zit dicht bij elkaar in ieder geval. Zijn sterke ploegen deze halve finales. Alleen Liverpool ontbreekt eigenlijk ipv Arsenal. Voor de rest is dit de absolute top van het moment. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Barca Inter gaat laten voetballen dan wint Barcelona |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geloof niet dat Inter daar in trapt, laten dat op hun beloop, spelen hun spel en schieten er sneaky eentje in als de kans zich aanbied. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En omdat de Vrij er speelt gun ik in dit geval Internationale dit ook het meeste, zelfs Dumby misschien wel in dit geval. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat heb ik me weer over dat gemiereneuk over buitenspel lopen ergeren ergeren trouwens. Vind dat ten kosten gaan van aanvallend spel en schoonheid van voetbal. Als het nu duidelijk om een meter of meer gaat ok, maar als je 20 herhalingen moet zien om wat voor lichaamsdeel het gaat belachelijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2025 - 09:58 schreef VVout het volgende:Wat heb ik me weer over dat gemiereneuk over buitenspel lopen ergeren ergeren trouwens. Vind dat ten kosten gaan van aanvallend spel en schoonheid van voetbal. Als het nu duidelijk om een meter of meer gaat ok, maar als je 20 herhalingen moet zien om wat voor lichaamsdeel het gaat belachelijk. Volgens mij is de regel daar ook ooit niet voor bedoeld.
Zou alleen moeten zijn als een speler duidelijk los achter de verdediging staat. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze werken aan nieuwe software, zou binnen 30 sec automatisch geanalyseerd kunnen zijn. Het verschil is nattevingerwerk of dat dus. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Voetbal is de enige sport waar een scheids zo'n dikke vinger in de pap heeft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, je moet hoe dan ook ergens de grens leggen. Waar die grens ook ligt, discussie blijft er of het net wel of net geen buitenspel is.
Meest ergelijke is denk ik dat het er soms net aan ligt welk frame je pakt. Je wil misschien iets meer marge inbouwen dat het wel buitenspel is, maar niet bestraft wordt.
Net zoiets als met te hard rijden. Daar zit ook een paar km marge in. Het gebeurt al deels bij buitenspel, maar je wil eigenlijk wel af van oksels of tenen buitenspel ja. |
|
|
|