|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lol...van Asterix, echt classic. Wat was dat vroeger leuk he al die strips. Dankzij de schermpjes ziet de jeugd steeds minder en minder van deze dingen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is al vaker voorbij gekomen op social media idd. Volgens mij zijn er buiten het groepje eromheen weinig mensen die dit kunnen waarderen. Moet je voorstellen dat ze dat in de Kuip zouden flikken en je staat er dicht in de buurt. Heel je wedstrijd vergald door zo'n schreeuwlelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 15:44 schreef tomson het volgende:[..] Is al vaker voorbij gekomen op social media idd. Volgens mij zijn er buiten het groepje eromheen weinig mensen die dit kunnen waarderen. Moet je voorstellen dat ze dat in de Kuip zouden flikken en je staat er dicht in de buurt. Heel je wedstrijd vergald door zo'n schreeuwlelijk. De vlaggen op S zijn anders ook verschrikkelijk, je mist er een hoop door qua zicht.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 15:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] De vlaggen op S zijn anders ook verschrikkelijk, je mist er een hoop door qua zicht.. Dat is ook niet handig idd. Net als bij sommige Duitse clubs lijkt het wel een wedstrijd wie de grootste en de meeste vlaggen heeft. Onder een doek staan met een tifo helemaal prima maar als de bal rolt wil ik zichtlijnen 😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson