|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Discussie is met de var alleen maar groter geworden bedoeling was juist dat dat zou verminderen tot nul.
Moet alleen ingezet worden bij echt duidelijke dingen die een scheids of grens mist, zoals bijvoorbeeld the hand of God van Maradonna.
Een teen buitenspel is echt te belachelijk voor woorden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar de grens vlagde. Dus de VAR moet dan kijken of hij er naast zat. En dat is dan met een teen lengte hoe belachelijk ook niet zo |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2025 - 15:38 schreef Stylzz het volgende:Maar de grens vlagde. Dus de VAR moet dan kijken of hij er naast zat. En dat is dan met een teen lengte hoe belachelijk ook niet zo Snap ik hoor, maar daar moeten we dus vanaf vind ik.
Teenlengte vind ik idioot.
En t is ook 99 procent dat de aanvallende partij benadeeld wordt in t huidige systeem.
Is mijn gedacht erover.
Gewoon schermpje voor de 4e man voor ernstige afwijkingen.
Meer moet niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voetbal met de VAR = jurysport. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zo is t
En zo is t spelletje niet bedoeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Schudden met die... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dat komt omdat de regels te gecompliceerd zijn. Dan moet je bijv. alle hands=hands maken, ongeacht aangeschoten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Het gaat om zoveel geld tegenwoordig, je kan dat niet van een foute beslissing af laten hangen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lijkt me simpel, als je het in één keer kan zien en in 3 seconden uitsluitsel kan geven. In alle andere gevallen twijfel en volgens de regels gewoon geen buitenspel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2025 - 17:56 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Het gaat om zoveel geld tegenwoordig, je kan dat niet van een foute beslissing af laten hangen. Daar moet je regels niet door laten leiden, geld...
En de technologie is nog kwetsbaarder zelfs, moet jij weten..
Alles is te hacken... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Twijfel = 50% foute beslissingen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2025 - 17:58 schreef VVout het volgende:Lijkt me simpel, als je het in één keer kan zien en in 3 seconden uitsluitsel kan geven. In alle andere gevallen twijfel en volgens de regels gewoon geen buitenspel. Zo is t
En kan een vierde man perfect doen...
De rest is mierenneuken |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Computertechnologie is daar op gebaseerd
0 of 1
En is al veel te vaak ook corrupt gebleken.
Hou t simpel, accepteer fouten, en aan eind seizoen staat iedereen waar ie hoort te staan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een scheids is ook te hacken Cruz. Ik ga ervan uit dat de software niet op een publieke server staat. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2025 - 18:07 schreef Gerard_FR het volgende:Een scheids is ook te hacken Cruz. Ik ga ervan uit dat de software niet op een publieke server staat. Heel foute gedachte maat, geloof me. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een mens is onderhevig aan emotie, software heeft daar geen last van. Accepteer het. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2025 - 18:18 schreef Gerard_FR het volgende:Een mens is onderhevig aan emotie, software heeft daar geen last van. Accepteer het. Ha joh..
Die hele var is een open systeem, draadloos dan nog.
Ga er niet meer verder op in hoor...
Accepteer gewoon dat voetbal om mensen draait en geen robot sport is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Elke sport draait om mensen, en computers spelen daar een steeds grotere rol in. Of iemand daar nu voor of tegen is.
Pick your poison. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2025 - 18:30 schreef Gerard_FR het volgende:Elke sport draait om mensen, en computers spelen daar een steeds grotere rol in. Of iemand daar nu voor of tegen is. Pick your poison. Scheidrechter grensrechters en 4e man overzichtelijk qua omkoping.
Var is niet alleen die twee idioten in dat hokje, maar nog een heel team erachter, die de beelden beheerd etc..
Pick your poison idd ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De VAr is ook zo'n middel om de druk op een scheidsrechter te verlichten. Sinds de VAr amper nog mongolide supporters die hem bedreigen of anderszins. Bliksemafleider.
Wel eens met Gerard, regels vereenvoudigen, en bv. zeker niet een overtreding van 20 seconden eerder meetellen in besluitvorming. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2025 - 18:18 schreef Gerard_FR het volgende:Een mens is onderhevig aan emotie, software heeft daar geen last van. Accepteer het. VAR is niet erg, maar het moet gewoon in één oogopslag duidelijk zijn. Als dit overgenomen zou kunnen worden door AI best, maar dan een halve meter marge inbouwen, dan komt het overeen wat een speler redelijk kan inschatten en hoe de regel ook in eerste instantie bedoeld is. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die marge kun je met een toets invoeren, dat gaat bij een mens niet lukken. Het wordt nu al eerlijker, we komen er wel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2025 - 18:46 schreef VVout het volgende:[..] VAR is niet erg, maar het moet gewoon in één oogopslag duidelijk zijn. Als dit overgenomen zou kunnen worden door AI best, maar dan een halve meter marge inbouwen, dan komt het overeen wat een speler redelijk kan inschatten en hoe de regel ook in eerste instantie bedoeld is. +1908 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2025 - 19:01 schreef Gerard_FR het volgende:Die marge kun je met een toets invoeren, dat gaat bij een mens niet lukken. Het wordt nu al eerlijker, we komen er wel. Achter al die techniek zit ook weer door mensen gecreëerde en dus te manipuleren techniek.
Is inmiddels toch wel duidelijk neem ik aan? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat kun je verifiëren. Bij mensen is het foutje/bedankt, en weer door. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Kun je dus niet, niemand kan zeggen dat die beelden correct en op tijd weergegeven worden en op welk moment.
Maar ok, ieder zijn mening hierover.
Ben het met Vvout eens, alleen bij echt duidelijke situaties corrigeren, anders niet eens aan beginnen om minuten lang lijntjes te trekken, ook weer mensenwerk overigens... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt wel klaar. 0-2 achter en een man minder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het is wel randje inderdaad. Vind eigenlijk dat je als VAR van dit soort momenten af moet blijven. Niet een overduidelijke fout om die penalty niet te geven.
Maar goed, als je hem geeft is het rood. Daar zijn de regels wel duidelijk over. Geen intentie om de bal te spelen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja, dubbel gestraft.
Kan misschien een mentaal positief iets te weeg brengen, wie weet.
Edit: Dus niet kennelijk ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zonde man, ik zie dat stunt ploeg ntm forest alsnog het geweld niet aankan prm league en het laatste fase helemaal weggeeft en wegzakt van ch league plekken en mogelijk zelfs verder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind deze scheids licht in United’s voordeel 🤣
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2025 door Stylzz -- |
|
|
|