|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Werkt goed dat brilletje :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 11:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Brighton - Newcastle misschien nog een aardige wedstrijd. Wieffer speelt recent ook weer veel in de basis. Als rechtsback notabene. En Newcastle strijdt nog voor plek 2. 1-0 nu.
Goal Minteh, assist Wieffer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Aan die Goes zie ik
Die zou ik iedere wedstrijd rood geven met zijn jankmuil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Steijn is qua afronding weergaloos. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tweede helft 3 penalties gegeven aan Newcastle, waarvan 2 teruggedraaid. Brighton viel wel erg ver terug na rust. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Schoot hem prima binnen ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 17:03 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Aan die Goes zie ik Die zou ik iedere wedstrijd rood geven met zijn jankmuil Zie t net terug. Dit is normaal geel. Zeker bij Nijhuis Goes te veel babbels gehad denk ik de laatste tijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Zie t net terug. Dit is normaal geel. Zeker bij Nijhuis Goes te veel babbels gehad denk ik de laatste tijd Ik vond het ook geel ,zelfs met zijn voorgeschiedenis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok. Ik vond het donkerrood. was niet eens in de buurt van de bal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kwam ook niet met gestrekt been in op de man maar voor de man. Is de enige voorwaarde voor rood bij een tackle,zoals gisteren die Schepperman bij Zerrouki op zijn enkel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Voor de geïnteresseerden, dit was de goal.
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|