|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Werkt goed dat brilletje :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 11:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Brighton - Newcastle misschien nog een aardige wedstrijd. Wieffer speelt recent ook weer veel in de basis. Als rechtsback notabene. En Newcastle strijdt nog voor plek 2. 1-0 nu.
Goal Minteh, assist Wieffer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Aan die Goes zie ik
Die zou ik iedere wedstrijd rood geven met zijn jankmuil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Steijn is qua afronding weergaloos. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tweede helft 3 penalties gegeven aan Newcastle, waarvan 2 teruggedraaid. Brighton viel wel erg ver terug na rust. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Schoot hem prima binnen ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 17:03 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Aan die Goes zie ik Die zou ik iedere wedstrijd rood geven met zijn jankmuil Zie t net terug. Dit is normaal geel. Zeker bij Nijhuis Goes te veel babbels gehad denk ik de laatste tijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Zie t net terug. Dit is normaal geel. Zeker bij Nijhuis Goes te veel babbels gehad denk ik de laatste tijd Ik vond het ook geel ,zelfs met zijn voorgeschiedenis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok. Ik vond het donkerrood. was niet eens in de buurt van de bal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kwam ook niet met gestrekt been in op de man maar voor de man. Is de enige voorwaarde voor rood bij een tackle,zoals gisteren die Schepperman bij Zerrouki op zijn enkel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Voor de geïnteresseerden, dit was de goal.
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Inter is ijzersterk begonnen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weer een wedstrijdje hoor🤤 dat inter erg sterk weer naar hadden wij ook al ervaren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aardige wedstrijd. Barca met het balbezit, maar Inter scherp in de omschakeling. Daar is Barca toch wel wat te kwetsbaar in dit soort wedstrijden. Penalty was terecht. Veegt zijn voet weg.
Benieuwd of er nog een comeback in zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooii hoor💪 heerlijke potjes nu we richting het einde kruipen, dit zijn de wedstrijden vaak de kwart en halve finales, finales zelf zelden mooi, meer niet willen verliezen dan open potjes meestal |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waanzinnige wedstrijd. Weer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoppa weer loss🥳 genieten weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Higler heeft ingezet op Inter |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kon uit de herhalingen niet echt opmaken of het er binnen of buiten was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij twijfel volg je het oordeel van de scheids zou je zeggen ja... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Barça lijkt het ol zn Italiaans te doen voor het sluiten vd markt haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En wat ern class der stijlen kan hier ook van genieten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit zijn wel hele leuke wedstrijden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De Vrij nog even voor de laatste minuten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die was verdedigend ook nog even heel belangrijk vlak voor het einde |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, het zat heel dicht bij elkaar. Morgen de andere halve finale, kan eigenlijk alleen maar tegenvallen ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verwacht geen enkel probleem voor PSG vanavond eigenlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als Arsenal een kans wil maken, zal het beter moeten spelen dan vorige wedstrijd in ieder geval. Het gat is slechts 1 goal, dus uiteindelijk is dat nog wel te overzien.
Maar inderdaad PSG is wel een stuk beter in vorm. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bij met The Last of Us, vanavond Black Mirror verder kijken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Top, ben zelf nu een web novel aan het luisteren "My vampire system" 2,3 hoofdstukjes en slaap als een roosje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een heerlijke wedstrijd gisteren,manman. Ik hoop ook dat Inter de cup pakt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2025 - 16:17 schreef VVout het volgende:Top, ben zelf nu een web novel aan het luisteren "My vampire system" 2,3 hoofdstukjes en slaap als een roosje. Nice! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Last of us moeite waard? , heb dan jaren terug die deel 1 game gespeeld dus ook wel nieuwsgierig naar die serie eigenlijk want vaak vallen series erop dan tegen👍 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2025 - 20:18 schreef bijft007 het volgende:[..] Last of us moeite waard? , heb dan jaren terug die deel 1 game gespeeld dus ook wel nieuwsgierig naar die serie eigenlijk want vaak vallen series erop dan tegen👍 Wat mij betreft wel, al vind ik de actrice die ze hebben gekozen niet zo best. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM