|
|
bijft007
|
|
|
Ik zeg ook altijd, uiteindelijk staat iedereen waar die hoort te staan, er zijn 34 wedstrijden dus zijn er genoeg wedstrijden voor, en redenen heeft het altijd met elk team overgens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 20:34 schreef bijft007 het volgende:Ik zeg ook altijd, uiteindelijk staat iedereen waar die hoort te staan, er zijn 34 wedstrijden dus zijn er genoeg wedstrijden voor, en redenen heeft het altijd met elk team overgens. Die vlieger gaat niet altijd op.
Zie Utrecht. En ook ajax. Leven het hele seizoen al boven hun stand. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, ik vind eigenlijk dat Utrecht plaats 3 meer verdiend als ons. Al hoop ik natuurlijk dat wij derde worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 20:50 schreef van geil het volgende:Nou, ik vind eigenlijk dat Utrecht plaats 3 meer verdiend als ons. Al hoop ik natuurlijk dat wij derde worden. Utrecht wint zo ontzettend veel met mazzel.
Kijk maar naar de xG stand. Die horen eigenlijk 7e te staan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|

Dit was voor speelronde 32 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja leuk, maar al die data vind ik bullshit. Net als balbezit etc etc. In mijn ogen dwongen ze dat gewoon af, das kwaliteit. Voetbal gaat om effectief en slim zijn. Spelen naar je mogelijkheden. Als je dezelfde xG gebruikt had Real Madrid de recordhouder nooit de CL gewonnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mwah. Uit de data kan je wel halen of bijvoorbeeld de eindpositie een beetje naar verwachting is.
Utrecht heeft vooral veel meer gescoord dan verwacht en minder tegen gekregen dan verwacht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Uiteindelijk als je als team goed verdedigd en iedereen goed plichtsgetrouw mannetjes volgen en er vervolgens elke wedstrijd 1 is die ze erin schiet zie je dat niet terug in de data maar in de km en runs van spelers
uiteindelijk is kansen in vele wedstrijd niet benutten ook kwaliteit of juist in verdedigend opzicht om de oren krijgen, data is nuttig in vele opzichten maar niet zaligmakend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor de liefhebbers, vanavond beginnen de playoffs om promotie/degradatie. Zijn vaak nog leuke potjes zo aan het einde van het seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2025 - 16:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Voor de liefhebbers, vanavond beginnen de playoffs om promotie/degradatie. Zijn vaak nog leuke potjes zo aan het einde van het seizoen. Tomson heeft al een krat bier, en chips gehaald. Schakelprogramma aan, en kijken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is echt wel vermakelijk! Trouwens he🤔 als interviewer is het niks die Kraay jr maar hij doet die kkd schakel op vrijdag altijd wel leuk moet ik zeggen
hij moet het gewoon daarbij laten al zullen ze het bij espn te weinig vinden voor contractje denk ik😏
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|