|
|
bijft007
|
|
|
Ik zeg ook altijd, uiteindelijk staat iedereen waar die hoort te staan, er zijn 34 wedstrijden dus zijn er genoeg wedstrijden voor, en redenen heeft het altijd met elk team overgens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 20:34 schreef bijft007 het volgende:Ik zeg ook altijd, uiteindelijk staat iedereen waar die hoort te staan, er zijn 34 wedstrijden dus zijn er genoeg wedstrijden voor, en redenen heeft het altijd met elk team overgens. Die vlieger gaat niet altijd op.
Zie Utrecht. En ook ajax. Leven het hele seizoen al boven hun stand. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, ik vind eigenlijk dat Utrecht plaats 3 meer verdiend als ons. Al hoop ik natuurlijk dat wij derde worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2025 - 20:50 schreef van geil het volgende:Nou, ik vind eigenlijk dat Utrecht plaats 3 meer verdiend als ons. Al hoop ik natuurlijk dat wij derde worden. Utrecht wint zo ontzettend veel met mazzel.
Kijk maar naar de xG stand. Die horen eigenlijk 7e te staan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|

Dit was voor speelronde 32 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja leuk, maar al die data vind ik bullshit. Net als balbezit etc etc. In mijn ogen dwongen ze dat gewoon af, das kwaliteit. Voetbal gaat om effectief en slim zijn. Spelen naar je mogelijkheden. Als je dezelfde xG gebruikt had Real Madrid de recordhouder nooit de CL gewonnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mwah. Uit de data kan je wel halen of bijvoorbeeld de eindpositie een beetje naar verwachting is.
Utrecht heeft vooral veel meer gescoord dan verwacht en minder tegen gekregen dan verwacht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Uiteindelijk als je als team goed verdedigd en iedereen goed plichtsgetrouw mannetjes volgen en er vervolgens elke wedstrijd 1 is die ze erin schiet zie je dat niet terug in de data maar in de km en runs van spelers
uiteindelijk is kansen in vele wedstrijd niet benutten ook kwaliteit of juist in verdedigend opzicht om de oren krijgen, data is nuttig in vele opzichten maar niet zaligmakend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor de liefhebbers, vanavond beginnen de playoffs om promotie/degradatie. Zijn vaak nog leuke potjes zo aan het einde van het seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2025 - 16:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Voor de liefhebbers, vanavond beginnen de playoffs om promotie/degradatie. Zijn vaak nog leuke potjes zo aan het einde van het seizoen. Tomson heeft al een krat bier, en chips gehaald. Schakelprogramma aan, en kijken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is echt wel vermakelijk! Trouwens he🤔 als interviewer is het niks die Kraay jr maar hij doet die kkd schakel op vrijdag altijd wel leuk moet ik zeggen
hij moet het gewoon daarbij laten al zullen ze het bij espn te weinig vinden voor contractje denk ik😏
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2025 - 16:54 schreef van geil het volgende:[..] Tomson heeft al een krat bier, en chips gehaald. Schakelprogramma aan, en kijken. Schakelen tussen 1 wedstrijd gaat wat lastig geile |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Oh, ik zie t nu. :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zit je toch weer tegen Diemers aan te kijken, sommige dingen veranderen nooit ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2025 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zit je toch weer tegen Diemers aan te kijken, sommige dingen veranderen nooit ;) Sommige dingen blijven beter in de KKD |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je bent vanavond een beetje opstandig T. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Das waar, normaal ben ik t vaak. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, precies! Beetje stoken hoort erbij toch? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zekers, houdt het forum alert :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik had bij beide ploegen niet echt het idee naar een mogelijke promovendus te kijken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die spits van Telstar is wel een redelijke speler. Nog eentje die we voor Dordt kunnen halen Dennis! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha, goed bezig, nu Dennis nog😅 Dennis!! Halen die gast 2 ton kost ie maar😏 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijft bijzonder dat ADO.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die spits van Telstar is wel een redelijke speler. Nog eentje die we voor Dordt kunnen halen Dennis! Die is de nacompetitie van de tweede klasse aan het afstruinen naar parels. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 19:55 schreef van geil het volgende:[..] Die is de nacompetitie van de tweede klasse aan het afstruinen naar parels. Misschien dat we ook nog wat spelers voor Barendrecht kunnen halen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die willen niet promoveren lijkt wel. Elke keer dat ze in de buurt komen gaat t mis.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moet je je voorstellen dat Telstar promoveert... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die spits van Telstar is wel een redelijke speler. Nog eentje die we voor Dordt kunnen halen Dennis! Schijnt dat Schalke04 interesse had in hem ? Scoort behoorlijk in de KKD en hij bleef heel ook. Heel seizoen een wedstrijd gemist en wil nooit gewisseld worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Denk wel dat we er een KKD ploeg bij krijgen. Ik zie Wilkem 2 het niet overleven iig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 20:09 schreef tomson het volgende:[..] Denk wel dat we er een KKD ploeg bij krijgen. Ik zie Wilkem 2 het niet overleven iig. Willem II is zo matig in vorm dat ik dat ook niet zo gauw zie gebeuren. Ook een hele andere manier van voetballen uiteindelijk. De KKD ploegen zijn gewend om de winst te spelen. Willem II niet.
Zie vanuit de KKD niet echt een uitgesproken favoriet nog. Zal de vorm van de dag zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 20:08 schreef tomson het volgende:[..] Schijnt dat Schalke04 interesse had in hem ? Scoort behoorlijk in de KKD en hij bleef heel ook. Heel seizoen een wedstrijd gemist en wil nooit gewisseld worden Behoorlijk complete speler ook lijkt het. Fysiek, mentaal, scorend vermogen. 5 jaar jonger en je had hem als Feyenoord zijnde erbij genomen. ;)
Maar wat ik van hem gezien heb, kan hij wel een betere competitie aan. Tweede niveau van Duitsland is niet zo gek denk ik, dus dat Schalke bij hem uit is gekomen, is misschien wel heel logisch. Eredivisie club uit het rechterrijtje misschien. Club als Groningen oid. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 20:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Behoorlijk complete speler ook lijkt het. Fysiek, mentaal, scorend vermogen. 5 jaar jonger en je had hem als Feyenoord zijnde erbij genomen. ;) Maar wat ik van hem gezien heb, kan hij wel een betere competitie aan. Tweede niveau van Duitsland is niet zo gek denk ik, dus dat Schalke bij hem uit is gekomen, is misschien wel heel logisch. Eredivisie club uit het rechterrijtje misschien. Club als Groningen oid. Dat kan hij idd wel denk ik , al is het wel een beetje n heethoofd. Dus hoe hij dat handelt wanneer de weerstand echt omhoog gaat valt ook nog te bezien.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 20:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Willem II is zo matig in vorm dat ik dat ook niet zo gauw zie gebeuren. Ook een hele andere manier van voetballen uiteindelijk. De KKD ploegen zijn gewend om de winst te spelen. Willem II niet. Zie vanuit de KKD niet echt een uitgesproken favoriet nog. Zal de vorm van de dag zijn. Kun je pas wat zinnigs over zeggen na de returns in deze ronde. Dan hou je er 3 over en hebben ze 2 potjes gespeeld. Straks Graafschap en Dordt nog. Die zijn wel aan elkaar gewaagd vermoed ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 20:25 schreef tomson het volgende:[..] Dat kan hij idd wel denk ik , al is het wel een beetje n heethoofd. Dus hoe hij dat handelt wanneer de weerstand echt omhoog gaat valt ook nog te bezien.. Dat heb je een beetje bij dit soort gedreven spelers ja. Uit zich dan vaak in zowel positieve als negatieve zin.
Geen garanties wat dat betreft inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 20:34 schreef tomson het volgende:[..] Kun je pas wat zinnigs over zeggen na de returns in deze ronde. Dan hou je er 3 over en hebben ze 2 potjes gespeeld. Straks Graafschap en Dordt nog. Die zijn wel aan elkaar gewaagd vermoed ik. Zou je denken ja. Maar goed, we hebben eigenlijk al twee verrassende resultaten gezien in de playoffs. Zowel Cambuur als Ado was favoriet denk ik. Verliezen beide. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In mijn ogen was ADO absoluut geen favoriet hoor. Veel te wisselvallige resultaten en Telstar spat al maanden het spelplezier vanaf. Cambuur wel idd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Stel he en echt stel, mocht grote verassing zijn en Dordt promoveren, dan kan dtk niet aan komen zetten meer met spelers van 2 ton voor Dordt hoor dan moet de lat daar echt hoger🤣
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 20:38 schreef tomson het volgende:In mijn ogen was ADO absoluut geen favoriet hoor. Veel te wisselvallige resultaten en Telstar spat al maanden het spelplezier vanaf. Cambuur wel idd Zat qua vorm niet heel ver bij elkaar vandaag dacht ik. Ado wel een stuk meer punten gehaald in het hele seizoen. Maar goed, Telstar speelde thuis, dus misschien geen echte favoriet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die ruil(verhuur) tussen Berger en Bossin heeft ook weinig zin gehad lijkt het. Zitten bij de club van de ander op de bank. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 21:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die ruil(verhuur) tussen Berger en Bossin heeft ook weinig zin gehad lijkt het. Zitten bij de club van de ander op de bank. Ervaren bankzitters, is ook wat waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onder alle(andere) omstandigheden kunnen presteren. Onze Dennis is zijn tijd vooruit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 21:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die ruil(verhuur) tussen Berger en Bossin heeft ook weinig zin gehad lijkt het. Zitten bij de club van de ander op de bank. Toen zat de "schrik" rond Bijlow er nog stevig in. Dennis was toen op keeperjacht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 - 21:19 schreef tomson het volgende:[..] Toen zat de "schrik" rond Bijlow er nog stevig in. Dennis was toen op keeperjacht. Dan had hij weinig vertrouwen in zijn eigen parel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Graafschap, Telstar en als gevolg van het resultaat misschien zelfs Dordrecht kanshebbers om te promoveren? |
|
|
|