|
|
VVout
|
|
|
Maar goed, je moet je kansen benutten en zo kan je er op wachten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
YEEEHAAAAAAAAA Ik ga de stad in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha Geile, feestjuhhhhh! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha lekker van 2 walletjes eten geile.. vanavond Den Bosch supporter |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De charme en ook het harde van de playoffs. Cambuur over een heel seizoen 16 punten meer dan Den Bosch. Op een paar punten directe promotie misgelopen. En dan direct eruit.
Blijven altijd wedstrijden op zich. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vanmiddag hebben we de vanaf half 6 de keuze tussen de 2e helft playoffs of the FA cup final op BBC 1 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
BBC moet ik apart bestellen, gaan weer de playoffs worden. Ben het beginnen te volgen en nu eigenlijk ook erg nieuwsgierig hoe het verder gaat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ferrari die thuis Q3 niet haalt, daar bakken de tomaten van aan! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: In de vrije training vlogen ze ook alle kanten op. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En zo lekker dat Sainz en ook Albon er met de Williams gewoon boven staan. Dat gun ik de eerste wel nadat hij gekickt is daar #:) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
ADO mag van mij wel een doelpuntje maken, beetje actie zou niet verkeerd zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou dus niet. Einde ADO ambities |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Apart dat het werd afgevlagd in eerste instantie. Was duidelijk geen buitenspel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
FA cup trouwens 1-0 voor Palace, en City mist net een penalty. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 - 18:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Apart dat het werd afgevlagd in eerste instantie. Was duidelijk geen buitenspel. Zal die ene Hagenees over het hoofd gezien hebben misschien. Gelukkig grijpt de VAR in deze wel goed in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 - 18:08 schreef VVout het volgende:[..] Zal die ene Hagenees over het hoofd gezien hebben misschien. Gelukkig grijpt de VAR in deze wel goed in. Misschien ja. Maar de grens stond er goed voor, juiste positie en goed zicht. De situatie leek redelijk simpel. Waren weinig spelers die hij in de gaten hoefde te houden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Crystal Palace wel mazzel met dat moment van die keeper van eerder. Leek toch het ontnemen van een scoringskans... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is wel een beetje het scenario wat ik verwachtte. El Kachati scoort tegenwoordig altijd, en ADO was de laatste tijd zo lek als een mandje. Ze stonden 2e en zo is het ook mis gegaan de 4e periode. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 - 18:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Crystal Palace wel mazzel met dat moment van die keeper van eerder. Leek toch het ontnemen van een scoringskans... Ja was twijfelachtig. Heeft al wel een paar fabelachtige reddingen gehad hoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je was me voor. Verlies moeilijk te verteren en dan gaan ze lopen zieken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ze waren ook al lekker bezig met weinig subtiele spreekkoren deze en vorige wedstrijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Telstar fans: we zwaaien met z'n allen naar Den Haag. Beste reactie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker z'n einde, feestje wel verstierd zo. Stel dat je nog 2 minuten moet uitspelen morgen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 - 18:35 schreef VVout het volgende:Lekker z'n einde, feestje wel verstierd zo. Stel dat je nog 2 minuten moet uitspelen morgen? Zou wel bizar zijn als dat het gevolg moet gaan zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Proberen uit te spelen of dit als uitslag nemen of regelmentaire 0-3 nederlaag. Als de regels het toelaten, want je kan ze ook niet ter plekke verzinnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Duurt wel lang voordat ze het weten, of hopen ze dat de meeste vertrekken om het dan snel uit te spelen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jezus christus, Zeist. Ze zijn nog in overleg, hoor je dan 🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het staat al 3-0 dus dan is t vrij simpel he. Om hun nog een keer op te laten draven voor een paar minuten kun je niet maken met de volgende ronde al voor de deur. Crystal Palace 2-0 !!! Goal terug gedraaid. Jammer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij City mag de bezemwagen er ook wel door. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Medische staffen overhoop met elkaar 🤣 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze houden het spannend op Wembley. 10 minuten blessuretijd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Aardig verassend crystal Palace de een na grootste prijs uit de topcompetitie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooi. En weer eens duidelijk geworden dat City aan verversing toe is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Leuk man beter dan zo'n verzadigd elftal.. @bijft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zeker hoor, ik denk wel dat dat rete lastig is na tig jaar zon club hongerig scherp en fris te houden
En je moet als trainers van zulke teams ook op tijd de zware keuzes maken om op tijd te verversen, kans ook aanwezig onze held slot daar ook mee te maken gaat krijgen bij Liverpool.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Keeper Dordt stopt pingel na 10 minuten voetbal. Spektakel :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Slory assist voor de 1-0 en maakt de 2-0 zelf. Dordt door... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb het gezien, maar Slory kan mij niet bekoren. Deed 98 procent verkeerd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem deze 2 wedstrijden ook niet heel goed. Op zich wel een talentvolle speler, dat heeft hij het hele seizoen laten zien. Maar niet een spelers waarvan je kan verwachten dat hij direct de concurrentie aan kan gaan met Hadj-Moussa. Daar moet ook wel een ander nog bij. Maar je kan hem misschien als 5de buitenspeler erbij houden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan zou je met de huidige stand van zaken Igor en Sauer op links hebben en op rechts Hadj-Moussa en een aankoop. Dan eventueel met Slory erbij zou je met die 5 redelijk bezet moeten zijn voor die posities. Er van uit gaande dat Sauer en Slory die rollen aankunnen.
Uiteraard is het nog maar de vraag of iemand als Igor hier volgend jaar nog is, maar goed dat zien we wel als het concreet wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij kan vanaf links en rechts en was het begin vd competitie stukken beter dan de laatste weken. Werd dit seizoen heel belangrijk gemaakt dus misschien vermoeidheid ? Is een behoorlijke last voor een jonkie Blijft twijfelachtig voor de top maar als breedte invulling lijkt ie me prima.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jaren terug zat iedereen te hopen op dit soort talenten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We gaan het in de voorbereiding wel zien. Neem aan dat Robin hem dan wel uitgebreid gaat testen of hij bij het eerste zijn rol kan hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Net een week 20, maar inderdaad. Zo jong is dat ook weer niet. Ook omdat hij zijn debuut nog moet maken. Hij zal wat moeten laten zien in de voorbereiding. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alsof hij bijna pensioengerechtigde is 😄 Alsof ieder talent er met z'n 18e staat. Dat is nog steeds meer uitzondering dan regel hoor. Trouwens nog verkozen tot talent vd 4e periode
|
|
|