|
|
van geil
|
|
|
Ik waardeer optimisme , maar talent in de KKD divisie van tegenwoordig zegt helemaal niets. In de topklasse wordt beter betaald, en lopen betere spelers. Read, dat is een talent in mijn ogen, en geen Slory. Die moet blij zijn als hij kan aanhaken in de Eredivisie,Read gaat voor de top. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 - 22:26 schreef tomson het volgende:Alsof hij bijna pensioengerechtigde is 😄 Alsof ieder talent er met z'n 18e staat. Dat is nog steeds meer uitzondering dan regel hoor. Trouwens nog verkozen tot talent vd 4e periode hahaha, klinkt wel zo ja, maar tegelijkertijd dienen de grote talenten zich vaak al vroeg aan. Als tiener. Net twintig misschien. Daarna wordt de kans al snel kleiner dat het nog wat wordt.
Deze of volgende zomer misschien. Je kan hem nog een jaar verhuren aan een eredivisieclub mocht hij weinig uitzicht hebben op speelminuten. Maar dan gaat er wel knopen doorgehakt worden. Idem voor iemand als Zechiël die een jaar ouder is dan Slory. En zo'n verhuur aan een eredivisieclub al gehad heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met Plug Sliti Slory Zechiël Giersthove en Sauer zal Feyenoord / Van Persie vast wel zorgvuldig mee omgaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voor wat het waard is, Slory is nog wel verkozen als beste talent vd 4e periode. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wordt steeds kansrijker dat de playoffs gunstig kunnen uitvallen voor Dordt. Heb zelf niet gekeken, er kwam ee gezellige avond aanwaaien 🥴 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb een licht vermoeden dat de playoff finale Telstar-Dordt gaat worden. Maar ja de playoffs lopen meestal compleet anders dan wat iedereen verwacht he .. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Willem II wel een lastige denk ik voor Dordt, maar moet te doen zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou wat zijn hoor,, maar er zijn meer verassingen geweest in de playoffs in het verleden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wel een organisatorische nachtmerrie voor zo'n club. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zijn ze wel op voorbereid, maar idd wel alle zeilen bijzetten. Meer een bonus, voor een jaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
https://nl.wikipedia.org/wiki/Telstar_(voetbalclub)
Toch ff opgezocht, had nog een heeeeel grijze herinnering dat ik ooit voetbalplaatjes in het boek plakte dat ze in de eredivisie speelde. Dat v. Gaal er nog heeft gespeeld voordat ze gedegradeerd zijn was ik wel helemaal vergeten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laatst nog ouwe profspeler gesproken, Fred Bischot. Heeft dat ook meegemaakt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zowat 400 wedstrijden voor Telstar gespeeld zie ik. Mag je wel mister Telstar noemen ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is ie ook. 1 wedstrijd meer dan Frank kurpershoek. Vertelde over 020 toen (contract afgeslagen) en uit de tunnel komen en veld opkomen in de Kuip. Krijgt nu nog de rillingen. Onvergetelijk voor hem. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kraay die Bosz interviewt : Een wortelkanaalbehandeling is nog minder vervelend |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu gaat de druk er vol op bij PSV |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 10 seconds later... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die neuzen waren snel genezen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met die Hilgers hebben we echt een kogel ontweken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 12 m ofzo moest die kosten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor rust is PSV kampioen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De halve arena zit dus psv te kijken 😆 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Scoort uit het niets de 1-1 tegen PSV |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sparta is toch de billenmaten club van 020 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tja sportieve plicht en zo. Maar die kiest ze wel uit zeg |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pffffff, ook dat nog
Doe dan nu ook ff niks goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ja pfoeh een huurling die al een half seizoen de pannen van het dak speelt en WEL presteert als middenvelder tegen PSV.
Wat een lul. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die ouwe op de tribune.. risico op hartfalen 100% |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Is gewoon een penalty voor Twente.
Wordt vol op zn voet geraakt xD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Meest logische kampioen ook. Wij hadden gvd minimaal 2e moeten zijn! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heerlijk Geen neuzen vreugde |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heerlijk joh dat ze voor Feyenoord - PSV nog zo hoopvol waren, met die vieze kut arrogante smoelen en nu allemaal met een jankmuil rondlopen..
Vieze pisnichten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoop nog wel lang zich verslikt straks in een biertje hoor of van platte kar afpleurt, en anders uitglijd bad moment en been breekt, voor de rest allemaal prima.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|