|
|
FR-Henk
|
|
|
Met dit stadion in de eredivisie. Poeh. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fietstas heeft nog een sjoelbak te koop. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat trouwens als Fietstas er uit legt? Promoveren dan de 2 finalisten samen van de KKD? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 - 10:40 schreef VVout het volgende:Wat trouwens als Fietstas er uit legt? Promoveren dan de 2 finalisten samen van de KKD? Hoezo? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laat ook maar, verkeerde pillen geslikt denk ik??? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Toch hartstikke lief joh. Met mandjes aan n touwtje voor de score bij te houden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, we gaan der weer voor zitten :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou dan word je op je wenken bediend |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou dit is klaar binnen 7 minuten denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker moment van Dordt om in te storten. Willem 2 al 28 wedstrijden zonder winst geloof ik ? Anyway, van 1 voor naar 1 achter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iets vollere stadion dan ze gewend zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Slory precies op tijd "aan" |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijn ook zo hebben we toch weer een wedstrijd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Willem 2 wint nooit, maar nu wel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Over een piekmoment kiezen gesproken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dordrecht voorlopig onmachtig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ze hun corners op deze manier uitspelen houdt t op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lol.. verassing ! Nog eentje van ons ook, Ezeb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slory went alvast aan Feyenoord. weer kramp. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij kan ook niks anders dan mekkeren he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik dacht dat Dordrecht nu door was, maar zie net dat het verlengen wordt bij deze stand. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Uiteraard. Een standaard plottwist. Ze leken dood en begraven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat Willem twee moet weg uit de Eredivisie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als Dordrecht het niet doet kan Telstar dat ook nog regelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Doe maar penalties, dat is altijd wel leuk om te zien. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ergens wel inderdaad, alleen zon stadion als Dordt of daar in Velzen zuid zijn de kleinsten van de prof clubs samen met Almere maar die liggen er gelukkig uit
kun je eigenlijk niet mee aankomen opt hoogste niveau vind ik maak je de eredivisie er niet mooier op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Na nog een half uur ploeteren.. hatsekidee |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Trouwens,, stel he, echt geen idee maar zijn de reglementen ook niet anders tbt huurlingen dan naar Dordt als satelietclub mochten die op het hoogste niveau spelen als ze promoveren geen idee eigenlijk, mocht het niet zo zijn wel beter weer om spelers te verhuren op eredivisie niveau,
Maakt dus niet uit volgens mij, gewoon zelfde regels erin als je verhuur regels als aan welke club dan ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 - 22:03 schreef bijft007 het volgende:Ergens wel inderdaad, alleen zon stadion als Dordt of daar in Velzen zuid zijn de kleinsten van de prof clubs samen met Almere maar die liggen er gelukkig uit kun je eigenlijk niet mee aankomen opt hoogste niveau vind ik maak je de eredivisie er niet mooier op. Ik vind het juist charmant.. kan er niks aan doen maar ik heb een zwak voor ouderwetse stadions. Daar valt Almere dus niet onder
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind al die krampgevallen echt opvallend, en t tempo is niet eens hoog. Niet alleen in deze pot, maar t hele jaar al in NL. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Doe maar 22 pingels, zomaar omdat het kan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze gingen er tot nu toe lekker in |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tot nummer 9 dus. Dordt op de paal. En exit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het veld op wel heel triest overigens |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Keeper Willem 2 op de schouders zonder een bal te stoppen. Ze vieren het alsof t al klaar is |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik weet niet, weten de supporters wel ze er nog 1 moeten haha, wss niet.
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, ze zijn er nog niet inderdaad. Zou de focus vooral meteen op Telstar leggen. |
|
|
|