|
|
tomson
|
|
|
Tyton loopt al tig jaar mee net als Kostas. Er zal wel een reden zijn dat hij al jaren anoniem mee hobbelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het is dus ook als basisspeler geen speler voor de hele wedstrijden dus meerdink, ook echt na 70 minuten wel op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel echt conference niveau dit |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2025 - 19:52 schreef bijft007 het volgende:Het is dus ook als basisspeler geen speler voor de hele wedstrijden dus meerdink, ook echt na 70 minuten wel op. In de eerste helft een stevige kop tegen kop botsing gehad he, die zit niet voor z'n lol met een ijszak op z'n voorhoofd denk ik 🤪
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vermakelijke wedstrijd toch ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toch gok ik dat het voor NL beter is als AZ wint. Die presteren Europees beter dan Twente |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eens hoor, wel wat meer Europees gespeeld maar ook bewezen daar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Leuk potje inderdaad voor als laatste eredivisie toetje. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel sneu als je hem last minute tegen krijgt maja |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Knap na die 0-2 achterstand. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ietswat kruit verschoten eerste helft, hadden ruimer voor moeten staan na 1e helft duitsers |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ze de poulefase kunnen halen is het de ideale competitie om wat puntjes voor NL te scoren |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tyton niet vrijuit 2 goals, eerste oke bal was hard maar recht op hem af
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Thriller. Goed dat AZ het is geworden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
GAE poulefase EL is rampzalig FC Utrecht voorronde EL is rampzalig, ook gezien de aankopen die ze nu al doen.
We gaan sowieso terugzakken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2025 - 20:07 schreef tomson het volgende:Als ze de poulefase kunnen halen is het de ideale competitie om wat puntjes voor NL te scoren Echt een competitie die door een Nederlandse club gewonnen kan worden. Tegenwoordig zelfs de EL, want die hebben geen instromers meer vanuit de CL. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
union st gilles zojuist kampioen Geworden in België, 90 jaar geleden voor ze
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2025 - 20:55 schreef bijft007 het volgende:union st gilles zojuist kampioen Geworden in België, 90 jaar geleden voor ze Dat heeft alleen Piet hier meegemaakt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Laatste x match of the day💪 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2025 - 20:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Echt een competitie die door een Nederlandse club gewonnen kan worden. Tegenwoordig zelfs de EL, want die hebben geen instromers meer vanuit de CL. Ter aanvulling, dit is the 'projected' Conference League voor volgend jaar. Nogmaals, echt een competitie die regelmatig door Nederlandse clubs gewonnen kan worden.
 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vanavond de conference finale. Toch nog ergens een bal die rolt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ga ik wel kijken, ik merk al dat ik niet in mn doen ben, afkick verschijnselen waarschijnlijk😁 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi man. Wedstrijd binnen 10 minuten opengebroken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Erg mooi inderdaad, valt niet tegen zo deze finale, veel druk zetten die spanjolen mooi om te zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Qua voetbal heeul stuk beter dan Europa League finale, vermaak me hier wel mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als die Engelsen maar verliezen :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stadion is vooral met Spanjaarden gevuld, maakt wel duidelijk waar het meer leeft. Bizar feit dat Betis het waarschijnlijk niet eens kan permitteren Anthony over te nemen van Man U en Chelsea er in 4 jaar 1,3 miljard doorheen heeft geblazen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2025 - 21:47 schreef bijft007 het volgende:Qua voetbal heeul stuk beter dan Europa League finale, vermaak me hier wel mee Echt dag en nacht verschil. Man U en Tottenham stonden niet voor niks maar net boven de streep. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja Engelsen natuurlijk meer kwaliteit, wel jammer maar betis moest vooral van tactisch hebben en goed druk zetten en isco natuurlijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die wissels deden het voor Chelsea. Toen ging het echt lopen. Ik zie Betis dit ook niet zo gauw herstellen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel de allerbeste conference League winnaar van misschien wel ooit qua niveau
Want dit Chelsea kan ook zomaar momentem hebben premier league te winnen,, vroeg of laat zie je het geld wat erin gepompt is wel terug helaas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Telstar wordt al vroeg wakker geschud. Willem 2 heeft opeens de gebruiksaanwijzing weer gevonden lijkt het wel. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha oeps, echt spitsen goaltje😭 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Past helemaal in het verhaal van Willem 2 zo'n snoeihard eigen doelpunt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe laat beginnen de rellen? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Uitgesteld hoorde ik tot 2e duel zondag in tilburg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Staat een hek van 5 meter omheen he, dus ze kunnen vanavond alleen elkaar de kop inslaan |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Waarom is dat eigenlijk, een finale play offs dan weer wel over 2 duels, probeer het dan ruim van tevoren op neutraal terrein als dat het punt is, of loting wie thuis mag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op social media was te zien dat Fransen en Italianen (no love lost) elkaar op verschillende plaatsen al gevonden hadden. Dat is ten koste gegaan van kleding en hier en daar misschien een paar tanden. #München#CLfinale |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gezellig volk ook samen in een Duitse stad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar kun je beter in september/oktober rond banjeren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is vragen om ellende, zit vol met N-Afrikanen die groots PSG supporteren en Italianen. Tsja dan kan je de rest er bij denken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 - 20:01 schreef VVout het volgende:[..] Is vragen om ellende, zit vol met N-Afrikanen die groots PSG supporteren en Italianen. Tsja dan kan je de rest er bij denken. Ik zag beelden uit de metro. Fransen vanuit de wagon, Italianen vanaf het perron. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 - 20:01 schreef VVout het volgende:[..] Is vragen om ellende, zit vol met N-Afrikanen die groots PSG supporteren en Italianen. Tsja dan kan je de rest er bij denken. Welkom in elke Europese grootstad anno 2025... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou ik ben maar met de voorbeschouwing begonnen. Volgens mij zit Sneijdertje ook aan de ozempic 😄 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wedstrijd is live te zien op zdf voor de ziggo lozen... |
|
|
|