|
|
bijft007
|
|
|
Het is wel puur vermaak 💪 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het lijkt er een imo op dat Makkelie een beetje aan t thuisfluiten is. Ik zie Willem2 al een paar keer wegkomen met overtredingen waar Telstar voor afgefloten werd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2025 - 18:31 schreef tomson het volgende:Het lijkt er een imo op dat Makkelie een beetje aan t thuisfluiten is. Ik zie Willem2 al een paar keer wegkomen met overtredingen waar Telstar voor afgefloten werd. Dat gevoel had ik ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik ben niet para dus haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Denk toch dat Willem 2 wint. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ze houden het dan toch verdomd goed verborgen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een kansen krijgt Telstar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De derde niet maken kan wel eens pijn gaan doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: WANNEER GAAN WE RELLEN |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: ALLEMAAL NAAR PARIJS |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 2 dooien en het "viel nog mee" |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lekker multicultureel joh |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Willem 2 heeft een uit het niets goal nodig om ze te redden, en het nog spannend te maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2025 - 19:33 schreef bijft007 het volgende:Willem 2 heeft een uit het niets goal nodig om ze te redden, en het nog spannend te maken Kan zomaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er loopt inmiddels 4,5km polonaise in Breda |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Besef even hoeveel punten wij tegen Willem 2 hebben laten liggen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Rotterdam heeft meer eredivisie clubs dan heel Brabant bij elkaar 🤪 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wij hebben tegen überhaupt zulke ploegen machtig veel punten laten liggen, zeker wel 10 punten ofso, wel 75 procent balbezit maar daar moet je wel wat mee kenne doen, wel zeer dominant maar niet bijten, iets mindere sm dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Klootzakjes hebben zich toch nog rustig gehouden. Best verassend |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja valt me tegen, euhh verassend😛 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En nu zit er maar een ding op.
TELSTAR KOPEN. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gefeliciteerd Telstar. Waren weer wat gedenkwaardige potjes. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja weer paar opgestapelde kisten als tribunes erbij met Excelsior en Telstar op het hoogste niveau. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gefeliciteerd!! Wel dik verdient overgens! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooi zoiets!
Dat is de romantiek van t voetbal, zoals t moet zijn af en toe...
Reclame voor t voetbal in t algemeen hoor! (niet t spel, niet de spelers, maar t gevoel) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2025 - 19:59 schreef bijft007 het volgende:Tja weer paar opgestapelde kisten als tribunes erbij met Excelsior en Telstar op het hoogste niveau. Je zegt het alsof het iets vies is. We moeten blij zijn dat de kleintjes ook grote dromen waar kunnen maken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is ook leuk voor de clubs, maar puur voor de eredivisie is het geen meerwaarde zulke Accommodaties en voor het aanzien aanzich, ook als grotere spelers wordt je er niet gelukkiger van er te komen voelt toch als beetje te min voor op het hoogste niveau
leuk en prachtig om er tegen te spelen voor de beker en gelukkig zijn al die kunstgras velden wel verdwenen, blijft een mening uiteraard👍
Maar kan me zelfs voorstellen dat grote spelers weigeren terug te keren eredivisie bij teveel van zulke Accommodaties.
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Als je dit niet mooi vindt, ben je toch wel de weg kwijt hoor! Leven is meer dan het grote geld. Dromen voor kleine jongens om iets waar te kunnen maken, dat is waar voetbal eigenlijk om draait!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha geniaal die Asterix🤣 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zelfs de tekenfilms, Wat doen we, gaan we naar bed, of gaan we naar Netflix kijken? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2025 - 21:05 schreef van geil het volgende:[..] Zelfs de tekenfilms, Wat doen we, gaan we naar bed, of gaan we naar Netflix kijken? Dat is altijd wel een dingetje he
Net te vroeg om te pitten en op tv komt niet veel als er geen voetbal op is, Regelmatig zet ik filmpje op inderdaad,, ga zo is kijken👍
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2025 - 21:05 schreef van geil het volgende:[..] Zelfs de tekenfilms, Wat doen we, gaan we naar bed, of gaan we naar Netflix kijken? Gisteren met mijn zoon 4 afleveringen gekeken "De strijd van de Stamhoofden" lachen man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2025 - 21:27 schreef bijft007 het volgende:[..] Dat is altijd wel een dingetje he Net te vroeg om te pitten en op tv komt niet veel als er geen voetbal op is, Regelmatig zet ik filmpje op inderdaad,, ga zo is kijken👍 Netflix is een personage in Asterix en Obelix en beeld films uit :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2025 - 21:31 schreef VVout het volgende:[..] Gisteren met mijn zoon 4 afleveringen gekeken "De strijd van de Stamhoofden" lachen man. Geweldig , ik zag m ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2025 - 21:31 schreef VVout het volgende:[..] Gisteren met mijn zoon 4 afleveringen gekeken "De strijd van de Stamhoofden" lachen man. Geweldig , ik zag m ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oww haha lol😂 oeps, ga ook is die miniserie films opzoeken 💪
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Youtuben. Kijken of er nog ergens een rabbit hole is waar we in kunnen donderen |
|
|
|