|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Tabiri denkt, weet je wat laat ik die Niang even vasthouden in de 16 en ze nog een kans geven. 0-1
Die Tabiri is echt slecht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook wel een Turpin die aan het fluiten is, zo makkelijk die pingel gegeven werd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tabiri is echt nog slechter dan slecht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eerste keer contact en tweede keer vasthouden. Twee keer dom |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Biri word je niet vrolijk van nee! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben er wel al twee de wedstrijd uit geschopt, dus dat is dan 2-0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wordt een seizoen van niks.
Nog steeds 0 patronen aan de bal en 0 ideeen hoe er druk gezet moet worden zonder bal.
"Het is pas de eerste wedstrijd!!!"
De lijn van vorig seizoen wordt gewoon doorgetrokken naar het huidige seizoen. RvP is gewoon de nieuwe GvB. Kan er nog steeds niet bij dat dit de keuze is geweest als niewe hoofdtrainer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker in een oefenpot, moeten al snel aan de slag hoor ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 - 14:45 schreef DMD het volgende:Wordt een seizoen van niks. Nog steeds 0 patronen aan de bal en 0 ideeen hoe er druk gezet moet worden zonder bal. "Het is pas de eerste wedstrijd!!!" De lijn van vorig seizoen wordt gewoon doorgetrokken naar het huidige seizoen. RvP is gewoon de nieuwe GvB. Kan er nog steeds niet bij dat dit de keuze is geweest als niewe hoofdtrainer. Nou, qua forumbeleving een beetje hetzelfde denk ik? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is voor Feyenoord gewoon een conditieopbouw wedstrijd Tweede helft totaal anders waarschijnlijk.
Zij zitten in de laatste fase voorbereiding. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hebben we daar echt 4 ton aan Dordt voor gegeven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijlow raakt hier gewoon de bal trouwens, maar goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En bedankt hè!!! Bijow geel en als je pech hebt blesseert ie zich ook noch, pfffffff |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In alle opzichten verdedigend, middenveld of centraal je ziet het er niet vanaf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Conditioneel mogen ze nog wel ff flink opbouwen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd naar de opstelling tweede helft. Middenveld zo niet in balans. Spits hebben we t maar even niet over RB tranen met tuiten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gemiddelde leeftijd tweede helft is nogal jong |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Knappe actie Ueda. Verdiende meer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt we hadden al 2 keer meer verdient, maar het laakt in de afronding. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
inmiddels is t niveau nul |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zinhagel mag egoïstischer worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De scheids doet niet leuk mee voor ons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-1 Bullaude PRima corner van Zinhagel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jeugdige verdedigers Kan nog wel rek inzitten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Volwassen oefenpot en voor ons vooral de 2e helft dat we lekker mee deden. Kan Robin voldoende uit halen lijkt me om verder te shapen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je kijkt wat er in t veld stond |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, bij ons niet geheel volwassen nog... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet kunnen zien, maar begrijp via VI dat 2e helft er beter uitzag? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 - 15:58 schreef VVout het volgende:Volwassen oefenpot en voor ons vooral de 2e helft dat we lekker mee deden. Kan Robin voldoende uit halen lijkt me om verder te shapen. Zo is het idd.
De situatie zoals t is, en daarom oefenwedstrijden...
Gelijk tegen de Kampioen van België, leuk toch. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eerste helft geen energie, tweede helft wel. Kan ook zijn dat het zo lijkt doordat zij in een hoger tempo speelden (omdat ze al verder in de voorbereiding zijn).
Ueda speelde eerste helft alles in de vertraging. Speelde na rust wel goed trouwens. Beetje pech met die kans op de paal. Was nog de beste aanval van Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Of het klopt tactisch niet, kan ook natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Paar keer raar balverlies van Targhalline. Vond Beelen aardig spelen, Steijn maakt een goede en hele fitte indruk vond ik. Keepers waren beide ook in orde. Aantal goede ingrepen.
Vond Feyenoord weinig indruk maken in de diepte. Een actie van Slory geloof ik. Hadj-Moussa een paar momentjes. Maar als team een aantal keer de verkeerde keuze, verkeerde pass ook.
Beide helften behoorlijk zwak aan de rechterkant achterin trouwens. Al zijn die 4 jongens die daar speelden nog jong, dus uiteraard niet te zwaar aan tillen. Maar het viel wel op.
Maar goed, tis voorbereiding. Net begonnen natuurlijk. De tegenstander is al klaar voor het seizoen. Deze paar potjes zijn vooral voor fitheid. Maar je hoopt ook wat patronen te gaan herkennen op een gegeven moment, in aanloop naar de CL voorronde wedstrijden. Dat moet dan wel gaan gebeuren als we compleet zijn. Waar vandaag nog totaal geen sprake van was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Finale wk voor clubs nu bezig, nu net 22e minuut 1-0 voor Chelsea tegen psg, goeie goal palmer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gratis op SAT1 of TOTO stream |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik kijk op dazn, 2-0 trouwens opnieuw palmer
Verwacht trouwens Chelsea gezien hun ontwikkeling ook afg seizoen grote concurrent titel premier league
Al moet er zoveel gebeuren in zon seizoen in zon zware league.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaan er gewoon overheen he dat Chelsea, ook toch aardig verassend daarom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja ook trouwens allemaal niet raar,, en vet onnodig nog zon wk voor clubs er nog bij in zon seizoen
Maar ja als het om geld gaat zwicht nagenoeg elke organisatie wel ben ik bang voor. |
|
|
|