|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 12:09 schreef bijft007 het volgende:Ik kan het vandaag niet zien maar is er iets bekend waarom Sauer niet er bij zit, want zat ook niet erbij op bank tochš¤ Speelt in de tweede pot waarschijnlijk |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ok thanks, nog een pot natuurlijkš |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben ook niet weg van dit middenveld.
Het is voor mij of Moder of Hwang. Niet samen. Targhalline of een 6 kopen. Zerrouki hopelijk snel weg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 12:09 schreef bijft007 het volgende:Ik kan het vandaag niet zien maar is er iets bekend waarom Sauer niet er bij zit, want zat ook niet erbij op bank tochš¤ Oh ja, Sauer miste ik inderdaad ook nog in mijn opstelling van afwezigen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet om t een of ander, maar Candelaria valt aardig in |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede goal. Verkeerde kant dat wel. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Laat dat jonkie ff wennen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die tijd was er X jaar terug. Nu niet meer. Er moet kwaliteit staan.
Plug is (nu) niet goed genoeg
Er moeten echt nog 2 cvās bij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je bedenkt in wat voor formaties je hebt moeten spelen vind ik t allemaal wel meevallen. Vind alleen dat je nu niet in deze formaties had hoeven moeten spelen, in de ideale situatie. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Jij ziet verhuren als een negatief iets dan? Ik zie hem liever 34 wedstrijden in de basis spelen, dan 5 invalbeurtjes in de Kuip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Deze moet wel hangen eigenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo'n Slory is echt nog veel te licht he |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooie actie Slory, beetje pech bij de afronding. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooie actie, beetje geluk mee hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja wat een contrast met hoe makkelijk hij soms weggezet wordt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als basisspeler zeker. Geldt de overige doorgeschoven jongens ook. Maar als invaller misschien? Als vijfde buitenspeler. Want zoveel heb je er nodig. En anders een jaartje NAC. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als Paixao en Moussa nog weg gaan, dan een prima optie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja misschien het beste, hink met hem op 2 gedachte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo'n talent moet voetballen, veel voetballen. Fouten mogen maken en leren. Dat kan niet in t eerste |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nahja, hier kan je dus eigenlijk niets van zeggen in deze opstellingen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Afgelopen. Zijn we klaar voor de CL? Nog niet. Kan dat nog gebeuren met in de komende anderhalve week? Misschien. Blijft ook wel een oefenpotje natuurlijk. Echte graadmeter is Fenerbahce.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, eerste helft kan je wel iets over zeggen. Maar we eindigen in een fantasieopstelling natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Oh en Plug had in een normale wedstrijd al niet meer op het veld gestaan. Misschien wel voldoende voor 2x rood. Eerst met die doorgebroken spelen. En had later ook nog zomaar 2x geel kunnen pakken. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Op dit moment speelt Feyenoord niet goed en komt de voorronde CL steeds dichterbij. Het is te hopen dat het niet te laat is dat het elftal goed op elkaar ingespeeld is en begint te draaien. Deelname aan de CL is van groot belang naast de nationale competitie en beker. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ................. Heb zitten kijken, weet echt niet wat ik hiervan moet vinden, Nice is geen kleintje En het is maar een oefenwedstrijd.... En met zoveel nieuwe spelers achterin en Zerrouki was dit wel een beetje te verwachten toch ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Achterhoede vet beroerd nu zie ik maar middenveld en aanval wel benieuwd naar Valente timber en uiteraard diarra, gewoon hun in de gaten houden, en kijken of er wat jeugd met potentie speelt tegen lievering. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wellenreuther; Giersthofe, Zerrouki, Kraaijeveld, Cruz; Timber, Targhalline, Valente; Stengs, Carranza, Diarra. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 14:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wellenreuther; Giersthofe, Zerrouki, Kraaijeveld, Cruz; Timber, Targhalline, Valente; Stengs, Carranza, Diarra. Twee middenvelders als centrale verdedigers. Lachwekkend in deze fase van de voorbereiding. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 14:04 schreef MMM het volgende:[..] Twee middenvelders als centrale verdedigers. Lachwekkend in deze fase van de voorbereiding. Jup. Op het middenveld en voorin hebben we wel wat smaken. Maar daar overduidelijk niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach. Weten ze tenminste wat te doen. Maar vind t oprecht goed dat ze niet voor zo maar iets gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste grote kans voor FC KƤsespƤtzle |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijna 1-0 voor KƤsespƤtzle |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
KƤsespƤtzle is de betere |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zerrouki wil graag ontslag op staande voet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker veldje ook voor de voorbereiding. Kan je zo maar weer een berg blessures opleveren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je ziet ook meteen waarom O21 t gewoon niet red Kansloze vlieggewichten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaoussou Diarra Zit wel wat in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben toch angstig dat v Persie ,het type spel wat hij wil er ( nog) niet in kan krijgen. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Nu staat Feyenoord weer achter met 1-0. Na het oefenduel tegen Cambuur wordt er op dit moment niet meer gewonnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|