|
|
VVout
|
|
|
Slory komt er toch wel aan hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 15:15 schreef piet de paler het volgende:Ik ben toch angstig dat v Persie ,het type spel wat hij wil er ( nog) niet in kan krijgen. Nee
VAN PERSIE OUT!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat zeg ik niet Maar het lijkt wel of ze het niet begrijpen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat ze simpelweg te weinig kwaliteit in t veld hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft is meer in balans |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je van de 1e wedstrijd en 2e een en ander samen pakt zal er tegen de volgende wedstrijd wel een basis staan toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja alleen achterin is echt een zorg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Over het geheel nog werk aan de winkel, zo wordt het EL. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die tweede wedstrijd was echt een training |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik denk ( masr hoop CL) dat dit ook het niveau tot nu toe is. De wedstrijd tegen die Turkjes komt veel te vroeg ! |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Waarom speel je überhaupt zo'n wedstrijd....ik begrijp het niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja omdat toen ze hem in laste ze beelen Mitchel en ook verwachting was trauner aan zou sluiten, anders hadden ze hem kenne skippen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu even Benfica Fenerbahçe bekijken oefenduel poosje tot ik beu ben
Even wat spelers bekijken en wat voor team die turken tegenwoordig hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu gaat het hard in hun eusebio cup, kan me herinneren wij er ook gespeeld hadden toen speelden wij zelfs met een c ploeg dacht ik
Laatste wedstrijd Benfica voor het komende week begint, 2-0 nu
Duidelijk de betere ook Benfica, szymanski komt er niet echt aan bij turken.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fener fans worden gek Zij hebben ook de problemen die wij hebben De wedstrijd tegen die zandbak bewoners die net een week in training waren verbloemde veel |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vechten zich nu wel goed terug tot 2-2, aardige spits wel die en-nesyri, maar echt heel erg goed allemaal kan ik ook niet zeggen, hoop strijd en vechtlust deze pot
Altijd wel veel kracht en sportschool geweld in dat turks voetbal met stevige gasten.
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar wordt wel tenminste goed veld gespeeld en uitzwaai pot voor Benfica dus wel beter om te aanschouwen dan 100 in dozijn oefenduels.
3-2 uiteindelijk Benfica En ook nog 4-2 laatste minuten.
|
|
|