BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 augustus 2025 - 22:24   quote  deeplink  
Nou, goede uitslagen voor zowel AZ als Utrecht. Die mogen in de return eigenlijk niet meer in de problemen komen. En dan is Nederland dicht bij 6 clubs in de league fase van een Europees toernooi.
bijft007
 bijft007 - donderdag 07 augustus 2025 - 22:26   quote  deeplink  
Leuk spelertje hoor zech, maar het mag allemaal nog en mag bij Utrecht nog wel meer fouten maken

Had er bij ons momenteel helemaal niet aan gekomen met het middenveld momenteel dus discussie doet er niet echt toe, zijn gewoon wat meer mannen allemaal hwang moder timber etc

Devies is krachtiger/sterker worden en meer intensiteit en slaap momenten eruit krijgen, Utrecht kan top voor hem en ons zijnšŸ‘

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2025 door bijft007 --
tomson
 tomson - donderdag 07 augustus 2025 - 22:27   quote  deeplink  
We zullen AZ en Utrecht nog hard genoeg nodig hebben voor de Europese puntjes.
DMD
 DMD - donderdag 07 augustus 2025 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2025 - 22:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Okay, maar je kijkt natuurlijk naar patronen. Dat geldt voor alle spelers. Zechiƫl is een talentvolle speler, maar het is denk ik goed voor hem als hij bij Utrecht zich een jaartje ontwikkeld. Niet zodat hij foutloos wordt. Maar dat hij wel iets meer ervaring en daardoor consistentie in zijn spel krijgt. Dat hielp Sauer ook. Bij NAC dan. En Zechiƫl heeft ook wel wat spelers voor zich bij Feyenoord natuurlijk. Dus je moet sowieso keuzes maken.
Ik ben nog steeds van mening dat Zechiƫl de ontbrekende schakel is voor op de 6 positie in ons elftal.

Iemand die altijd aangespeeld kan worden en zich in de drukte kan open draaien om het spel te verleggen is wat het elftal echt mist.

Ik vind Hwang geen 6 en Moder is een goede speler maar ook niet de speler die je als 6 in de drukte kan aanspelen als verdediger of keeper en zich dan even lekker open draait.

Je zag tegen Fenerbahce dat Wellenreuther alles lang moest spelen, omdat er geen opties waren om het middenveld aan te spelen.

We gaan uiteindelijk zien of dit hout snijdt dit jaar of dat het middenveld mij gaat verrassen dit seizoen, maar ik heb er een hard hoofd in.

Dat heeft niks te maken met negativiteit, maar wel met de patronen die ik nu al wedstrijden lang zie. Wanneer de tegenstander ook maar iets van druk zet dan is ons middenveld gewoonweg niet meer aanspeelbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2025 door DMD --
bijft007
 bijft007 - donderdag 07 augustus 2025 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2025 - 22:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Nou, goede uitslagen voor zowel AZ als Utrecht. Die mogen in de return eigenlijk niet meer in de problemen komen. En dan is Nederland dicht bij 6 clubs in de league fase van een Europees toernooi.
Zijn ook machtig veel voorronde wedstrijden trouwens voor ze, spelen ook 6 wedstrijden eer ze poule dan uiteindelijk gehaald hebben ofzo
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 augustus 2025 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2025 - 22:28 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van mening dat Zechiƫl de ontbrekende schakel is voor op de 6 positie in ons elftal.

Iemand die altijd aangespeeld kan worden en zich in de drukte kan open draaien om het spel te verleggen is wat het elftal echt mist.

Ik vind Hwang geen 6 en Moder is een goede speler maar ook niet de speler die je als 6 in de drukte kan aanspelen als verdediger of keeper en zich dan even lekker open draait.

Je zag tegen Fenerbahce dat Wellenreuther alles lang moest spelen, omdat er geen opties waren om het middenveld aan te spelen.

We gaan uiteindelijk zien of dit hout snijdt dit jaar of dat het middenveld mij gaat verrassen dit seizoen, maar ik heb er een hard hoofd in.

Dat heeft niks te maken met negativiteit, maar wel met de patronen die ik nu al wedstrijden lang zie. Wanneer de tegenstander ook maar iets van druk zet dan is ons middenveld gewoonweg niet meer aanspeelbaar.
Vond zelf dat het gisteren de eerste helft ruim een half uur wel aardig liep met Hwang daar, bij wie de opbouw veel begon. Halverwege had Fenerbahce een antwoord gevonden, toen ging het veel minder. Is over het algemeen nog wel een probleem. Ging vorig jaar ook zeker niet altijd goed. Denk wel dat Hwang en Targhalline en zouden moeten kunnen. Kan eventueel ook bij de trainer liggen natuurlijk, dat het tactisch niet altijd goed loopt.

Maar goed, we zien wel. Denk dat het hoe dan ook belangrijk is dat Zechiƫl veel speelt voor zijn ontwikkeling. Dat lukt nu bij Utrecht in ieder geval.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 augustus 2025 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2025 - 22:29 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Zijn ook machtig veel voorronde wedstrijden trouwens voor ze, spelen ook 6 wedstrijden eer ze poule dan uiteindelijk gehaald hebben ofzo
Jup. Hadden wij ook natuurlijk, toen we in de finale kwamen van de Conference League. Wel goede ervaring voor die teams denk ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

0.4875068