BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 augustus 2025 - 22:24   quote  deeplink  
Nou, goede uitslagen voor zowel AZ als Utrecht. Die mogen in de return eigenlijk niet meer in de problemen komen. En dan is Nederland dicht bij 6 clubs in de league fase van een Europees toernooi.
bijft007
 bijft007 - donderdag 07 augustus 2025 - 22:26   quote  deeplink  
Leuk spelertje hoor zech, maar het mag allemaal nog en mag bij Utrecht nog wel meer fouten maken

Had er bij ons momenteel helemaal niet aan gekomen met het middenveld momenteel dus discussie doet er niet echt toe, zijn gewoon wat meer mannen allemaal hwang moder timber etc

Devies is krachtiger/sterker worden en meer intensiteit en slaap momenten eruit krijgen, Utrecht kan top voor hem en ons zijn👍

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2025 door bijft007 --
tomson
 tomson - donderdag 07 augustus 2025 - 22:27   quote  deeplink  
We zullen AZ en Utrecht nog hard genoeg nodig hebben voor de Europese puntjes.
DMD
 DMD - donderdag 07 augustus 2025 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2025 - 22:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Okay, maar je kijkt natuurlijk naar patronen. Dat geldt voor alle spelers. Zechiël is een talentvolle speler, maar het is denk ik goed voor hem als hij bij Utrecht zich een jaartje ontwikkeld. Niet zodat hij foutloos wordt. Maar dat hij wel iets meer ervaring en daardoor consistentie in zijn spel krijgt. Dat hielp Sauer ook. Bij NAC dan. En Zechiël heeft ook wel wat spelers voor zich bij Feyenoord natuurlijk. Dus je moet sowieso keuzes maken.
Ik ben nog steeds van mening dat Zechiël de ontbrekende schakel is voor op de 6 positie in ons elftal.

Iemand die altijd aangespeeld kan worden en zich in de drukte kan open draaien om het spel te verleggen is wat het elftal echt mist.

Ik vind Hwang geen 6 en Moder is een goede speler maar ook niet de speler die je als 6 in de drukte kan aanspelen als verdediger of keeper en zich dan even lekker open draait.

Je zag tegen Fenerbahce dat Wellenreuther alles lang moest spelen, omdat er geen opties waren om het middenveld aan te spelen.

We gaan uiteindelijk zien of dit hout snijdt dit jaar of dat het middenveld mij gaat verrassen dit seizoen, maar ik heb er een hard hoofd in.

Dat heeft niks te maken met negativiteit, maar wel met de patronen die ik nu al wedstrijden lang zie. Wanneer de tegenstander ook maar iets van druk zet dan is ons middenveld gewoonweg niet meer aanspeelbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2025 door DMD --
bijft007
 bijft007 - donderdag 07 augustus 2025 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2025 - 22:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Nou, goede uitslagen voor zowel AZ als Utrecht. Die mogen in de return eigenlijk niet meer in de problemen komen. En dan is Nederland dicht bij 6 clubs in de league fase van een Europees toernooi.
Zijn ook machtig veel voorronde wedstrijden trouwens voor ze, spelen ook 6 wedstrijden eer ze poule dan uiteindelijk gehaald hebben ofzo
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 augustus 2025 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2025 - 22:28 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van mening dat Zechiël de ontbrekende schakel is voor op de 6 positie in ons elftal.

Iemand die altijd aangespeeld kan worden en zich in de drukte kan open draaien om het spel te verleggen is wat het elftal echt mist.

Ik vind Hwang geen 6 en Moder is een goede speler maar ook niet de speler die je als 6 in de drukte kan aanspelen als verdediger of keeper en zich dan even lekker open draait.

Je zag tegen Fenerbahce dat Wellenreuther alles lang moest spelen, omdat er geen opties waren om het middenveld aan te spelen.

We gaan uiteindelijk zien of dit hout snijdt dit jaar of dat het middenveld mij gaat verrassen dit seizoen, maar ik heb er een hard hoofd in.

Dat heeft niks te maken met negativiteit, maar wel met de patronen die ik nu al wedstrijden lang zie. Wanneer de tegenstander ook maar iets van druk zet dan is ons middenveld gewoonweg niet meer aanspeelbaar.
Vond zelf dat het gisteren de eerste helft ruim een half uur wel aardig liep met Hwang daar, bij wie de opbouw veel begon. Halverwege had Fenerbahce een antwoord gevonden, toen ging het veel minder. Is over het algemeen nog wel een probleem. Ging vorig jaar ook zeker niet altijd goed. Denk wel dat Hwang en Targhalline en zouden moeten kunnen. Kan eventueel ook bij de trainer liggen natuurlijk, dat het tactisch niet altijd goed loopt.

Maar goed, we zien wel. Denk dat het hoe dan ook belangrijk is dat Zechiël veel speelt voor zijn ontwikkeling. Dat lukt nu bij Utrecht in ieder geval.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 augustus 2025 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2025 - 22:29 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Zijn ook machtig veel voorronde wedstrijden trouwens voor ze, spelen ook 6 wedstrijden eer ze poule dan uiteindelijk gehaald hebben ofzo
Jup. Hadden wij ook natuurlijk, toen we in de finale kwamen van de Conference League. Wel goede ervaring voor die teams denk ik.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 08 augustus 2025 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2025 - 22:28 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik ben ook fan van Zechiel, maar het is goed dat hij een jaartje bij Utrecht rijpt. Ik ben het eens dat hij veel voetballende kwaliteiten bezit. De vraag is met welke intensiteit en op welk niveau hij deze op het moment kan aanwenden. Ik denk dat Zechiel een speler is die je niet te snel voor de leeuwen moet gooien. Laat hem zijn stappen maken en kijk hoe hij er volgend jaar voor staat.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 08 augustus 2025 - 13:04   quote  deeplink  
Ik denk gouden greep verhuur aan utreg, zet hij daar nu goeie stappen en wordt hij daar een man speelt hij volgend seizoen bij ons alsnog💪
tomson
 tomson - vrijdag 08 augustus 2025 - 18:46   quote  deeplink  
Nieuwe veld Volendam afgekeurd :
In de lengte 1 meter te kort..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 augustus 2025 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2025 - 18:46 schreef tomson het volgende:
Nieuwe veld Volendam afgekeurd :
In de lengte 1 meter te kort..
En dat is dan de minimale afmeting 😬
tomson
 tomson - vrijdag 08 augustus 2025 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2025 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En dat is dan de minimale afmeting 😬
Kolderieke toestand weer.
Daar zal uiteindelijk wel weer een peperduur adviesbureau aan de pas komen om te bepalen wie z'n schuld dit was 🤑
tomson
 tomson - vrijdag 08 augustus 2025 - 19:59   quote  deeplink  
Schakelprogammmaatje begint weer.
Lekker dat de bal weer rolt.
Hoe vaak kun je het woord weer zeggen in een paar posts..😳

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2025 door tomson --
VVout
 VVout - vrijdag 08 augustus 2025 - 20:09   quote  deeplink  
Kolderiek balletje bij de Graafschap.
VVout
 VVout - vrijdag 08 augustus 2025 - 20:14   quote  deeplink  
Lekker Den Bosch...
tomson
 tomson - vrijdag 08 augustus 2025 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2025 - 20:14 schreef VVout het volgende:
Lekker Den Bosch...
Altijd +1
VVout
 VVout - vrijdag 08 augustus 2025 - 20:37   quote  deeplink  
Neuzen onder druk 😁
VVout
 VVout - vrijdag 08 augustus 2025 - 20:41   quote  deeplink  
Zegt iemand dat wat Yannick Fereira Eduardo van Dordt? Kan er niets over terug vinden op transfermarkt.
tomson
 tomson - vrijdag 08 augustus 2025 - 20:56   quote  deeplink  
Schijnt iig bij Emmen gespeeld te hebben zeiden ze ?
VVout
 VVout - vrijdag 08 augustus 2025 - 21:31   quote  deeplink  
De kop van Jut!
VVout
 VVout - vrijdag 08 augustus 2025 - 21:42   quote  deeplink  
Haha, fijne 2-0 van die Bosche bollen.
tomson
 tomson - vrijdag 08 augustus 2025 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2025 - 21:42 schreef VVout het volgende:
Haha, fijne 2-0 van die Bosche bollen.
Altijd +2
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 augustus 2025 - 21:05   quote  deeplink  
Lucky van Bommel
tomson
 tomson - zaterdag 09 augustus 2025 - 21:08   quote  deeplink  
Unlucky Drommel
tomson
 tomson - zaterdag 09 augustus 2025 - 22:47   quote  deeplink  
PSV gaat gelijk weer los. Jezus Christus zelf maakte de 6-1 daar.
Terwijl Arnesen druk zat te lullen met Brands.
Die timmert weer prima aan de weg daar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 augustus 2025 - 22:49   quote  deeplink  
Qua doelsaldo hebben ze ook al direct een zaak gedaan. Maar goed, uiteindelijk krijgen ze ook maar 3 punten voor een overwinning.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 augustus 2025 - 22:52   quote  deeplink  
Sparta lekker naïef open huis
Overschatting
tomson
 tomson - zaterdag 09 augustus 2025 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2025 - 22:52 schreef Stylzz het volgende:
Sparta lekker naïef open huis
Overschatting
Je moet ze nog wel even maken he
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 augustus 2025 - 23:00   quote  deeplink  
T helpt als je spelers overspelen
tomson
 tomson - zaterdag 09 augustus 2025 - 23:06   quote  deeplink  
Dat zeker. En de keeper van de tegenstander ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 10:08   quote  deeplink  
De Nederlandse (sub)top lijkt steeds sterker te worden, maar onderin hebben een aantal clubs een vrije bedenkelijke selectie lijkt het. Met name de gepromoveerde ploegen. Zo'n Telstar gaat heel weinig punten pakken zou je zeggen. Tenzij er echt nog wat serieuze versterkingen bijkomen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 12:26   quote  deeplink  
PEC snel voor tegen Twente. Weer Oosting die tegen zijn vader scoort. Zerrouki en Van den Belt staan in de basis bij Twente.
bijft007
 bijft007 - zondag 10 augustus 2025 - 12:38   quote  deeplink  
Zit nu ook te kijken maar Hebben ze wel wat kwaliteit teruggehaald eigwnlijk na verkoop stein en vertrek sadilek en vlap, lijken zeker middenveld en aanvallend jasje uitgedaan te hebben nu

Werk aan de winkel voor dn directeur daar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 12:40   quote  deeplink  
Ze spelen geen Europees voetbal dit jaar, dus misschien dat het hier wel grotendeels bij blijft.
tomson
 tomson - zondag 10 augustus 2025 - 12:53   quote  deeplink  
Ik zag ergens dat in de voorspellingen van opta voor de eindstand PEC als 10e geklasseerd stond. Als je de eerste helft zo ziet is dat misschien geen toeval ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 12:54   quote  deeplink  
Ze zijn in ieder geval beter dan Twente tot nu toe.
bijft007
 bijft007 - zondag 10 augustus 2025 - 13:00   quote  deeplink  
Das waar ja, maar met deze selectie gaat het lastig tukkers worden wel europees te behalen vrees ik

En zelfs kans om er bij te blijven als ze niet oppassen zelfs want paar toppers voor ze weg die het verschil maakten en kan hard gaan

Dus ze moeten wel wat doen aanvallend om bij de top 6 te blijven, utreg en az de lachende clubs straks en een verassende club met pakweg nec erbij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 13:03   quote  deeplink  
Hun aanval is totaal niet goed genoeg inderdaad. Ze lijken nog een linksbuiten uit Scandinavië te halen voor een kleine 5 miljoen. Dat moet dan helpen. Maar zelfs dan... bovendien zijn ze dan wel door hun transferbudget heen zou je zeggen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 13:05   quote  deeplink  
Denk dat Utrecht en AZ een betere selectie hebben. Top 3 zou sowieso uit zicht moeten zijn. Dus dan is met de huidige stand van zaken een zesde plek wel redelijk maximaal normaal gesproken.
tomson
 tomson - zondag 10 augustus 2025 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2025 - 13:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Denk dat Utrecht en AZ een betere selectie hebben. Top 3 zou sowieso uit zicht moeten zijn. Dus dan is met de huidige stand van zaken een zesde plek wel redelijk maximaal normaal gesproken.
AZ / Utrecht betere selecties, maar met hun Europese verplichtingen gaan die selecties wel stukken zwaarder belast worden. AZ zakte afgelopen seizoen ook vrij vlot weg na de winterstop,terwijl Utrecht ons behoorlijk bijhield.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2025 - 13:12 schreef tomson het volgende:

[..]

AZ / Utrecht betere selecties, maar met hun Europese verplichtingen gaan die selecties wel stukken zwaarder belast worden. AZ zakte afgelopen seizoen ook vrij vlot weg na de winterstop,terwijl Utrecht ons behoorlijk bijhield.
Dat is wel waar ja. Zeker Utrecht is het niet gewend. Twente kan zich meer focussen op die ene wedstrijd die ze per week spelen. Maar goed, dan nog moet er wel wat bij. Je zou denken ook nog wel een spits. Of willen ze weer een heel seizoen met Van Wolfswinkel spelen? Die halverwege het seizoen 37 wordt? Of Lammers die altijd stuk is...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door T-FeYeN00rD --
bijft007
 bijft007 - zondag 10 augustus 2025 - 13:35   quote  deeplink  
Die Lammers zou je haast vergeten ja,, dat is wel pijnlijk voor een twente zachtjes aan want is met enige afstand hun grootverdiener in de selectie ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door bijft007 --
tomson
 tomson - zondag 10 augustus 2025 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2025 - 13:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat is wel waar ja. Zeker Utrecht is het niet gewend. Twente kan zich meer focussen op die ene wedstrijd die ze per week spelen. Maar goed, dan nog moet er wel wat bij. Je zou denken ook nog wel een spits. Of willen ze weer een heel seizoen met Van Wolfswinkel spelen? Die halverwege het seizoen 37 wordt? Of Lammers die altijd stuk is...
Het hele circus aan Van Wolfswinkel ophangen kunnen ze echt niet maken. Daar kom je gewoon niet mee weg.
Maar we weten hoe moeilijk het is om de juiste spits binnen te halen en hoe duur zekerheidjes zijn voor die positie. Zal wel weer in de laatste dagen zijn als de carrousel op volle toeren draait.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2025 - 13:36 schreef tomson het volgende:

[..]

Het hele circus aan Van Wolfswinkel ophangen kunnen ze echt niet maken. Daar kom je gewoon niet mee weg.
Maar we weten hoe moeilijk het is om de juiste spits binnen te halen en hoe duur zekerheidjes zijn voor die positie. Zal wel weer in de laatste dagen zijn als de carrousel op volle toeren draait.
Waarschijnlijk ja. Iets op huurbasis. Of misschien dat Carranza wat voor ze is...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 13:45   quote  deeplink  
Blijkbaar zijn we niet de enige met wat problemen achterin, kijkend naar de laatste linie die ze in Amsterdam opstellen vandaag. Dan helpt het ze wel dat ze geen voorrondes hoeven te spelen en thuis tegen de gedoodverfde nummer 18 spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door T-FeYeN00rD --
tomson
 tomson - zondag 10 augustus 2025 - 13:52   quote  deeplink  
En bij Telstar is die Marokkaan weg, die scoorde 80% van de goals.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 13:57   quote  deeplink  
Die zit nou bij NEC inderdaad. Ik verwacht dat Telstar regelmatig een pak slaag gaat krijgen. Te beginnen met vandaag. Maar we zullen zien, misschien zijn ze beter dan gedacht.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 13:59   quote  deeplink  
Zerrouki trok de lijn van zijn spel bij Feyenoord moeiteloos door bij Twente trouwens. Van den Belt werd halverwege al gewisseld.
tomson
 tomson - zondag 10 augustus 2025 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2025 - 13:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Zerrouki trok de lijn van zijn spel bij Feyenoord moeiteloos door bij Twente trouwens. Van den Belt werd halverwege al gewisseld.
Idd 100 % bevestiging dat we geen reet aan die 2 zouden hebben.
Wel grappig die nostalgische wissels : Eerst Vennegoor of Hesselink (heerlijk als je die naam bij buitenlandse commentatoren hoorde) en nou weer een Reiziger.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2025 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2025 - 14:06 schreef tomson het volgende:

[..]

Idd 100 % bevestiging dat we geen reet aan die 2 zouden hebben.
Wel grappig die nostalgische wissels : Eerst Vennegoor of Hesselink (heerlijk als je die naam bij buitenlandse commentatoren hoorde) en nou weer een Reiziger.
Wel mooi om te zien ja. Een nieuwe Van Persie is natuurlijk ook niet al te ver (meer) weg. En een Tomasson ook. Slory natuurlijk. En gisteren ook Van Hooijdonk bij NAC (die loopt al een tijdje in het professioneel voetbal rond natuurlijk) en Van Bommel bij PSV.

En er zijn er meer met een bekende achternaam die eraan komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

0.4891860