|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Joh, wacht nog wat langer. Dit had de 0-1 moeten zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En op de paal. Telstar al met 2-3 goede kansen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha.. El Kachati had 'm in de kruising gerost |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En dan scoort die engnek. Maar goed, redelijk voorspelbaar. Je moet als Telstar zijnde wel je eigen kansen benutten als je wat wil in zo'n wedstrijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krijg bij Weghorst idd walging. Al jaren en bij hun in het kwadraat. Telstar vind ik gewoon een leuk clubje. Geen pretenties, eredivisie is mooi kado. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat eigenlijk bizar was PSV wint 6-1 Maar de Xg was 1.7 vs 0.73
Vergelijk bij ons was t 2.38 vs 0.43 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2025 - 17:19 schreef Stylzz het volgende:Wat eigenlijk bizar was PSV wint 6-1 Maar de Xg was 1.7 vs 0.73 Vergelijk bij ons was t 2.38 vs 0.43 psv heeft 4 a 5 spelers die makkelijk een goal maken. Bij ons zijn dat er 2-3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liverpool ook nog lang niet op niveau |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door deoudehappel -- |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Psv heeft spelers gekocht die er veelal al meteen staan wij hebben spelers gekocht die potentie hebben (goedkoper zijn en bij succes heel erg veel in waarde kunnen stijgen en als ze tegenvallen betrekkelijk weinig in waarde dalen). Wij zijn door onze financiële situatie en de investeringen die we hebben gedaan in de organisatie dus voorzichtiger geweest dan PSV. Vandaar dus dit tijdelijke verschil. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Wordt een sensatie dit seizoen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha zit zojuist nog wat wedstrijden van dit weekend te bekijken, wat is die Drommel bizar slecht echt niet normaal
Bij 2-3 goals gewoon geblunderd of als zandzak in het doel, heeft hij dan echt helemaal niks geleerd bij psv van trainers vraag ik me dan af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima toch! Daarvoor dient dit!
Op tijd verlengen Dennis! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nog contract tot 28 zechiel, ik denk echt win win deze huur💪 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2025 - 20:13 schreef bijft007 het volgende:Haha zit zojuist nog wat wedstrijden van dit weekend te bekijken, wat is die Drommel bizar slecht echt niet normaal Bij 2-3 goals gewoon geblunderd of als zandzak in het doel, heeft hij dan echt helemaal niks geleerd bij psv van trainers vraag ik me dan af. Aan alles is te zien dat Drommel op latere leeftijd is gaan keepen. Waarschijnlijk door zijn lengte en de kans groter zou zijn dat hij het betaald voetbal zou halen.
Zijn keeperstechniek is echt om te huilen. Hij duikt 2 van de 3 keer met z'n buik richting de grond i.p.v richting het veld en het ziet er allemaal heel onbeholpen en slecht uit.
Een beetje keeperstrainer zou dit al langer in moeten hebben zien, bij Twente was het eigenlijk al zichtbaar dat deze jongen echt tekort komt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ al direct een rode kaart. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3-0 nemen ze mee uit de eerste wedstrijd, dus je zou zeggen dat het tegen een ploeg uit Liechtenstein geen probeem gaat zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
16 procent balbezit halverwege voor AZ, maar niet veel problemen. Utrecht ook niet trouwens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Garantie voor een draak van een wedstrijd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat is het ook. AZ wil niet en de tegenstander kan niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, Utrecht is nog wel aardig om te zien. Net de 1-0 afgekeurd vanwege hands. Bijna rust. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoe doet die het, eerste basisplek kans in lange tijd? Wel benieuwd naar, want als je zo geroemd wordt en nog steeds geen vast basis bent is er toch wel wat mis op je 22e denk ik wel eens
Zit vast tussen niet genoeg inhoud nog of vooralsnog echt een speler die wat extra brengt als invaller vooral nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Valt niets over te zeggen denk ik. AZ kreeg heel snel rood en schoot daarna alles weg. Nog steeds minder dan 20% balbezit. Maar goed, heb de wedstrijd vrij snel afgezet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oja, tja dan kun je als spits ook weinig teweeg brengen natuurlijk, ga iig nog niet mee met de vele meningen, eerst maar vast basisplek veroveren en het dan laten zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ won trouwens zelfs nog door penalty vlak voor tijd. 19% balbezit.
Utrecht 1-0 voor, na 3-1 vorige week. Met nog twintig minuten lijkt dat ook wel binnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb m lachwekkend op doel zien schieten en een paar keer makkelijk balverlies zien lijden 40e minuut gestopt met kijken |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Zechiël maakt in balbezit 2/3 keer de juiste keuze.
Nu ook gewoon een demarage van 40/50 meter, continue het overzicht bewaren en op het juiste moment met de juiste snelheid de bal meegeven aan de linksbuiten.
Het is echt enorm knap, wat hij nu al weken laat zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Utrecht 2-0. Tenzij er wat heel raar gebeurd is dat gedaan. Daarmee zijn ze 5de ploeg die verzekerd zijn van deelname aan de league fase van een van de 3 toernooien. Alleen AZ is nog niet zeker. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou fantastisch zijn utre en az poule fase halen, dan zou het zomaar punten sprokkelen kunnen zijn Europees. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is nodig ook. Want er valt nogal een seizoen weg |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Begreep het, dat is wel aardig naadje ja. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Misschien wel beter utrecht verliest straks om punten te snoepen, aangezien ze zoiezo minimaal conference league ingaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
21.00 Liverpool - Bournemouth, opening PL seizoen.
Te zien op ViaPlay TV, bij Ziggo op kanaal 13. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel de twee kutste zenders bij elkaar zeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gratis te bekijken, los van je vaste Ziggo tv-abonnement uiteraard. Dus ik klaag deze keer niet ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hey das een zap optie, thx :) Nu nog ff schakelkanaaltje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook Liverpool zo kijken, benieuwd hoe ze ervoor staan, wordt weer mooie maar loodzwaar seizoen in die competitie
Chelsea heb ik voor dit jaar als favoriet staan daar, maar het mooie is dat je net zo goed city Liverpool en Arsenal kunt zeggen, ben benieuwd💪
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Marseile ook zometeen, en voor wat het waard is paixao is er echt niet bij dus blijkbaar echt geblesseerd haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 - 20:52 schreef bijft007 het volgende:Marseile ook zometeen, en voor wat het waard is paixao is er echt niet bij dus blijkbaar echt geblesseerd haha Wie? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gigantisch drama natuurlijk. Vader van 3, net een week getrouwd en dan nog samen met z'n broertje ook. Pfff |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oei, Nee tuurlijk was dat geen Hands van Senesi😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hands. Is gewoon rood want doorgebroken speler |
|
|
|