|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Joh, wacht nog wat langer. Dit had de 0-1 moeten zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En op de paal. Telstar al met 2-3 goede kansen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha.. El Kachati had 'm in de kruising gerost |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En dan scoort die engnek. Maar goed, redelijk voorspelbaar. Je moet als Telstar zijnde wel je eigen kansen benutten als je wat wil in zo'n wedstrijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krijg bij Weghorst idd walging. Al jaren en bij hun in het kwadraat. Telstar vind ik gewoon een leuk clubje. Geen pretenties, eredivisie is mooi kado. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat eigenlijk bizar was PSV wint 6-1 Maar de Xg was 1.7 vs 0.73
Vergelijk bij ons was t 2.38 vs 0.43 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2025 - 17:19 schreef Stylzz het volgende:Wat eigenlijk bizar was PSV wint 6-1 Maar de Xg was 1.7 vs 0.73 Vergelijk bij ons was t 2.38 vs 0.43 psv heeft 4 a 5 spelers die makkelijk een goal maken. Bij ons zijn dat er 2-3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liverpool ook nog lang niet op niveau |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
š
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door deoudehappel -- |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Psv heeft spelers gekocht die er veelal al meteen staan wij hebben spelers gekocht die potentie hebben (goedkoper zijn en bij succes heel erg veel in waarde kunnen stijgen en als ze tegenvallen betrekkelijk weinig in waarde dalen). Wij zijn door onze financiƫle situatie en de investeringen die we hebben gedaan in de organisatie dus voorzichtiger geweest dan PSV. Vandaar dus dit tijdelijke verschil. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Wordt een sensatie dit seizoen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha zit zojuist nog wat wedstrijden van dit weekend te bekijken, wat is die Drommel bizar slecht echt niet normaal
Bij 2-3 goals gewoon geblunderd of als zandzak in het doel, heeft hij dan echt helemaal niks geleerd bij psv van trainers vraag ik me dan af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima toch! Daarvoor dient dit!
Op tijd verlengen Dennis! |
|
|