|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Deze keer een beetje pech voor Senesi. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede goal dit. Prima aanval. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Om het moment dat je denkt dat het min of meer gedaan is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Liverpool heeft het moeilijk. Sloop er in de loop van vorig seizoen ook al een beetje in. Dat ze vaker de controle kwijt raakte in de wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wow das echt niet best Uit Liverpool perspectief dan. Zoete wraak van die gozer, dat wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die gozert die scoort had hem ook nog af kunnen leggen. Wat Liverpool aan het doen is? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Fantastisch gedaan van die gozer, maar wel verdient, Liverpool echt vrij zwak al een tijdje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als succes dit seizoen niet zo vanzelfsprekend blijkt te zijn zal de media geen genade hebben. Arne heeft voor 400 miljoen geshopt 🤑 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha geweldig, uitgerekend Chiesa |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch blijkt wel als het weer moet, ze wel echt tandje erbij kunnen zetten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die heeft nog weinig klaargespeeld in Liverpool. Maar dit seizoen komen er misschien wat meer kansen voor hem.
Deze schiet ie heel aardig binnen in ieder geval.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch vond ik dat altijd wel een goede speler, wss Liverpool wel te hoog gegrepen maar had hem er graag bij gehad bij ons😄 Juve vond ik al een kut club voor hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Chiesa? Te vaak geblesseerd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Feit blijft dat ze het zwaar hebben en resultaten niet vanzelfsprekend zijn zoals het vorig seizoen vaak het geval was. Dat drama met Djota zal ook z'n sporen hebben getrokken. Kijk nou ... Salah scoort dus echt altijd in de eerste hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Chiesa vond ik altijd een goede speler ja. Ook bij Italië. Maar dat is er toch nooit helemaal uitgekomen. Ook vanwege blessures inderdaad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was een mooi potje om het PL seizoen mee te beginnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Goed vermaak inderdaad. Liverpool aanvallend nog steeds goed. Maar als ze regelmatig de controle blijven kwijtraken dan gaat het ze punten kosten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 - 22:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Goed vermaak inderdaad. Liverpool aanvallend nog steeds goed. Maar als ze regelmatig de controle blijven kwijtraken dan gaat het ze punten kosten. Ik ben benieuwd naar Frimpong in een vier mans verdediging. Ik ben benieuwd of hij verdedigend voldoende gaat zijn.
Nieuwkomers Frimpong, Kerkez en Wirtz vond ik ondermaats vandaag. Toch even wennen denk ik aan het tempo en niveau. Ekitike wel een hele goede speler.
En Liverpool kan nog wel wat aankopen gebruiken centraal achterin en de voorhoede. De zijkanten zijn, los van Gakpo en Salah, mager bezet. Las dat Ekitike ook een optie is voor links als Isak komt. Zou kunnen schelen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vond ze ook nog niet zo lekker er in zitten inderdaad, onwennig vooral, frimpong en kerkez wel twijfels bij vooraf voor bij een Liverpool met vooral aan de bal dominant voetbal, maar zeker Wirtz verwacht ik toch wel echt grote man daar te worden op termijn, mooi potje zo on mee te beginnen absoluut!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 - 23:00 schreef MMM het volgende:[..] Ik ben benieuwd naar Frimpong in een vier mans verdediging. Ik ben benieuwd of hij verdedigend voldoende gaat zijn. Nieuwkomers Frimpong, Kerkez en Wirtz vond ik ondermaats vandaag. Toch even wennen denk ik aan het tempo en niveau. Ekitike wel een hele goede speler. En Liverpool kan nog wel wat aankopen gebruiken centraal achterin en de voorhoede. De zijkanten zijn, los van Gakpo en Salah, mager bezet. Las dat Ekitike ook een optie is voor links als Isak komt. Zou kunnen schelen. Zonder Diaz en Jota missen ze wel wat opties op de flanken inderdaad. Centraal met de nieuwelingen juist misschien wat sterker. Zeker indien Isak komt.
En al die nieuwe jongens vond ik wat licht ogen. Frimpong nog de beste indruk. Maar voor zowel hem als Wirtz: de Bundesliga en de PL is toch anders. Kerkez die het wel gewend was, vond ik nog de minste. Al ging het eigenlijk mis toen hun vervangers erin kwamen. Dat omschakelen van Endo bijvoorbeeld leek ook nergens op. Dat was bij de 2-2 geloof ik.
Vandaag vond ik ook wel dat ze een controlerende speler op het middenveld misten. Daar speelt Gravenberch normaal wel natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|