|
|
MMM
|
|
|
Waarom zo’n scheidsrechter op een potje als dit.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 14:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Moet het wel flink tegenzitten, maar het is niet uitgesloten nee. Maar normaal gesproken zijn zeker de promovendi van dit jaar wel een stuk zwakker. Maar inderdaad, als je eenmaal in brede middenmoot terecht komt qua selectie en het loopt niet... Je zou zeggen dat Telstar met de selectie die ze hebben 18e worden en excelsior 17de.
Dan heb je nog Volendam, maar ik vraag me af of die een slechtere selectie hebben dan Twente. Dat zijn dan de promovendi.
Als je dan kijkt naar een PEC, Heracles, NAC, Sparta, Heerenveen & Groningen die normaal rond de plaatsen 10-15 spelen dan durf ik niet mijn hand in het vuur te steken dat Twente een betere selectie heeft dan al deze ploegen. Ik denk zelf maximaal gelijkwaardig.
Dus als het even tegen zit dan zou het me inderdaad niet verbazen dat het een horror seizoen wordt voor Twente.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Net buiten de Europese plekken, maar ze zullen nog wel wat doen laatste week vanuit de afvallers bak van clubs, evenals wij straks waarachijnlijk alleen dan weer wat betere namen en bij weer wat grotere clubs mag je vanuit gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plea is wel een tijdje uitgePlead denk ik |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ben je eindelijk in de 16 van PSV, bemoeit Zerrouki zich er weer mee 😆 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In een sprintwedstrijdje tussen hem, een slak en een schildpad komt hij als vijfde over de streep |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het werkt en het doet, daar ligt het deze pot niet aan bij tukkers, paar gerichte aankopen en kan misschien nog wat worden daar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is zo slecht van van Wolfswinkel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En dat is dan de routinier daar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Trouwens ook niet best als je spits uitvalt dat je dan Til moet brengen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hebben wij dat ook niet eens uit noodgreep gedaan met hem ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En klaar, uit het niets 0-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Balen, Tis gespeeld, zo Chelsea opzetten na de rust daar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gisteren Hartman met Burnley een 3-0 nederlaag als binnenkomer. Milambo met Brentford ook al met 3-0 achter halverwege. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En Sparta voor tegen Utrecht, ook niet echt verwacht. Vorige week compleet aan flarden gespeeld en nu dit.. Edit : Utrecht maakt 1-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker ja. PSV mist ook hun andere spits (Pepi), dus dan moet je toch wat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Meende me zoiets te herinneren ja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 13:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Juist. Dat. Ze doen t wel goed, maar worden ook regelmatig makkelijk uitgespeeld T is dat t veldspel van Ajax bedroevend is Tis dat, dat vergelijken met ons...
Slaat nergens op.
Zowiezo nooit.
Werken in Deventer is gewoon een WERELD van verschil als bij ons..
En dan suggereren dat die Boel t beter zou doen...
Hou toch op... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja, wel knap opzich gelijk basis milambo, maar nu 3-0 achter is niet lekker wel tegen een weer vrij sterk ntm forest, wel veel kwaliteit vertrokken daar bij Brentford wel hoor,
Verwacht Chelsea echt weer meegaan dingen titel daar, vorig jaar na Liverpool kon je al wel echt zien ze er dicht tegaan zaten, nu tegen het verassende Palace das geen eitje zeker ze 3 goeie basis spelers missen nog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van Wolfswinkel kan echt niet meer... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sparta Utrecht was interessanter. Bij Twente is het allang duidelijk wie de punten pakt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Over een klein uur United tegen Arsenal. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi affiche inderdaad, lijkt me dat United met wat premier league aankopen erbij stuk beter jaar zou moeten draaien, waar Arsenal zoiezo wel top 4-5 zal zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Arsenal zal wel op meer mikken dan dat. Die hopen nu ook eindelijk een topspits te hebben die ze dat laatste zetje kan geven voor de titel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zechiel niet meer de verlosser? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Speelde gewoon weer prima en laat vooralsnog meer zien dan wat er bij ons in de basis staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 16:59 schreef DMD het volgende:[..] Speelde gewoon weer prima en laat vooralsnog meer zien dan wat er bij ons in de basis staat. Je bedoelt slordige passing? Dat hebben we best wel hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 15:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Gisteren Hartman met Burnley een 3-0 nederlaag als binnenkomer. Milambo met Brentford ook al met 3-0 achter halverwege. Het is te hopen dat er een verkochte speler van ons in het buitenland eens slaagt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wieffer speelde een puike pot gisteren. Misschien wat tijd nodig gehad |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik heb nergens gezegd dat het de perfecte speler is. Als dit namelijk wel zo was, dan had hij niet bij Feyenoord gespeeld. Hij heeft tot nu toe veel en veel meer laten zien in een elftal wat kwalitatief zwakker zou moeten zijn dan elk van onze basis middenvelders.
Ik vind het een rare keuze om hem te verhuren, want het was vorig jaar al duidelijk dat Hwang g een 6 is en Moder ook niet. Je hebt nu dus een selectie met Targhalline die als 6 het beste uit de verf kan komen. Beleidsmatig kan ik dat niet begrijpen.
Ik begrijp dat dit een discussie is die ik niet zal winnen hoor, want het oordeel over Zechiël is op basis van een handjevol speelminuten vorig jaar al geveld.
Grappige is wel dat wanneer het geen speler van ons zou zijn geweest, we er 8 Miljoen voor zouden neerleggen volgend jaar net zoals met Timber & Zerrouki.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hoor. Zechiel volgend jaar 100% welkom en basisspeler bij ons. Maar nu inderdaad lekker dit soort mindere wedstrijden bij Utrecht spelen. Daar wordt hij veel beter van dan bij ons een invaller zijn. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 17:10 schreef DMD het volgende:[..] Ik heb nergens gezegd dat het de perfecte speler is. Als dit namelijk wel zo was, dan had hij niet bij Feyenoord gespeeld. Hij heeft tot nu toe veel en veel meer laten zien in een elftal wat kwalitatief zwakker zou moeten zijn dan elk van onze basis middenvelders. Ik vind het een rare keuze om hem te verhuren, want het was vorig jaar al duidelijk dat Hwang g een 6 is en Moder ook niet. Je hebt nu dus een selectie met Targhalline die als 6 het beste uit de verf kan komen. Beleidsmatig kan ik dat niet begrijpen. Ik begrijp dat dit een discussie is die ik niet zal winnen hoor, want het oordeel over Zechiël is op basis van een handjevol speelminuten vorig jaar al geveld. Grappige is wel dat wanneer het geen speler van ons zou zijn geweest, we er 8 Miljoen voor zouden neerleggen volgend jaar net zoals met Timber & Zerrouki. Je kunt voor alles en iedereen zo'n verhaal ophangen vanuit een negatieve visie.
Oordeel over een maand of 2, 3...
En vergelijk ons niet met GAEagles, als t je ff uitkomt.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Vandaag Hancko in actie :-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: United heeft een keepersprobleem |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En Lekkere en goeie pot nu op viaplay bezig met United Arsenal, eindelijk wat betere spelers gehaald United al spelend pl, stuk beter dan al die halve Nederlanders die ten Hag daar binnen bracht. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ja die zag er niet goed uit he |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor de rest gaat het vandaag niet onaardig |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel een lastpak eerste klas die mbeumo die vorig jaar bij Brentford zo goed deed, die andere cunha is ook geen verkeerde trouwens, bewezen spelers premier league is zoiezo goeie zet van zon club |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Milambo zakt enorm door het ijs.... velen dachten dat daar een fantastische voetballer is binnen gehaald. Helaas voor hun, is hij te vroeg gegaan, kan hij het tempo nog niet aan en zag je ook weer zijn tekortkomingen. Dat moet snel beter worden! |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Al met al, voor ons een prima weekend, ondanks het bedroevende niveau in onze wedstrijd. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Wieffer gaat het gewoon goed doen in de pl, vorig seizoen niet alles gespeeld ook ivm blessure Hartman zal met Burnley zware wedstrijden moeten spelen, als hij fit blijft en zich laat zien, komt er vanzelf een club die hoger in de pikorde staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2025 door Frobin1974 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
United verdiende wel meer, wel hoopvol voor dit seizoen dan drama afg jaar rechterijtje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 19:00 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Wieffer gaat het gewoon goed doen in de pl, vorig seizoen niet alles gespeeld ook ivm blessure Hartman zal met Burnley zware wedstrijden moeten spelen, als hij fit blijft en zich laat zien, komt er vanzelf een club die hoger in de pikorde staat. Dat vertelde hij al voordat hij een wedstrijd had gespeeld dat Burnley een tussenstap is . Lekkere binnenkomen zo voor hem. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Klopt. Strijd, man uitschakelen, mee opkomen, assistent afleveren, voorop gaan on de strijd. Allemaal facetten die hij kan waarmaken. Fit blijven en zijn vorm terug vinden, dat is in de eerste maand belangrijk voor hem. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 19:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat vertelde hij al voordat hij een wedstrijd had gespeeld dat Burnley een tussenstap is . Lekkere binnenkomen zo voor hem. Serieus joh ? Daar maak je vast veel vrienden mee daar. |
|
|
|