|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 18:57 schreef Frobin1974 het volgende:Milambo zakt enorm door het ijs.... velen dachten dat daar een fantastische voetballer is binnen gehaald. Helaas voor hun, is hij te vroeg gegaan, kan hij het tempo nog niet aan en zag je ook weer zijn tekortkomingen. Dat moet snel beter worden! Was er gewoon helemaal niet aan toe, wat bezielde die club om hem nu al over te vliegen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2025 - 18:58 schreef Frobin1974 het volgende:Al met al, voor ons een prima weekend, ondanks het bedroevende niveau in onze wedstrijd. Zeker een prima weekend! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zullen nog niet veel shirtjes verkocht worden met zijn naam erop. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoi allemaal ik ben een passant en ik heb niet zoveel met jullie cluppie 😆 Sow de tweede van NAC zat er echt lekker in.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gelukkig in nederland niet alleen onterechte var beslissingen met regels er zijn omtrend hands, zojuist ook 1 gezien premier league, schot op goal tegen bovenkant armen met armen tegen lichaam en pingel, ook niet terug gefloten door var.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waar dan ook ,dit zou overal moeten stoppen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fener mocht laatst in de box zelfs zijn hand uitsteken en we kregen geen pingel thuis. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Horror avond rangers in eigen huis,, alles vliegt er in voor brugge, 0-3 na 20 minuten bizar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De 0-1 was ook wel een bizar doelpunt. Het is notabene Rangers dat in de aanval is en dan houden ze zelf op met verdedigen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ze draaien het wel netjes om na de rust trouwens, 2-3 nu, edit 2-3 afgekeurd nu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Begin bij AZ.
Switchen naar Utrecht kan altijd nog |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tegenstander van Utrecht heeft niet (of nauwelijks?) een stadion. De wedstrijd van AZ zou inderdaad interessanter moeten zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 - 20:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tegenstander van Utrecht heeft niet (of nauwelijks?) een stadion. De wedstrijd van AZ zou inderdaad interessanter moeten zijn. Heel apart stadion inderdaad.
Nog in aanbouw/verbouw?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien ja... mogen ze wel doorbouwen dan. Kan me nauwelijks voorstellen dat ze hiermee het een Europees hoofdtoernooi in mogen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook even az kijken nu, aangezien dat enige pot is ergens om gaat nog, ze moeten nog Europees en poulefase halen
Utrecht al verzekerd dus winst of verlies doet er niet toe, beter dat ze verliezen waarschijnlijk omdat dat meer punten straks gaat of op kan opleveren in conference league.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoorde de commentator idd wat zeggen over een verbouwing in Mostar. Ook maar bij AZ beland btw.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slaapverwekkend vooralsnog bij AZ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Utrecht voor na een penalty. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ja houd nie over, ik weet niet of utrecht beter is om naar te kijken ook zon uit pot, maar ja die doet er dan weer minder toe wat ze doen, is al feest daar met Europees voetbal dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wedstrijd van Utrecht is wel wat interessanter tot nu toe. Maar ook niet heel veel. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ga denk ik wat anders doen van de keer, die tijd krijg ik ook niet meer terug haha
thuis duel van beiden wel aantrekkelijker om naar te kijken waarschijnlijk, nu tijd voor een goeie film op te zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zechiel kijk ik voor. Komt er eigenlijk totaal niet aan te pas |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wedstrijd is nu wel los. Al is het misschien ook al direct de beslissing. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik was net ff bij Utrecht. Zal je altijd zien :p |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel lekker ouderwets hoe de grasmat erbij ligt bij Utrecht, nu het daar zeiknat is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Doet me denken aan de amateurwedstrijden die ik zelf speelde als het regende.
Bal rolt op sommige plekken nauwelijks nog. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Utrecht ook 0-2. Zowel Utrecht als AZ lijken het wel voor elkaar te hebben richting de wedstrijd van volgende week. Die voor allebei dus thuis is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 - 21:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Utrecht ook 0-2. Zowel Utrecht als AZ lijken het wel voor elkaar richting de return. Die voor allbei ook thuis is. Niet te hard roepen hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, scheelde niet veel inderdaad... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Man man die bal loopt op een meter vast😆 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou de voorrondes voor de Nederlandse teams lopen voorspoeding. Tenzij er nog rare dingen gebeuren in de returns.
En over Feyenoord hebben we het dan maar even niet. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Is gewoon 90 minuten onderweg en continue in beweging.
Het is abnormaal hoe goed. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bayern doet het er in de openingswedstrijd van de bundesliga niet echt rustig aan. Tegen wat normaal gesproken een van de grote concurrenten zou moeten zijn. Geert is ook dit seizoen geen vaste basisspeler daar. Vandaag weer op de bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 augustus 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kamikaze opbouw bij City. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
So dan, Das wel heel ander begin zo van Tottenham waar ze vorig jaar ergens rechterijtje eindigden met overwinning op notmaliter 1 van de titel kandidaten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je voor de grap de samenvatting van Bayern eens bekijken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zojuist gezien🤤 niet meer normaal man, werden helemaal aan gruzelementen gespeeld dat Leipzig, keeper hield er zelfs nog aardig wat uit ook nog
Bied weinig hoop voor concurrenten van bayern waar ze al enorm oppermachtig zijn vele jaren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat vinden jullie van Carillo bij dordt tegen jong psv |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geen idee, teveel mooie andere potten om zoiets te bekijken om eerlijk te zijn😙
Paixao nog steeds niet terug van blessure zag ik, stuk zwaarder dan verwacht dus,, en basisplaats Hartman bij burnley
En milambo moet nu op zn beurt wachten na zn teleurstellende debuut wedstrijd
en ten Hag begint bijzonder slecht aan het seizoen bij leverkusen met gelijk een thuis nederlaag tegen hoffenheim
En uiteraard eredivisie go ahead Sparta nu bezig, 0-1 Sparta.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sparta begint te draaien..0-2 |
|
|
|