|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2025 - 18:58 schreef CobusIII het volgende:[..] Gek, ik had juist het tegenovergestelde idee. 020 komt moeilijk tot scoren, maar had 0% te vrezen van Heracles. Zie niet hoe wij zouden winnen van 020 op dit moment. overigens is 020 bepaald geen wonderploeg en zie ze niet bij de eerste 2 eindigen. Heracles is echt vreselijk matig. Ajax is lange ballen op weghorst en eronder komen. Geen idee, geen voetbal.
Wij kijken echt zo ontzettend kritisch naar onszelf. Echt alles wordt bekritiseerd. Onze supporters zijn dodelijk verwend met die goede jaren Slot.
Hopelijk worden we ooit weer realistisch |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2025 - 19:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Heracles is echt vreselijk matig. Ajax is lange ballen op weghorst en eronder komen. Geen idee, geen voetbal. Wij kijken echt zo ontzettend kritisch naar onszelf. Echt alles wordt bekritiseerd. Onze supporters zijn dodelijk verwend met die goede jaren Slot. Hopelijk worden we ooit weer realistisch Het voetbal houdt niet over bij ons op dit moment. Wij hebben 2 van de zwakste broeders gehad. Dat viel niet mee, gelukkig wel 6 punten. Ik zie nu een 3-4 tal clubs die qua voetbal al wat verder zijn dan wij. Ook die clubs moeten spelers inpassen en zijn spelers kwijtgeraakt. Dat we verwend zijn geraakt onder Slot is waar ook al was dat niet altijd fantastisch voetbal, maar hij haalde wel het maximale uit een selectie en zijn spel was herkenbaar. Daar lopen meer trainers van rond. Wij kiezen voor een experiment. Dat snap ik niet zo goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geloof niet dat t een experiment is en dat de staf een duidelijk beeld voor ogen heeft waar t heen moet. En ook dat we daar nog niet zijn. En ik zelf heb in twee wedstrijden gezien dat de wedstrijd gekanteld werd door een omzetting van uit de staf. En ook dat er bij vlagen wel goed voetbal inzit.
De meeste teams die je nu goed ziet voetballen zijn bijna volledig in tact gebleven. Kijk naar Eagles. Geen schim meer van wat t was.
Maar goed. Ik laat me verrassen. Ik denk dat we gewoon Sparta met nul punten terug naar de kleedkamer sturen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
NEC weer indrukwekkend vanmiddag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zal voorlopig wel meedraaien boven in. Totdat er blessures komen , volgens mij een smalle selectie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ze hebben ook nog niet een uitdagend programma gehad. Maar ze zijn sterk begonnen inderdaad. Wel een ploeg die bijvoorbeeld boven Twente kan eindigen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker leuk voor ze. Alleen Heracles, Excelsior en NAC spelen tegen dit soort ploegen veel aanvallender. Dus als je dan de betere bent, lijkt het ook meteen heel goed.
Gun t NEC wel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2025 - 18:31 schreef Stylzz het volgende:Ik heb een groot gedeelte va. Ajax Heracles gekeken Ik denk dat ons voetbal gelukkig minder slecht is Wat een mafketel ook die Weghorst als je zo uit je dak gaat als je scoort tegen Heracles, nadat erzoveel verprutst is 🤣 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Valt wel te verklaren hoor, veel gras eten doet dat met je brein😛 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Op papier Een topper vanavond mannen in premier league! Newcastle Liverpool |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gravenberch direct met een aardige zaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Szoboszlai als rechtsback wel een dingetje natuurlijk.
Frimpong geblesseerd en Bradley net terug van een blessure volgens mij.
Centraal achterin zouden ze nog wel wat mogen halen. Gomez is niet goed genoeg, Leoni wel pas gehaald natuurlijk.
Voorin moet ook nog wat bij. Mogelijk Isak |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Scheids op de hand van Newcastle zeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waanzinnig shirt trouwens van Liverpool, eindelijk weer terug bij Adidas.
Straalt zoveel klasse uit |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Newcastle etc zijn wel clubs waar je zomaar punten jan verspelen want is geen rottige niveau allemaal, goede testcase voor de kampioen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Newcastle eerste 30 minuten dominant. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liverpool heel slordig aan de bal. Newcastle de bovenliggende partij |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Goeie dag daarom, lekker goaltje Gravenberch |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Knap geschoten. Tegen de verhoudingen in, maar prima goal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoppaaaaa. Uit het niets, 0-1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wirtz moet wel echt enorm wennen zo lijkt het.
Vorige week tegen Bournemouth al zwak en nu ook aan de bal weer erg matig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die refcam is wel grappig. Kan soms unieke beelden opleveren. Nou nog een manier vinden het beeld te stabiliseren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2025 - 21:39 schreef MMM het volgende:Wirtz moet wel echt enorm wennen zo lijkt het. Vorige week tegen Bournemouth al zwak en nu ook aan de bal weer erg matig Die spits heeft ook nog wat moeite met de snelheid waarmee hij de bal moet behandelen. Ook uit de bundesliga. Frimpong vorige wedstrijd soms hetzelfde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit gaat rood worden. Smerig zeg |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Domme overtreding zeg. Typisch een aanvaller die teveel wil doen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nogal, mag hopen dat ze dat uitspreken van beslissing voor een stadion in nederland niet ervan komt hoor, zit nmk niet zo te wachten op guzubuyuk die zn muil open trekt haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2025 - 21:50 schreef bijft007 het volgende:Nogal, mag hopen dat ze dat uitspreken van beslissing voor een stadion in nederland niet ervan komt hoor, zit nmk niet zo te wachten op guzubuyuk die zn muil open trekt haha Was dat niet al eens 1 of 2x gebeurd. Bij wijze van proef? Vorig seizoen oid? De beker misschien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
O echt joh naja Vind het eigenlijk überhaupt niet zon toevoeging eigenlijk hoor,, meestal kun je wel zien of iets tegen het randje of erover aanzit en dus je iets anders kan verwachten met de var die meekijkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Commentator wat een dweil. Die gaat van Newcastle dook al voor de armen erbij kwamen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wordt het toch nog spannend? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat die aan het doen was inderdaad? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kerkez..
Weer een aankoop die nog niet rendeert |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Escape Newcastle, en eigenlijk niet onverdiend met 10 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0-2 voor en dat dan nog weggeven tegen 10 man is heel zwak.
Sowieso geen moment de bovenliggende partij geweest, ook niet met een man meer |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk gun je het ze ook wel na zo machtig veel inzet met goeie support erbij vanaf de tribune |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat een aanval zeg. Liverpool wint alsnog. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet te geloven, maar ze flikken het weer, en juist weer een invaller en wel 1 die piep is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Arne heeft een gouden pik.
16 jarig ventje die de winnende maakt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schitterend. Perfectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zondag 17.30 Liverpool - Arsenal |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zal dan beter moet worden. Liverpool is zeker niet zo stabiel als ze waren. Dit kondigde zich al in de laatste maanden van vorig seizoen aan. En de nieuwelingen hebben dan ook nog eens duidelijk tijd nodig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En wij maar zeuren als iemand uit de jeugd nog te jong is voor het 1e |
|
|
|