|
|
tomson
|
|
|
quote: Affijn doe nog maar een keer Edit : afgekeurd...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die trekken dit nog wel recht maar het sjacherijn druipt er vanaf. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Al vaker gezegd, maar Telstar heeft echt een goede trainer. Die wordt ook echt de volgende toptrainer in NL, daar ben ik nog steeds van overtuigd.
De tussenstand is verrassend, maar het zit voetballend gewoon echt heel goed in elkaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 20:41 schreef DMD het volgende:Al vaker gezegd, maar Telstar heeft echt een goede trainer. Die wordt ook echt de volgende toptrainer in NL, daar ben ik nog steeds van overtuigd. De tussenstand is verrassend, maar het zit voetballend gewoon echt heel goed in elkaar. Hij zei dat hun bus al voor het stadion geparkeerd stond, dat ze daar dus niet aan gingen doen. Dan ben je imo een klasbak hahaha |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 20:46 schreef tomson het volgende:[..] Hij zei dat hun bus al voor het stadion geparkeerd stond, dat ze daar dus niet aan gingen doen. Dan ben je imo een klasbak hahaha Ja heeft leuke teksten en een heel positieve en leuke uitstraling. Ik verwacht dat de spelers ook met hem weglopen.
Hij laat dat team dingen doen wat eigenlijk gewoon niet kan. Vorig jaar uit het niets de playoffs gehaald en dan promoveren zou met die selectie eigenlijk niet moeten kunnen.
De eerste wedstrijden dit seizoen laten ze ook voetbal zien wat met zo een selectie eigenlijk buiten het bereik moet liggen.
Als je puur naar de spelers kijkt en je zegt dat ze middenmoot/onderkant KKD spelen, dan zou niemand daar raar op van kijken.
Je ziet wel vaker een promotiebounce waar gepromoveerde teams de positiveit van promoveren mee kunnen nemen in de eerste wedstrijden van het seizoen en op strijd en intensiteit de punten pakken. Telstar doet het compleet anders en speelt gewoon verzorgd voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lol....petje af voor Telstar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zooooo hey, ni normaal, top! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV is verdedigend onverminderd kwetsbaar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Koeman keept ook een dijk van een pot |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die is echt aan een hele goeie reeks bezig hoor, ook zn voetballende kwaliteiten als keeper vallen enorm op, wat een pre is voor nlse topclubs om op te bouwen of voor plan b
kan dus best is onverwachte interesante optie zijn voor bv top 3 al kijk ik niet vaak telstar natuurlijk dus weet niet hoe hij langere tijd is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het zijn uitslagen die je beweegt zelf heel goed je best te gaan doen morgen, mag ik hopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
+1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 21:38 schreef bijft007 het volgende:Die is echt aan een hele goeie reeks bezig hoor, ook zn voetballende kwaliteiten als keeper vallen enorm op, wat een pre is voor nlse topclubs om op te bouwen of voor plan b kan dus best is onverwachte interesante optie zijn voor bv top 3 al kijk ik niet vaak telstar natuurlijk dus weet niet hoe hij langere tijd is. Dat is nou de zwakke plek van het elftal.
Heeft een goede trap, maar is geen "goede" keeper.
Slechtere uitvoering van Drommel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een leerzaam avondje geweest. Hopen dat de vloek van de falende concurrentie morgen niet weer toeslaat,Sparta is tenslotte in goede doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Best een blamage van beide teams |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 21:44 schreef DMD het volgende:[..] Dat is nou de zwakke plek van het elftal. Heeft een goede trap, maar is geen "goede" keeper. Slechtere uitvoering van Drommel. Ok haha, niks gezegd dan. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik kijk ook graag KKD ;).
Die trainer is echt de ster van het elftal.
Ik hoop eigenlijk dat hij ons traint z.s.m. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was begin deze pot film gaan kijken eerlijk gezegd, omdat ik vanuit ging walk over ging worden, zag ik tussenstand 0-1, en na film even afkijken, dit zijn de betere verrassingen niet normaal. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 21:47 schreef tomson het volgende:Een leerzaam avondje geweest. Hopen dat de vloek van de falende concurrentie morgen niet weer toeslaat,Sparta is tenslotte in goede doen. Ja dat was ook mijn gedachte.
In t verleden te vaak niet geprofiteerd van puntenverlies anderen.
Nu wel dus hopelijk πππ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 21:58 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja dat was ook mijn gedachte. In t verleden te vaak niet geprofiteerd van puntenverlies anderen. Nu wel dus hopelijk πππ Was wel vermakelijk iig. Nu wij nog winnen dan is t een TOP weekend |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente heeft nog flink moeite met 10 man van Excelsior. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar die zijn toch heel slecht? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Twente ? Het gaat er steeds meer op lijken idd. Wij kregen het ook niet kado daar trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee Excelsior. Super slecht Rolt iedereen op met 4-0 Schande wat wij deden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zerrouki dacht laat maar lopen
0-1. Mooie goal |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jezus die zerrouki dan als een paspop de duel in, niks meer van over lijkt het. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dit is altijd wat Zerrouki is geweest.
Het grooste probleem van Zerrouki is dat je hem maar 1x voorbij hoeft en dan ben je hem kwijt.
Dat is nogal een eigenschap die je absoluut NIET wilt hebben in je nummer 6. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Twente heeft hele grote problemen. Hele slechte selectie.
NEC won 5-0 van Excelsior en Utrecht 4-1. Excelsior zit met een spits zonder contract..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die staat volgend jaar weer voor onze neus. Contract tot 2027 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijzondere Eredivisie avond. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 22:47 schreef MMM het volgende:[..] Twente heeft hele grote problemen. Hele slechte selectie. NEC won 5-0 van Excelsior en Utrecht 4-1. Excelsior zit met een spits zonder contract.. Die zouden echt zomaar kunnen degraderen.
Als je de selectie ziet en die afzet tegen alles wat boven plaats 17-18 staat dan is dat niet "beter" dan die elftallen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Genoten van Telstar. Zij durven passes tussendoor te geven de anderen ploegen niet durven te geven. Een goede trainer is goud waard. In Eindhoven wisten ze niet wat hun overkwam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 22:47 schreef MMM het volgende:[..] Twente heeft hele grote problemen. Hele slechte selectie. NEC won 5-0 van Excelsior en Utrecht 4-1. Excelsior zit met een spits zonder contract.. Allebei thuis. Maar goed. Feyenoord is kut. Iedereen is goed hoera |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een bizarre uitslagen in de ED... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat maakt dat uit?
Jij zegt met sarcasme βExcelsior, rolt iedereen opβ.
Nou dat is in twee van de vier potjes gebeurd. Zegt dus meer over Feyenoord en Twente. Want Excelsior loopt niet over van kwaliteit, krappe selectie ook.
Waarbij Twente wel echt een serieus selectieprobleem heeft. Noorse buitenspeler viel wel aardig in daar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je vergeet net welke spelbedoeling een Excelsior tegen ons of een Twente speelt. Uit en thuis in dat kleine stadion is ook een enorm verschil Ik zeg allee. Dat 6 punten in 2 wedstrijden, waar voetballend nog veel te winnen is, dan juist helemaal niet negatief is. Kijk naar programma Ajax. Dan is dat ze nu al zo veel puntverlies hebben eigenlijk een schande |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 09:04 schreef Stylzz het volgende:Je vergeet net welke spelbedoeling een Excelsior tegen ons of een Twente speelt. Uit en thuis in dat kleine stadion is ook een enorm verschil Ik zeg allee. Dat 6 punten in 2 wedstrijden, waar voetballend nog veel te winnen is, dan juist helemaal niet negatief is. Kijk naar programma Ajax. Dan is dat ze nu al zo veel puntverlies hebben eigenlijk een schande Tegen ons speelde Excelsior best wel gedurfd met hoog druk zetten. Echter onmogelijk 90 minuten vol te houden voor dat soort ploegen.
Verder met je eens hoor. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het vertrek van de jong is toch wel een aderlating voor psv. Ik denk dat het onderschat wordt. Geen leider meer in het veld en niemand meer die voorop in de strijd gaat. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eens hoor, maar puur voetballend stak Vooral Tillman bij hun er echt bovenuit, was ook net periode hij er niet bij was afgelopen jaar ze mindere periode kenden
maar goed misschien hebben ze straks met hun aankopen en die wanner wel weer echt een lopende machine voor in eredivisie, over paar weken is even bekijken hoe de verwachte top 4 ervoor staat en indruk maakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zekers maar ook interessant voor ons want als nec verliest kunnen we met wedstrijd minder dan de rest aan kop komen, wat voor het vertrouwen en gevoel lekker is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2025 - 13:08 schreef bijft007 het volgende:Zekers maar ook interessant voor ons want als nec verliest kunnen we met wedstrijd minder dan de rest aan kop komen, wat voor het vertrouwen en gevoel lekker is. Kan me niet voorstellen dat dit de eindstand is |
|
|
|