|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja volgens regels kun je hem geven, maar vind het zulke situaties altijd te licht aangezien pingels voor 95 procent n goal is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Affluiten maar, 1-1 mooie eindstand. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 15:11 schreef bijft007 het volgende:Tja volgens regels kun je hem geven, maar vind het zulke situaties altijd te licht aangezien pingels voor 95 procent n goal is. Zou zelf vaker een indirecte vrije trap willen zien in de 16. Zeker als er geen gevaar is voorkomen met de overtreding. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 15:11 schreef bijft007 het volgende:Tja volgens regels kun je hem geven, maar vind het zulke situaties altijd te licht aangezien pingels voor 95 procent n goal is. Ik had het idee dat ie heel heel graag naar de grond ging ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 15:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zou zelf vaker een indirecte vrije trap willen zien in de 16. Zeker als er geen gevaar is voorkomen met de overtreding. Volgens de regels kun je maar hoor weinig zaken een indirecte vrije trap geven |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Bommel had ik graag bij ons aan de linkerkant gezien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In plaats van Sauer? Ik niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat klopt inderdaad ja. Bedoelde dan ook dat ik de regels op dat gebied graag zie veranderen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Bommel gaat de revalidatie in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bah van Bommel. Dat ziet er niet goed uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 15:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Duw was niet veel inderdaad. Ik keek vooral naar de voeten. Ik denk dat het wel een overtreding was. Zeker omdat er niets van bal bij zit. Neigde ik ook naar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat ziet er zeker niet goed uit. Ook wel een jongen die al de nodige blessures heeft gehad natuurlijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Net nu je het zei ar, zie je toevallig ook graag nog meer spelers van psv of Ajax bij ons๐
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gevalletje niet gemaakt voor topsport. Qua lichaam |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zakt gewoon door zijn knie heen Minimaal flink verrekte kniebanden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel triest hoor, weet niet zo wat er nu gebeurde, net koffie wezen halen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee Sauer erachter op die positie ๐ |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een kutwedstrijd eigenlijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weinig aan voor wat een topper moet zijn ook wel eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Twee clubs totaal uit vorm.
Mooi om te zien toch!
Denk ik... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jammer dat ze niet allebei kunnen verliezen he |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De kijker verliest ook al |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Luuk de Jong zou er al vijf in hebben liggen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gelukkig begint om 4 uur onze voorbeschouwing |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind het wel een interessant potje. Tweede helft gebeurd er over en weer voldoende |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeker leuker na rust |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ik dit zie, begrijp ik dat je afgedroogd wordt in de CL |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was wel n beste aanval van Ajax 5 minuten geleden vond ik, voor de rest allemaal zozo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Psv levert aan de lopende band de bal in, echt bizar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boscagli vond ik verdedigend geen kanjer. Maar PSV lijkt zonder hem wel een jasje uit te hebben gedaan. Verder is de achterhoede en middenveld nog vrijwel hetzelfde.
Het ligt enorm open zo nu en dan achterin |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopelijk gaan wij het beter doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV heeft er best een aantal die een burgertje minder mogen eten |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 16:04 schreef MMM het volgende:Boscagli vond ik verdedigend geen kanjer. Maar PSV lijkt zonder hem wel een jasje uit te hebben gedaan. Verder is de achterhoede en middenveld nog vrijwel hetzelfde. Het ligt enorm open zo nu en dan achterin Ja was opbouwend echt zeker van meerwaarde daar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Opbouwend zeker. Maar verdedigend?
Maar juist verdedigend lijkt PSV minder. Misschien toch ook de ervaring en leiderschap die ze missen van Boscagli. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Verdedigend minder inderdaad, maar in combi met flamingo/schouten goeie combi en losten ze elkaars zwakten goed op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Net weer, de bal kwijt midden in de opbouw. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Schouten zit te bouten wat slecht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vind ik nog het belangrijkste ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Neuzen tweede helft beter dan PSV. Aardig wat kansen ook |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pfoe wat heet, psv stelt weer enorm teleur.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zou zeggen minder slecht |
|
|
|