|
|
tomson
|
|
|
quote: Terwijl ze toch ook wel wat sterkhouders missen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
AZ nog steeds heel veel moeite om mee te komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Best een aardig team desondanks ja. Vermakelijke wedstrijden ook vaak dit seizoen. Hoop goals. Voor en tegen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 13:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Best een aardig team desondanks ja. Vermakelijke wedstrijden ook vaak dit seizoen. Hoop goals. Voor en tegen. Eens. Trainer is ook een grote factor hierin he. Heeft een super offensieve spelopvatting. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Totaal onnodige gelijkmaker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Echt hoe vaak AZ wordt gespaard door de scheidsrechters is bizar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Terecht. NEC sterker over de hele wedstrijd gezien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zolang ze die kazen maar smelten... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Liep al compleet opgefokt rond voor de 2-1. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nou loopt hij al snel opgefokt rond als het tegenzit, vind ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: T is idd een temperamentvol ventje. Misschien wel compensatie voor zn lengte 😆 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Europees gaat de Eagles lelijk opbreken dit seizoen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Utrecht heeft inmiddels ook al de nodige punten laten liggen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Joh die was ik helemaal vergeten, das waar die speelden natuurlijk ook om half 3.. Maar als Telstar dit wint duwen ze Excelsior op een degradatie, en Heerenveen op een playoff plek |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heel vermakelijke pot voetbal. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi om te zien dat Santi vast basis is afg tig wedstrijden, goeie goal vorige week, ervoor veel pech met buitenspel goals, het enige wat hij nog moet doen is meer doelpunten maken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat een verhaal en wat een doelpunt ook die laatste. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Marseille - 020 Bayer Leverkusen - PSV Feyenoord - Aston Villa SK Brann - FC Utrecht Panathinaikos - Go Ahead Eagles AEK Larnaca - AZ
Dat worden weer niet veel punten voor de coëfficiënten. PSV en Feyenoord lastige tegenstanders. 020 niet sterk genoeg voor Marseille vermoed ik. Go Ahead gaat helemaal niks winnen denk ik.
FC Utrecht en AZ moeten de punten pakken deze speelronde?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat wij minimaal kunnen gelijkspelen. Vind de vrees voor een team die bijna onderaan de premier league staat, en die volgens de stats eigenlijk nog lager had moeten staan, wel erg buiten proportie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Seizoen is nog vroeg en wel de nummer 6 van vorig jaar. We hoeven zeker niet kansloos te zijn. Maar het het is normaal gesproken wel een van de betere ploegen in de EL. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2025 - 11:06 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat wij minimaal kunnen gelijkspelen. Vind de vrees voor een team die bijna onderaan de premier league staat, en die volgens de stats eigenlijk nog lager had moeten staan, wel erg buiten proportie. Laatate wedstrijd van villa was goed....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou eigenlijk viel dat ook wel mee En dat was Fulham..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Aan de ene kant hoop ik op een oorwassing voor 020 en pisvee. Maar aan de andere kant zijn het wel Nederlandse ploegen. Wat is jullie gevoel hierover ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoop dat ze finaal ingemaakt worden ,dat het 1 grote slijtage slag word |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja meestal wat je hunnie gunt krijg je dan rechtstreeks terug😂 Maar als ik op internet kijkt gunnen zij ons ook steeds minder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is me om het even. Zou het wel leuk vinden als Paixao speelt en hij het goed doet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2025 - 18:27 schreef piet de paler het volgende:Aan de ene kant hoop ik op een oorwassing voor 020 en pisvee. Maar aan de andere kant zijn het wel Nederlandse ploegen. Wat is jullie gevoel hierover ? 5x Paixao aub.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Belgen gaan wel lekker zeg Europees.
Brugge momenteel 0-1 voor bij Atalanta. Knap.
Gigantisch probleem voor de Eredivisie als het zo door gaat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We zitten op zeker in de shit. Het is alleen de vraag op wat voor termijn de shit te hoog komt te staan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus gewoon landskampioen worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2025 - 19:54 schreef MMM het volgende:Die Belgen gaan wel lekker zeg Europees. Brugge momenteel 0-1 voor bij Atalanta. Knap. Gigantisch probleem voor de Eredivisie als het zo door gaat. Atalanta 2-1 inmiddels. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Hup Marseille!!!
Lekker verliezen hopelijk dat srinkvolk uit de poel des verderfs, het liefst met 10 á 15 zeer langdurige blessures die achteraf niet te genezen zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2025 door Frobin1974 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2025 - 20:51 schreef Frobin1974 het volgende:Hup Marseille!!! Lekker verliezen hopelijk dat srinkvolk uit de poel des verderfs, het liefst met 10 á 15 zeer langdurige blessures die achteraf niet te genezen zijn. Wat dachie,hup Marseille was een beetje karig ? 😆 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FCK AJAKS😂 Dat spandoek |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2025 - 20:51 schreef Frobin1974 het volgende:Hup Marseille!!! Lekker verliezen hopelijk dat srinkvolk uit de poel des verderfs, het liefst met 10 á 15 zeer langdurige blessures die achteraf niet te genezen zijn. Hoppaaaaaaa |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM