|
|
VVout
|
|
|
Doet Linsen prima, Zoekie onder het gras spelen :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt Geweldige wedstrijd net gezien premier league, crystal Palace-bournemouth🥳 Mooi potje voor match of the day!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zit ze ook niet mee bij NEC. Zitten een partij te trekken en te duwen die Duitsers en valt al 2 gelukkig binnen , buiten dat de kansen voor NEC. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Viel vorig seizoen bij Telstar ook al zo op. Vooral omdat ze m bij de amateurs weggedrukt hadden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 - 18:11 schreef tomson het volgende:[..] Viel vorig seizoen bij Telstar ook al zo op. Vooral omdat ze m bij de amateurs weggedrukt hadden Zeker. In de playoffs ook een belangrijke rol. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mag ook wel rood zijn voor Pröpper, erg opzichtig en onsportief! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook wel erg lekker subtop potje nec-twente zo te zien, erg aan elkaar gewaagd ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vanavond sws nog wat interessante potjes he. PSV - Go Ahead en Ajax -AZ , ik heb er wel zin an |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep, zeker verwacht ik Ajax-az wel wat van in ons voordeel,, helaas is Clasie er niet bij en dat is in het verleden groot gemis gebleken
Moet ook zeggen dat az overal best prima team heeft maar qua breedte materiaal doen ze gelijk jasje uit vaak. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Net geen pingel toch, dacht ik? Is er ook net buiten lijkt me
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een schandalige penalty voor Twente.
Chery doet NIETS met die arm |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's toch geen pingel wordt volle bak aangeschoten en buiten de box. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zijn er hier 3 over eens zie ik! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja, ik ga er vanuit zulke altijd, hoe lullig ook pingels zijn, en zeker in nederland, maar leek me erbuiten waar hij hem raakte maar goed😚
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schaf de VAR toch af. Wat een fiasco.
Als je hier niet ingrijpt als je VAR bent, moet je vanavond nog ontslagen worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En dan stipt na 5 minuten blessuretijd affluiten terwijl het penaltymoment al twee minuten duurde haha.
Wat een triest niveau qua arbitrage hebben we toch. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo, nu ff sprintrace kijken in Austin. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prima start, Norris en Piastri douchen :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook eens, NEC een oor aangehaald. PSV gaat verder waar ze gebleven waren, ook met Til in de spits. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik lach me kapot als Max die achterstand nog goedmaakt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoop een een spetterende eindstrijd, waar ze alle drie bij elkaar komen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Zou wat zijn maar toch haast onmogelijk gezien de punten hij moet inhalen?, 2e plek hoogst haalbare lijkt mij toch |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die Mc Laren heeft nu een flinke tik gehad, kan naar morgen nog wel door kunnen werken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar goed een paar crashes waar piastry dus niet top 3 haalt en het kan natuurlijk, maar dat zijn wel hoogst onwerkelijke dingen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ook fijn voor Zak Brown. De Amerikaanse versie van Toto ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zak en as dus ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een droplul die Stroll, komt er als een torpedo in! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aparte race weer. Alhoewel, switchback in bocht 1 kan eigenlijk niet op dit circuit. Niet bij de start althans. Best een risico dat Piastri daar nam. En hoeft er maar weinig mis te gaan. En dat bleek. Paar jaar terug precies hetzelfde. Ik dacht met oa Sainz die toen op pole stond? Of iets in die richting.
Wat Stroll deed sloeg nergens op. Typisch Stroll wel.
Kampioenschap is nog steeds een moeilijk verhaal voor Max. Bijna onmogelijk, maar als het zo door blijft gaan, kan het nog spannend worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stroll is dus nog coureur omdat pappie miljardair is. Bij elk ander team had hij al jaren de zak gehad. Net als Mazepin voor de sancties tegen Rusland. PSV trouwens op halve kracht naar 2-0 dankzij GEA dat de deur wijd open zette... Edit : GAE maakt uit t niets de 2-1 :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zonde dat daar niet een betere coureur zit inderdaad. Het is zo anoniem, tot hij iemand (of zichzelf) van de baan rijdt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PSV-GAE dan nog maar even opzetten dan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eagles geloven er weer in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Van mij mogen ze. Graag zelfs. Maar als je ziet wat PSV nog vanaf de bank kan brengen. Er zit behoorlijk kracht in hun breedte spelers |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's in ieder geval nog spannend zat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jammer, maar een leuke sport -middag -avond gehad vandaag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De Wout derby nog : Weghorst vs Goes 🤡 Zo lang het leuk blijft natuurlijk, ik ben voorlopig niet onder de indruk van AZ Zoals meestal zonder Clasie...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Parrott.. Die moet gewoon op doel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
6de gele kaart in 8 wedstrijden voor die gozert? Das ook knap. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mees de Wit heeft zn geel ook alweer te pakken. Net terug van schorsing na 5 kaarten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bizar ja.
Kan er überhaupt ook niet veel van |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Frommel goal. Maar die tellen ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die kan er inderdaad niets van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De twee buitenspelers van AZ, Jensen en Patati, zijn wel soepele en voetballende jongens. |
|
|
|