|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar gaat ook nog veel bij fout. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lichte overtreding, slim van Parrott. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beetje goedkope penalty inderdaad. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Beloofd mooi duel te worden zo😆 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0-2.
Gezien spelbeeld was een 0-0 ook niet gek eigenlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lekker belangrijk 🤣 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Vond je? Ik zag hem aankomen het moment dat die back de bal te ver voor zich uitspeelde.
Zo IQ loos verdedigd haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En wat ook vooral winst is deze partij, is dat die megafoon dude stuk minder aanwezig zo gaat zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 - 21:46 schreef DMD het volgende:[..] Vond je? Ik zag hem aankomen het moment dat die back de bal te ver voor zich uitspeelde. Zo IQ loos verdedigd haha Dom verdedigd en je ziet het aankomen. Maar die gozer van AZ doet het handig. Zet zichzelf ertussen, wetende dat er contact komt.
Je kan hem geven, zeker, het is wel een (lichte) overtreding. Maar er is niet heel veel aan de hand. Wel genoeg misschien, maar niet veel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 - 21:46 schreef bijft007 het volgende:En wat ook vooral winst is deze partij, is dat die megafoon dude stuk minder aanwezig zo gaat zijn. Dan kan ik het geluid weer aanzetten. Ik zet het vaak zacht of zelfs af. Echt niet te doen om daar naar te moeten luisteren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, uiteindelijk prima natuurlijk ja! |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 - 21:46 schreef bijft007 het volgende:En wat ook vooral winst is deze partij, is dat die megafoon dude stuk minder aanwezig zo gaat zijn. En ook iedereen heeft z'n shirt nog aan op de tribune, alleen maar positiviteit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 - 21:46 schreef bijft007 het volgende:En wat ook vooral winst is deze partij, is dat die megafoon dude stuk minder aanwezig zo gaat zijn. ESPN heeft m een beetje gedempt lijkt t wel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 - 20:57 schreef tomson het volgende:[..] De Wout derby nog : Weghorst vs Goes 🤡 Zo lang het leuk blijft natuurlijk, ik ben voorlopig niet onder de indruk van AZ Zoals meestal zonder Clasie... Haha, wat een drama in die snelkookpan.
Net terug, eerst ff een ommetje gemaakt met de hond. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik heb de rust ook even gebruikt. Klein hondje, klein rondje😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 - 21:46 schreef bijft007 het volgende:En wat ook vooral winst is deze partij, is dat die megafoon dude stuk minder aanwezig zo gaat zijn. Als ik dat naast me zou beleven zou die tussen een klapstoeltje belanden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij de Eagles kregen die lampen een pingel hiervoor! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ai deze wissel is wel dodelijk voor Heitinga.. Hele rare zet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerlijk iedereen over de zeik op een wissel. Het Grim effect blijft uit.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik ben toch niet de enige die Heitinga fan is zoals het gaat daar, ik ben geloof ik nog meer fan dan hun eigen supporters😛
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Iemand van Ajax gaat rood pakken. Dat kan bijna niet anders |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Grim blijkt voor Grimmig te staan. Lijkt prima te werken daar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
McConnel bij Ajax is wat Johnston bij ons was.
Hi-la-risch. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kortsluiting Weghorst 🤣 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha Weghorst mooi in beeld, kan douchen lijkt me!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Heeft ie nog geluk dat die mag blijven staan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
!"§$%&/() krijgt ie alleen maar geel voor. BEZOPEN!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Scheidsrechtrrlijke dwaling |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Deze wedstrijd wint Weghorst op irritatie level, al weet je niet waarom Weghorst zo gefrustreerd is natuurlijk😆 is gewoon echt rood natuurlijk, hoe goed in beeld kun je het hebben wtf!!
De Meest raar iets van dit weekend dat de var niks doet, zelden gezien een speler wegkomt met geel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik wil helemaal niet dat ze Weghorst schorsen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 - 22:50 schreef bijft007 het volgende:Deze wedstrijd wint Weghorst op irritatie level, al weet je niet waarom Weghorst zo gefrustreerd is natuurlijk😆 is gewoon echt rood natuurlijk, hoe goed in beeld kun je het hebben wtf!! De Meest raar iets van dit weekend dat de var niks doet, zelden gezien een speler wegkomt met geel. Wat dacht je van Klaassen die al met geel op zal tekeer gaat tegen de grens en geen 2de geel krijgt.
Heitinga doet hetzelfde bij de zijlijn en krijgt wel geel. Het wordt wel erg komisch zo. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaat ook nog eens achter op iemand zijn achilles staan, kon de VAR ook wel iets van zeggen toch. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je kon er op wachten dat ze zouden escaleren. 2 psychos onder elkaar. Maar Weghorst zet zichzelf wel heel hard te kakken. En dat is dan een spits van Oranje. Fokking clown |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
🤣🤣🤣 Noa Lang geel omdat ie zijn shirt uittrok om een goal te vieren die later werd afgekeurd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 - 23:23 schreef VVout het volgende:🤣🤣🤣 Noa Lang geel omdat ie zijn shirt uittrok om een goal te vieren die later werd afgekeurd. Haha die is ook geniaal dan ja🤣 |
|
|
|