|
|
tomson
|
|
|
| Ik wilde naar de voorbeschouwing gaan maar dit is best een spannend optie geworden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| "Klaassen forceert een overtreding ". Laat zich gewoon vallen hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| 5 minuten na al dat rekken ook bijzonder |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ze gaan m nog winnen ook, was wel een dreun ook 3 goals in 10 minuten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Slechte scheidsrechter is dit in dit soort situaties |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Akax krijgt al een kwartier ALLES mee |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het is heerlijk om ze te zien verliezen, maar dat ze vandaag winnen is ook totaal onbelangrijk. Ze doen dit jaar toch niet mee, behalve voor de nacompetitie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Elke beslissing, en ook veel te weinig extra tijd |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Heitinga contract verlenging voor 5 jaar geven.
Fc Twente is niet bijzonder, is hetzelfde elftal wat nog verloor van o.a Excelsior dit seizoen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente heeft zichzelf in de 1e helft gewoon een hele slechte dienst bewezen. Ze hadden de deur allang op slot kunnen gooien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Huichelaars dat uitvak haha eerder deze week moest iedereen oprotten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je hoorde ze ook pas na 55 minuten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| AZ straks op 4 punten van ons. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Daar hoef je sowieso niet bang voor te zijn hè. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heeft een smalle selectie........ |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Geen probleem toch.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop dat van Persie Zechiël in de gaten houd . 2x beter dan Hwang |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Stiekem 1 van de beste daar |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Zat wel een uur op de bank toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja kwam erin en het spelbeeld veranderde meteen. Scoorde en schoot daarba nog een bal op de laten. Tis alleen jammer voor Utrecht dat ze de slechtste rechtback op de Nederlandse velden hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Elke keer als ik m daar zie spelen brengt hij de meeste drive, fungeert hij als aanjager |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 18:46 schreef tomson het volgende:[..] Elke keer als ik m daar zie spelen brengt hij de meeste drive, fungeert hij als aanjager Mooi om te ontwikkelen daar. Maar als je daar ook al een uur op de bank zit bij een subtopper.
Lekker daar laten voorlopig dus. Is ook alweer 22 jaar als ie volgende zomer terug komt.
Mag dan wel iets brengen ook. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Even match of the day weer, na deze keer iets minder voetbal weekend 4e premier league op rij win voor Aston Villa, nu city eraan geloven 1-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 23:30 schreef bijft007 het volgende:Even match of the day weer, na deze keer iets minder voetbal weekend 4e premier league op rij win voor Aston Villa, nu city eraan geloven 1-0 De BBC was zaterdagavond één en al blokjes en strepen in het beeld bij mijn provider. Na een paar minuten had ik t wel gezien (niet dus). Vanavond schakelprogramma KNVB beker, de bal rolt iig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Enorme rellen bij Den Bosch-ADO den Haag. Gevechten tot op het veld en de ME in actie met honden etc. Lang geleden dat ik het zo extreem zag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Den Bosch moet je echt niet in de Eredivisie willen.
Vorig seizoen ook al ellende in de play-offs. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 - 20:13 schreef MMM het volgende:Den Bosch moet je echt niet in de Eredivisie willen. Vorig seizoen ook al ellende in de play-offs. Klopt, Voor zon klein cluppie lopen er echt een hoop gestoorden rond. (Sorry geile) Plus ze hebben al tientallen jaren een vete met ADO. Dus dit treffen had beter zonder uitsupporters gespeeld moeten worden, hoe lullig ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Je moet ook niet als Bosche bol bijdehand gaan doen natuurlijk, zijn grenzen toch? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De ADO supporters zijn afgevoerd. Was een stuk makkelijker dan 95% van het stadion leeg te vegen.. Blijkt dat zij ook degenen waren die uit het vak braken. Inmiddels duurt het al drieënhalf uur en moeten ze waarschijnlijk nog gaan verlengen ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Frankfurt mocht ook tegen Dortmund en was ook spannend. Na strafschoppen dan toch 2-4 onderuit, vroege topper in de beker daar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Onze volgende tegenstander wisselt voor hun bekerwedstrijd het elftal op 7 posities. Komt me bekend voor ... Ze hebben er geen last van. 2 goals binnen t kwartier
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoek maakt in de 87e min gelijk en dwingt een verlenging af tegen Eindhoven. Blijft altijd weer vermakelijk dat bekervoetbal met amateurs in de mix.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Slot ook weer verloren. Al was het deze keer met een b-team voor de beker. De minder belangrijke beker. Maar toch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 - 23:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Slot ook weer verloren. Al was het deze keer met een b-team voor de beker. De minder belangrijke beker. Maar toch. Aston Villa thuis Real Madrid thuis City uit
Cruciale week. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep. En je moet ook voorkomen dat teveel mensen gaan denken dat het voorwerk vorig jaar gedaan was door Klopp. Anders kan het zelfs na zo'n eerste seizoen opeens snel gaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Dordt is niet opgeknapt met Dirk op de bank. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Klopt. Al hebben ze misschien ook wel een wat minder elftal. Zeker wat betreft de Feyenoord huurlingen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 - 20:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Klopt. Al hebben ze misschien ook wel een wat minder elftal. Zeker wat betreft de Feyenoord huurlingen. Das ook wel een puntje idd. Maar wat ze nu ook weer laten zien is echt pet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bae heeft de laatste tijd wel een basisplaats. Heb jij die toevallig een beetje zien spelen? Is dat wat? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| 5-0 achter (nog voor rust) is ook weer nergens voor nodig trouwens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Bae heeft de laatste tijd wel een basisplaats. Heb jij die toevallig een beetje zien spelen? Is dat wat? Is me nog niet echt opgevallen eigenlijk. Maar ik zie het meeste van Dordt op het schakelkanaaltje 😄 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 - 20:52 schreef tomson het volgende:[..] Is me nog niet echt opgevallen eigenlijk. Maar ik zie het meeste van Dordt op het schakelkanaaltje 😄 hahaha, ja zelfde probleem. Misschien moet ik maar eens een hele wedstrijd van Dordt kijken. Als er wat meer huurlingen op het veld staan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sow echt schunnige. 0-3 binnen een kwartier hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 - 20:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, ja zelfde probleem. Misschien moet ik maar eens een hele wedstrijd van Dordt kijken. Als er wat meer huurlingen op het veld staan. Is dit seizoen om te janken. Voor Carrillo hoef je (voorlopig) ook nog niet te zappen hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het spookt in Raalte. Twente na 15 minuten op achterstand Terug op 1-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|